Øyvind Straumsnes Bakstad

Vestregate 21 3919 Porsgrunn
Øyvind Straumsnes Bakstad er en av 37 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Øyvind Straumsnes Bakstad

Kunnskapsløs og arrogant

Dette er en lege man må styre unna hvis man ikke har topp helse, for det er ingen hjelp å få og det er lite trivelig å komme på hans kontor og frekke helsesekretærer.
Fremstår som uinteressert og kunnskapsløs.han har en nedlatende og arrogant holdning til pasientene. Følger ikke opp på noen form for medisinske planer eller prøvesvar. han mangler sosial intelligens og tåler dårlig tilbakemeldinger. Styr unna.

Usikker

Man føler seg dum etter man går ut fra kontoret han! Han er usikker og henviser ALLTID videre. Sender ikke alltid resept som han sier han skal. Graviditet vet han ingenting om. Det lyser igjennom at han er usikker og nervøs. Man kommer inn om sier hva som er problemet og det virker som om man bare får et tomt svar tilbake, for han vet aldri hva han må gjøre. Han vet ikke hvordan han skal snakke med pasienter .... uff! Jeg har byttet lege. Mitt barn skal ikke ha denne legen

Styr unna!

Den desidert dårligste legen jeg har vært borti. Oppfattes som svært usikker og inkompetent. Hyggelig nok så lenge det ikke feiler deg noe men straks det er noe kommer usikkerheten frem og man blir møtt av tiltaksløshet og arroganse.
Anbefaler ikke denne legen videre!

Trygg lege

Fantastisk lege som tar seg god tid til deg og ikke minst er grundig i hva han gjør.
Ikke et stort problem med ventetid heller.
Du føler du er i gode hender.

Uerfaren men ønsker ditt beste

Legen virker generelt tilbakeholden og uerfaren (og er det jo til dels også). Bør være mer ydmyk ovenfor pasienterfaring og kunnskap hos pasient også. Helt klart ikke særlig inne på endokrinologi / diabetes. Usikker på om det skal forventes av en almennprakt. lege. Jeg føler denne legen vil ditt beste, men mangler noe overordnet innsikt / menneskekjennskap. Totalt sett er opplevelsen midt på treet, jeg mistenker at dette bunner ut i manglende erfaring og noe usikkerhet i kunde/pasientmøtet.