Dag Rune Stormoen

Peer Gynt legekontor Mann, 31 år

Autorisert2013
Ledige plasser 117 av 600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Peer Gynt legekontor

Peer Gynts vei 86 1535 Moss
Dag Rune Stormoen er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Dag Rune Stormoen

Lege som bryr seg.

Dette er den første legen jeg har vært hos som har spurt hvordan har du det egentlig, han virkelig bryr seg og ønsker å hjelpe.

Den beste legen jeg har hatt

Vi (meg, kone og 3 barn) fikk Dag Rune Stormoen som fastlege etter vi flyttet til Moss. Vi er veldig fornøyd med ham. Som patient, du føler deg sett og tatt på alvor. Han tar tid til å lytte og forklare ting. Han spør om hjelpen man fikk fra forrige besøk var nyttig, han følger opp patienter sine.

Utrolig flink lege

Byttet til Dag Rune Stormoen da jeg flyttet til Moss sommeren 2015. Har vært hos han både med meg selv og med mine to sønner. Han er en lege som tar seg tid til både å lytte og forklare. Han er positiv og imøtekommende. Kan lett anbefales på det sterkeste!

Anbefales på det sterkeste!

Har vært hos Dr. Stormoen noen ganger, både med datteren min og meg selv.. Enten fordi fastlegen min har vært borte (hun er på samme legekontor), eller fordi han har vært på legevakta. Han er en flink lege som virkelig kan det han driver med. Er han litt usikker så finner han ut av det, likevel. Her har man en ung lege som kommer til å bli en utrolig dyktig lege. Han ser pasienten, er oppriktig interessert og ønsker det aller aller beste. Hadde jeg ikke hatt en fantastisk fastlege kunne jeg gjerne tenkt meg Dr. Stormoen. Dessuten er også resten av staben på Peer Gynt legekontor utrolig hyggelige. Her føler man seg velkommen!