Atle Eikeland

City Legesenter AS

2003

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Atle Eikeland er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Atle Eikeland

Flink lege

Umulig å få tak i. Det er vanskelig å få et godt forhold til senteret. Upersonlig med lang ventetid. De har ikke respekt for andres tid. Får du først audiens er mottagelsen bra

Meget empatisk og ey svært høyt faglig nivå

Jeg er svært godt fornøyd med Dr. Eikeland som jeg har brukt i mange år. Han er meget empatisk i forhold til pasientene, uhyre kunnskapsrik og tar seg alltid god tid. Jeg har stor tillit til ham, både som menneske og lege. - Forværelset kan være utfordrende for en del oasienter. . At ikke bare legen men også forværelset ser bak min mentale sterke mur, jeg blir engstelig på orværelset, ikke hos legen. Men det er mulig jeg misforstår noe og dekoder signaler feil.

Aldri tilgjengelig

Eikeland er nesten aldri tilgjengelig. Du kan ikke forvente å få hjelp fra han når du trenger det. Utrolig glad i å ta ferie og jobbe minst mulig.

For mange pasienter !!

Legen har 1500 pasienter og ønsker seg 95 nye velkommen. Er det rart at du får bare 10 min. Tilsynelatende hyggelig, men ser du nærmere etter mangler han både empati og tilstedeværelse. Hvis du er alvorlig syk bør du styre unna, eller sjekke hans diagnoser med en annen lege. Feildiagnose kan jo medføre døden. Vi kutter han ut, men hvor finner jeg et godt alternativ ??

Utilgjengelig, alt var bedre før! Men han er kjekk og grei :-)

Jeg møtte han første gang for over 10 år siden når den unge imøtekommende Eikeland delte kontor med kun en annen lege, han ble min fastlege og er nå permittert. Han var på et lite, men hyggelig legekontor før som har flyttet til 4 etg på Magasinet i byen. Før kunne jeg vente lenge på legen, men det var verdt det for han er alltid hyggelig heldigvis. Gode minner! Det er mer jeg lurer på og gjerne skulle spurt om og fått svar på, men når tilgjengeligheten er mindre nå blir det vanskelig. Det er nok flere som trenger han som lege nå enn før når han var ny, mine plager var nok mer diffuse. MEN jeg satt stor pris på han, sjarmerende, hyggelig, blid, lyttende. Alltid var jeg glad når jeg forlot hans kontor, selv om jeg kunne felle noe tårer der inne.... Han lyttet og forsto, ga ros osv. Å få svar på det man spør om via sms, å få kopi av blodprøver man vil ha svar på var lettere før. Å få nok tid da føler man at man har en fastlege som bryr seg. Det skal så lite til. Men jeg har også vurdert å bytte til en kvinnelig lege, for det er ikke alt jeg tør å spørre han om. Og det er ikke alle i luka jeg er like fornøyd med, dessverre, ei er rett og slett veldig frekk!