Atle Eikeland

Tlf: 32 83 30 25 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Atle Eikeland er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Atle Eikeland

Aldri tilgjengelig

Eikeland er nesten aldri tilgjengelig. Du kan ikke forvente å få hjelp fra han når du trenger det. Utrolig glad i å ta ferie og jobbe minst mulig.

For mange pasienter !!

Legen har 1500 pasienter og ønsker seg 95 nye velkommen. Er det rart at du får bare 10 min. Tilsynelatende hyggelig, men ser du nærmere etter mangler han både empati og tilstedeværelse. Hvis du er alvorlig syk bør du styre unna, eller sjekke hans diagnoser med en annen lege. Feildiagnose kan jo medføre døden. Vi kutter han ut, men hvor finner jeg et godt alternativ ??

Utilgjengelig, alt var bedre før! Men han er kjekk og grei :-)

Jeg møtte han første gang for over 10 år siden når den unge imøtekommende Eikeland delte kontor med kun en annen lege, han ble min fastlege og er nå permittert. Han var på et lite, men hyggelig legekontor før som har flyttet til 4 etg på Magasinet i byen. Før kunne jeg vente lenge på legen, men det var verdt det for han er alltid hyggelig heldigvis. Gode minner! Det er mer jeg lurer på og gjerne skulle spurt om og fått svar på, men når tilgjengeligheten er mindre nå blir det vanskelig. Det er nok flere som trenger han som lege nå enn før når han var ny, mine plager var nok mer diffuse. MEN jeg satt stor pris på han, sjarmerende, hyggelig, blid, lyttende. Alltid var jeg glad når jeg forlot hans kontor, selv om jeg kunne felle noe tårer der inne.... Han lyttet og forsto, ga ros osv. Å få svar på det man spør om via sms, å få kopi av blodprøver man vil ha svar på var lettere før. Å få nok tid da føler man at man har en fastlege som bryr seg. Det skal så lite til. Men jeg har også vurdert å bytte til en kvinnelig lege, for det er ikke alt jeg tør å spørre han om. Og det er ikke alle i luka jeg er like fornøyd med, dessverre, ei er rett og slett veldig frekk!

En meget flink lege.faglig tyngde og god empati.

Alle gangene jeg har vært hos han i elleve år,har jeg aldri hatt noe å sette fingeren på.han hører på meg og er meget reflektert.han resonnerer kjapt og hjelper meg hvis jeg står fast.

Den høflige og dyktig lege

veldig dårlig servise og lang vente tid i kø, også på kontor.Men lege er dyktig og har ikke god tid for å være lytte.Han hadde ikke aldri ledig time . dessverre jeg må si han hadde to sure sykepleier.