Bjarne Haukeland

Tanum Legekontor Mann, 67 år

Autorisert1978
Ledige plasser 417 av 1750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Bjarne Haukeland er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bjarne Haukeland

En helt strålende lege

Bjarne er en veldig omsorgsfull person og er meget dyktig i sitt fag. Du kan stole på at han tar dine problemer på alvor, og han gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid. Han er flink til å lytte og har alltid gode innspill å komme med.

useriøst

Viser lite forståelse og tok meg ikke seriøst når jeg var på det verste med deprisjon/angst. Virker litt fjern. Har vært fastlegen min i over 10år.

Meget god lege

Har hatt Bjarne som min fastlege i ca 8-9 år. En meget god menneske og faglig dyktig. Han tar seg tid på å lytte og er rask med nødvendig henvisning hvis det trenges. Han er førståelsefull og setter seg in i "din" situasjon.

bare en ting og si, og det er at jeg kommer å savne min fastlege nå som jeg flyttet til en annen by :(

Dyktig lege

Vi har hatt ham som fastlege i over 20 år og er veldig fornøyd. Han er grundig med alvorlige ting, men overdriver ikke, mao. effektiv. Og han tar seg tid, gir god informasjon om forskjellige medisinske områder, sånn at du faktisk lærer litt om det du var inne for. Flink lege!

Meget fornøyd

Har hatt Haukeland som lege for voksne og barn i over 20 år. Bare godt å si om ham. Service/ vennlighet i resepsjonen er noe varierende.