Ingunn Jossi Andresen

Christianslund Legekontor
Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad
Ingunn Jossi Andresen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingunn Jossi Andresen

Den beste legen jeg har hatt !

Jeg har også tidligere vært fornøyd med mine fastleger, men har aldri følt meg så godt ivaretatt som hos Ingunn Andresen. Jeg får raskt time når jeg trenger det, og hun tar alltid mine problemer på alvor. Hun er empatisk og lytter til det jeg som pasient har å si. Lett å snakke med og rask til å henvise, hvis hun selv ikke kan løse problemet. Skulle hun ikke være tilstede, er det alltid hjelp å få fra de andre ansatte på dette legekontoret. Anbefales på det varmeste !

Veldig dyktig, grundig og hyggelig.

Hun leser seg opp på min sak før jeg kommer inn t il konsultasjon.
Hun henviser videre til andre instanser når dette er nødvendig. Hun er rask og effektiv i arbeidet med videre henvisninger.
Hun virker engasjert i min problematikk.
Hun er ydmyk og fremstår ikke som verdensmester i områder hun ikke er spesialist på, til tross for at hun virker svært faglig dyktig.
Hun virker omsorgsfull. Hun er blid og engasjert.

Drømmelegen

Hun er et prakteksemplar på hvordan en lege skal være! Hun får 5 stjerner i boka, hun ordner alt, viser omsorg og man føler seg godt ivaretatt. Desverre er det bare en hyggelig sekretær og hun er helt ny.

Hun er vennlig og lyttende :)

Jeg opplever henne som profesjonell, hun er veldig til stede og er flink til å ta tak i ting som er av viktighet. Raskt handlingsmønster og legger tyngde i sine henvisninger. Hun er opptatt av å vite hvordan jeg som person oppfatter mine plager/sykdommer og tar det med i sine vurderinger En fin blanding av det å være et menneske men først og fremst min lege :)

Den beste legen jeg har hatt..

Flink og forståelsefull lege som tar pasienten på alvor.Alltid blid og hygglig,flink til å lytt og tar ting på alvor.
Kan anbefales på det sterkeste.