Øyvind Straumsnes Bakstad

Vestregate 21 3919 Porsgrunn
Øyvind Straumsnes Bakstad er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Øyvind Straumsnes Bakstad

Kunnskapsløs og arrogant

Dette er en lege man må styre unna hvis man ikke har topp helse, for det er ingen hjelp å få og det er lite trivelig å komme på hans kontor og frekke helsesekretærer.
Fremstår som uinteressert og kunnskapsløs.han har en nedlatende og arrogant holdning til pasientene. Følger ikke opp på noen form for medisinske planer eller prøvesvar. han mangler sosial intelligens og tåler dårlig tilbakemeldinger. Styr unna.

Usikker

Man føler seg dum etter man går ut fra kontoret han! Han er usikker og henviser ALLTID videre. Sender ikke alltid resept som han sier han skal. Graviditet vet han ingenting om. Det lyser igjennom at han er usikker og nervøs. Man kommer inn om sier hva som er problemet og det virker som om man bare får et tomt svar tilbake, for han vet aldri hva han må gjøre. Han vet ikke hvordan han skal snakke med pasienter .... uff! Jeg har byttet lege. Mitt barn skal ikke ha denne legen

Styr unna!

Den desidert dårligste legen jeg har vært borti. Oppfattes som svært usikker og inkompetent. Hyggelig nok så lenge det ikke feiler deg noe men straks det er noe kommer usikkerheten frem og man blir møtt av tiltaksløshet og arroganse.
Anbefaler ikke denne legen videre!

Trygg lege

Fantastisk lege som tar seg god tid til deg og ikke minst er grundig i hva han gjør.
Ikke et stort problem med ventetid heller.
Du føler du er i gode hender.

Uerfaren men ønsker ditt beste

Legen virker generelt tilbakeholden og uerfaren (og er det jo til dels også). Bør være mer ydmyk ovenfor pasienterfaring og kunnskap hos pasient også. Helt klart ikke særlig inne på endokrinologi / diabetes. Usikker på om det skal forventes av en almennprakt. lege. Jeg føler denne legen vil ditt beste, men mangler noe overordnet innsikt / menneskekjennskap. Totalt sett er opplevelsen midt på treet, jeg mistenker at dette bunner ut i manglende erfaring og noe usikkerhet i kunde/pasientmøtet.

Tiltaksløs

Har brukt Bakstad et år nå,og er ikke førnøyd.Koselig er han men uansett hva jeg kommer for bare skriver han ut en side eller to fra pc en,Utrolig sløv til og følge opp prøver medisiner etc.Ung og uerfaren så han trenger nok noen år for og bli en bra lege.Men det er synd det er pasientene som blir "prøvekaniner"

Rett på sak

Øyvind lytter men er alltid rett på sak. Kan være litt vankelig å komme igjennom på telefon til tide. Anbefaler han!

Fornøyd

Byttet til Bakstad, det er ikke så ofte jeg trenger det men da er det alltid hjelp til det jeg trenger

Bortkastet tid

Vært hos øyvind ved flere hendvendelser, og kan ikke anbefale legen videre. En veldig nonchalant holdning og besvarer det meste med usikkerhet, eller med en print fra nettet. Etterlater pasienten usikker og virker ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt.

Meget misfornøyd

Følger ikke så godt opp, henviser alltid til resultater fra mange måneder tilbake og er lite villig til å sjekke opp en del problemer.

Lite effektiv

Øyvind er en hyggelig mann, men jeg har opplevd dårlig oppfølging. Han er ikke så effektiv når det gjelder å lage en plan og følge opp prøvesvar. Det har tatt flere måneder å få en enkel henvisning. Kontordamen er hyggelig og hjelpsom.

En lege som ser pasienten som et helt menneske

En lege som lytter og ser deg i sin helhet og som gir råd tilpasset din helse. Er veldig godt fornøyd med denne legen.

Virkelig en som tar vare på meg!

Jeg har hatt en virkelig vanskelig periode i livet og Øyvind er en lege som har virkelig stått på og fulgt meg opp.

ikke noe hjelp

jeg har ikke fått god hjelp og oppføling, tidvis meget ikke hyggelige sekretærer. ble lovet hjelp før jeg satt meg på listen, men etterpå ble det ikke slik.

God lege

Har tidligere gått til ei lege som hadde dårlig tid og nektet å forklare ting på engelsk om det var ord jeg ikke forstå, men Dr. Bakstad har alltid god tid og er hjelpsom.

Bra lege

Jeg har hatt Dr. Bakstad som lege en stund nå, og synes det fungerer fint. Jeg liker at han er hyggelig å snakke med, og føler at han tar meg seriøst. Det går kjapt å få time også, og det er veldig praktisk.

Fint å ha en lege på lang sikt. Han går av med pensjon før meg.

Styr unna denne tiltaksløse legen!

Da min gamle lege sluttet prøvde jeg og finne en ny, det ble øyvind bakstad noe jeg angrer veldig på i dag. makan til tiltaksløs lege skal du leite lenge etter. han er ung og uerfaren styr unna denne legen.

Veldig flink!

Hadde egentlig en annen fastlege, men endte opp med å spørre Øyvind hjelp. Han er veldig godt il å lytte og veldig grundig med undersøkelser.