Michael Peter Sakuringwa

Dyrøy og Sørreisa legekontor

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Michael Peter Sakuringwa er en av 7 fastleger i Sørreisa

Siste vurderinger av Michael Peter Sakuringwa

Fantastisk lege og menneske!

Kan virkelig anbefale Michael på det varmeste. Han ser virkelig pasienten, tar seg god tid og undersøker grundig. Veldig flink med barn også :) Jeg har selv hatt en ganske vanskelig helsetilstand hvor ikke en gang sykehuset fant ut hva som feilte meg, men Michael ga seg ikke!! Han sjekket til og med opp med kollegaer han hadde andre steder ang erfaringer rundt denne helsetilstanden (med mitt samtykke), for å hjelpe meg best mulig! En helt fantastisk mann, og absolutt den flinkeste legen jeg har hatt! Et stort savn for Sørreisa legekontor at han nå har søkt nye utfordringer et annet sted. Anbefales på det varmeste :)

Trygg, kunnskapsrik lege som har tid til pasienten

Har han som fastlege. Den beste legen jeg har hatt. Lytter og tar pasienten på alvor. Kommuniserer på en fin måte om det er til voksen eller barn. Anbefales

Meget fornøyd

En veldig tålmodig og behagelig lege som virkelig lytter til deg. Tar deg på alvor, og ser deg som menneske.
Dyktig i sin jobb, og veldig flink med barn.

Nøye, behagelig

Tar seg god tid, undersøker nøye.
Flink med både ung og voksen.
Veldig behagelig,godt humør.
Litt vanskelig å forstå innimellom pga språket, men da spør man på nytt og det blir forståelig.

Veldig flink!

Har hatt han som fastlege i en stund, og han er foreløpig den beste legen jeg har hatt. Han er veldig kunnskapsrik, imøtekommende og forståelsesfull. Lytter til pasientene og er lett å prate med. Anbefaler han veldig.