Kristin Stensland Torgersen

SiO Helse

2012

Siste vurderinger av Kristin Stensland Torgersen

En bedre lege finnes ikke.

Hun er så sympatisk, tar seg god tid, man føler seg trygg på at hun gjør det hun kan får sine pasienter. Savner henne på Romsås.

Dyktig, empatisk fastleg

Har vært veldig fornøyd, tar prøver, sender deg videre, følger opp, gir tilbakemelding. Velding empatisk, ser deg og hører deg. Veldig trist at hun nå slutter.

En super lege.

Har hatt mange leger i mitt liv.Takket være henne ble jeg sendt på ahus i sept.2015 og ble hjerte operert.Håper hun blir værende på Romsås.

Den beste fastlegen.

Hun er sympatisk, har empati og forståelse ovenfor pasienter. Hun bruker god tid til alle pasienter, å følger opp og gjør alt hun sier hun skal gjøre. Å ikke minst at hun er en kvinnelig lege gjør at jeg føler meg komfortabel med henne. Å ikke minst at jeg stoler å henne.

God lege

Kristin S. Torgersen er en vennlig og dyktig lege som tar deg imot på en god måte. Svært fornøyd med henne!

flink, effektiv og imøtekommende

Hyggelig lege, som gir deg tester fort og enkelt for å finne ut hva som feiler deg. Selv om hun noen ganger ikke kan være til stede, så er hun veldig tålmodig med meg når jeg har med sønnen min. Bryr seg om pasientene sine og gir fort henvisninger om hun ikke kan finne problemet.++++++ lege

Kristin er seriøs og veldig dyktig.

Hun er presis, kjapp, empatisk, vennlig og ser meg med et helhetlig blikk.
Jeg føler meg veldig godt ivaretatt.
Hun er både faglig dyktig og menneskelig dyktig.
Jeg har mine barn som også har henne som lege, og de er veldig fornøyd.
Hun får toppscore fra oss!!!!!😄😄

Ung men veldig dyktig

Kan ikke finne på noe negativt å si om henne.

Skulle ønske vi kunne ta henne med på flyttelasset, kan bli vanskelig å finne en som er like flink dit vi flytter.

veldig, veldig god lege

Hun lytter, hjelper og tar gode vurderinger. Veldig flink med både barn og voksne. Alltid imøtekommende og blid.

Dyktig lege som tar pasienter alvorlig

Jeg har hatt mange fastleger gjennom årene og for første gang føler jeg at noen tar meg seriøs. Denne legen kaster ikke bort tiden på å ikke gjøre noe, hun lytter konsentrert og ser løsninger og lager alltid en konkret plan for hva som skal skje fremover og hvilken oppfølging jeg skal få. Hun er en utrolig dyktig lege som jeg anbefaler på det sterkeste.