Harriet Collett Paus Haukeland

Autorisasjon (1978)

Tanum Legekontor Telefonnummer67 55 48 0067 55 48 ...
Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Harriet Collett Paus Haukeland er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Harriet Collett Paus Haukeland

Tydelig, kunnskapsrik, handlingskraftig og "to the point

Dr. Haukeland er en av de dyktigste fastlegene jeg har hatt. Hun ser hele meg som person, er en god lytter og er opptatt av brukermedvirkning "hva er viktig, og hva kan jeg gjøre for deg?" er et slags mantra jeg opplever at hun jobber etter.

Hun er handlingskraftig kjenner helsevesenet godt og står opp for sine pasienter. I tillegg er hun empatisk og tilgjengelig. Hun er "to the point" når det gjelder praktiske anliggender som for eksempel en henvisning.
Men hun er en god og aktiv lytter når du har behov for det. Hun er og bevisst på ikke å tråkke over ditt kompetansenivå og henviser til spesialist ved behov. Samtidig er hun opptatt av at det ikke gjøres unødvendig medisinske undersøkelser, det er det ikke som forstår...flere undersøkelser er ikke alltid bra og kan føre til unødvendig ubehag... Hun er tydelig på om en undersøkelse er nødvendig eller ikke og forklarende. Hun er også trygg og stødig når hun gjennomfører undersøkelser av kroppen.

Alt i alt, en av de beste legene i Bærum.

Overfladisk undersøkelse

Jeg fikk time til undersøkelse, men dette var ingen legeundersøkelse verdig. Fikk beskjed å ringe tilbake dagen etter om ingen bedring. Da ventet jeg hele dagen på et oppkal fra en annen lege, men det fikk jeg aldri.

Min uerstattelige fastlege

Harriet er tilstedet under konsultasjonen på alle måter og lytter og spørr og prøver å trekke slutninger eller å finne måter å undersøke problemet nærmere på. Hun henviser gjerne videre hvis hun mener det er nødvendig men er samtidig rolig og støttende og full av humor og varme og godt humør. Jeg føler meg alltid bedre og ikke minst godt ivaretatt etter en samtale med henne!
Selv om hun bare er på kontoret 3 dager i uken så er det alltid mulig å få akutt time de dagene hun er der hvis det er mye om å gjøre.
Min store bekymring er at hun er eldre enn meg og at hun skal gå av med pensjon! Skrekk og gru!!

God og seriøs lege som jeg føler meg trygg på.

Effektiv, dyktig, lytter og tar deg på alvor. Henviser deg til spesialister når det er behov. anbefaler

beste legen jeg har hatt

lett å prate med. hjelpsom. støttende. noen ganger litt rask. og gi mer utfyllende informasjon om tilstand.