Rune Mogensen

Halse Legesenter AS Mann, 59 år

AutorisertUkjent
Ledige plasser 745 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Halse Legesenter AS

Halseveien 5 4517 Mandal
Rune Mogensen er en av 14 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Rune Mogensen

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen både avgjørelser og behandling. God lytter. Gir gode råd for videre oppølging.

Har vert i kontakt med mange leger å har hatt en del fastleger oppigjennom årene. Rune er en hyggelig,hjelpsom og han vet mye om folk er mitt inntrykk. Han lytter, viser veldig god forståelse om plager og snakker forståelig. Denne legen er å anbefale.

Veldig bra lege.

Etter mitt første besøk hos Rune, byttet jeg fastlege. Har hatt han som fastlege i ca 6 mnd. Han tar meg seriøst, har tid til å lytte og tar mine problemer alvorlig. Jeg får nå beskjed om det er noe galt på blodprøver, mr undersøkelse, etc. Får også beskjed når alt er ok. Dette var jeg ikke vant til fra før. Kan anbefale han på det varmeste. En stor fordel er også at du ikke trenger vente i ukesvis for å få time

Jeg oppfatter denne legen som en lege som lytter.handlekraftig. imøtekommende.

Mitt første møte med denne legen var positivt.tok mine problemer alvorlig. Tok tak i ting med en gang. For første gang på mange år hos annen lege føler jeg at det blir gjort noe.

fantastisk lege

Min fastleges sønn hadde ferie så fikk time hos Rune samme dag. Har vært hos fastlege to ganger før fordi han var trøtt og slapp og spiste ikke. Fant ikke ut hva som feilet ham. Da vi kom til Rune fant han ikke heller ut noe men ringte straks til sykehuset og ordnet innleggelse på timen. Etter undersøkelse der fikk han påvist borreliose og behandling ble startet umiddelbart. Nå er han frisk som en fisk og to lykkelige foreldre. Dette er en lege som tar tak og anbefales på det sterkeste. Har du ikke fastlege eller vil bytte, velg Rune !