Atle Eikeland

City Legesenter AS

2003

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Atle Eikeland er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Atle Eikeland

Kunnskapsrik og lyttende

Føler meg alltid sett og hørt.Blir tatt godt vare på.Følges godt opp.Alltid en åpen og god dialog.Legen er positiv og har et godt humør.

En god lege

Tar tak i helhetlig helse.
Lyttende, tar initiativ. Tør å gå nye veier.
Henvender videre til spesialist når det er nødvendig.

Hyggelig fyr

Atle er en hyggelig fyr. Blid og imøtekommende. Synd han jobber kun tre dager pr. uke. Lange ventelister. Gruer meg alltid til å ringe dit, føler at jeg forstyrrer. Flere timers venting på et nitrist venterom. Han er rask til å videresende (på røntgen f.eks.), men tilbakemeldinger må jeg etterlyse. Går ikke i dybden. Føler at han har hånda på dørhåndtaket og vil ha meg fort ut igjen. Men enkelt å få fornyet resepter. Variert kvalitet på sekretærene. Går heller lenge syk og håper det gir seg av seg selv. Å oppsøke fastlegen er blitt en påkjenning for meg.

Dårlig timebestilling

Jeg ringte lege fordig barn mitt (12uker) hadde diarea og det neste ledig tid hvar i en måned senere.

Flink lege

Umulig å få tak i. Det er vanskelig å få et godt forhold til senteret. Upersonlig med lang ventetid. De har ikke respekt for andres tid. Får du først audiens er mottagelsen bra