Kristin Stensland Torgersen

2012

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Kristin Stensland Torgersen

Trygg og flink

Etter en haug av dårlige opplevelser med leger så var det en stor trygghet å komme til Kristin. Hun tar bekymringer på alvor, og er et smilende vesen med masse kunnskap. Hun tar seg også god tid, og jeg føler ikke noe press om å 'skynde meg' - noe jeg ofte har følt hos andre leger. Anbefaler henne på det varmeste!

En bedre lege finnes ikke.

Hun er så sympatisk, tar seg god tid, man føler seg trygg på at hun gjør det hun kan får sine pasienter. Savner henne på Romsås.

Dyktig, empatisk fastleg

Har vært veldig fornøyd, tar prøver, sender deg videre, følger opp, gir tilbakemelding. Velding empatisk, ser deg og hører deg. Veldig trist at hun nå slutter.

En super lege.

Har hatt mange leger i mitt liv.Takket være henne ble jeg sendt på ahus i sept.2015 og ble hjerte operert.Håper hun blir værende på Romsås.

Den beste fastlegen.

Hun er sympatisk, har empati og forståelse ovenfor pasienter. Hun bruker god tid til alle pasienter, å følger opp og gjør alt hun sier hun skal gjøre. Å ikke minst at hun er en kvinnelig lege gjør at jeg føler meg komfortabel med henne. Å ikke minst at jeg stoler å henne.