Atle Eikeland

Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Atle Eikeland er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Atle Eikeland

Har ikke fått time ennå

Virkelig dårlig servis hos dem, jeg skal bytte legen med en gang, når jeg ringte dem først så måtte jeg stå i kø ganske lenge for å komme i kontakt med dem, så ble jeg bet å ringe dagen etter, ringte jeg dagen etter ble jeg bet å ringte dagen etter igjen! Ringer jeg tredje dagen så sier dem at legen din jobber ikke på onsdager ring på torsdag :(

Kjempeflink og forståelsesfull lege

Jeg har hatt samme fastlege i mange år og er fornøyd. Derfor har jeg ingen planer om å bytte fastlege. Jeg har blitt godt fulgt opp under sykemeldingsperiode og ellers. Min vurdering er at jeg aldri har oppfattet noen overfladisk vurdering. Legen har tatt seg tid til å lytte, føler meg godt ivaretatt som pasient. Personalet ellers har jeg godt inntrykk av. Jeg skjønner at de kan bli frustrerte når pasienter bare durer inn til skranken og tror at de er de eneste som trenger hjelp.

Utilgjengelig !!

Jeg har bestilt time for kronisk sykdom og fikk time etter 44 dager. Da dro jeg til legekontor ventet jeg nesten to timer. Han har snakket med meg bare 5 minutter. Dere kan tenke selv hva slags kontoret det er. Sekretærene som sitter der er sååå sure, og legen tar man ikke alvor. Hvis dere liker å være på legekontoret, anbefales det.

Hyggelig, flink lege, men lite annet positivt

Veldig hyggelig lege, og flink. Men det er ikke tid til grundig og god samtale gjerne. Knatring på data, fremfor øyekontakt og nærhet.
Lang tid for å få time, lang venting på kontoret, vanskelig å komme gjennom på telefon. Litt utolmodig og kortluntet tone hos personalet, dog passe vennlige når det er ens tur. Nummer i køen. Venterom er lite og ukoselig.

Fullstendig håpløst!! Ringer 11 januar og får time 22 februar. Hva skal man egentlig med en lege som ellers ser ut til å være ok, men ikke kan nås? Siden det ikke er mulig å gi 0 stjerner får City Legesenter 1 (over 10 dager). Her snakker vi om 42 dager!!! Uakseptabelt og flaut.