Tobias Nieber

Florvågvn. 6 5300 Kleppestø
Tobias Nieber er en av 24 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Tobias Nieber

Beste legen

Jeg har hatt mange leger oppover i livet mitt, men har aldri opplevd en så god lege som dette.

Han tar alt på alvor, har forståelse og prøver virkelig og finne en løsning på det som evt måtte feile deg.
Han følger deg opp og vill deg ditt beste.

Profesjonell og interessert

Kom til Dr. Nieber da min fastlege ikke var tilgjengelig. Fikk tatt prøvene jeg skulle og dro hjem. Jeg ble overrasket da jeg ble oppringt av ham samme kveld i syv-tiden. Da hadde han tenkt videre på det jeg hadde fortalt, og undersøkt mulighetene for videre videre kartlegging. Han tok seg god tid til å fortelle om mulige positive og negative ringvirkninger av aktuell testing og ba meg tenke meg godt om før jeg bestemte meg.
Jeg har sjelden følt meg så godt tatt vare på, og hverken før eller siden opplevd å bli oppringt av en lege utenom arbeidstid.
Anbefales!

Flott lege

Følte meg velkommen, forstått og fikk den hjelpen jeg trengte. Er super fornøyd med denne legen. Anbefaler han på det sterkeste

Fantastisk lege.

En fantastisk lege som en skal lete lenge etter.Jeg har alltid blitt møtt med forståelse og respekt, og blitt godt ivaretatt med tanke på mine behov.Denne legen kan anbefales på det sterkeste.

Ubehagelig lege.

Det verste jeg har vært med på. Fikk ikke noe hjelp. Var inne på akkuttime da min lege var opptatt. Han oppførte seg arrogant og ville ikke høre på hva jeg hadde å si. Jeg er veldig glad jeg har en fantastisk fastlege som er flink og lyttende.