Harriet Collett Paus Haukeland

Tanum Legekontor

1978

Ingen på venteliste

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tanum Legekontor
Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Tlf: 67 55 48 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Harriet Collett Paus Haukeland er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Harriet Collett Paus Haukeland

Effektiv, men lyttende når det trengs

Harriet har vært fastlegen min i sikkert 15 år, og jeg veksler mellom å være ganske så fornøyd og litt misfornøyd. Kommer jeg med noe enkelt, eller hun synes hun har mulighet til det, så er hun supereffektiv og kort. Ja, hun feier meg ut døren nesten før jeg får satt meg (joda, jeg overdriver litt nå). Men trenger jeg det så bruker hun den tiden som trengs og går skikkelig inn i problemstillingen. Hun virker å være dyktig og faglig oppdatert. Jeg bestiller helst time tidlig på dagen, for da virker det som hun er mest opplagt (som meg selv og mange andre). Hun er riktignok lege, men også bare et menneske.

Min uerstattelige fastlege

Harriet er tilstedet under konsultasjonen på alle måter og lytter og spørr og prøver å trekke slutninger eller å finne måter å undersøke problemet nærmere på. Hun henviser gjerne videre hvis hun mener det er nødvendig men er samtidig rolig og støttende og full av humor og varme og godt humør. Jeg føler meg alltid bedre og ikke minst godt ivaretatt etter en samtale med henne!
Selv om hun bare er på kontoret 3 dager i uken så er det alltid mulig å få akutt time de dagene hun er der hvis det er mye om å gjøre.
Min store bekymring er at hun er eldre enn meg og at hun skal gå av med pensjon! Skrekk og gru!!

God og seriøs lege som jeg føler meg trygg på.

Effektiv, dyktig, lytter og tar deg på alvor. Henviser deg til spesialister når det er behov. anbefaler

beste legen jeg har hatt

lett å prate med. hjelpsom. støttende. noen ganger litt rask. og gi mer utfyllende informasjon om tilstand.

Litt for effektiv?!

Ikke dra til denne damen om du finner store voksende klumper i brystet. For meg er det hvertfall mye som skal til før jeg går til legen, men da jeg endelig kom dit fikk jeg tilbakemeldingen om av "slikt aldri er noe alvorlig i din alder".

Som oftest blid, men etter 2-3 min er timen din over, og alle problemer "løst".

Anbefaler henne ikke til noen under 40-50 år.

Rett på sak

Rask og effektiv lege, som gjør det hun skal. Hyggelig og imøtekommende.

Fagelig sterk

Deilig effektiv. Fokusert. Godt forberett. Gode løsninger. Kaster ikke bort tiden. Lyttende.God representant for legestanden.

God lege

Hun har alltid tatt meg veldig seriøst, og når jeg går til henne er jeg trygg på at hun tar tak i problemet mitt og ikke bagatelliserer det. De gangene jeg har snakket med de andre lege på kontoret har de også vært bra, men Harriet er garantert best!

Venter på pensjonstiden?

Gjør det hun må. Vanskelig å spørre om råd. Uengasjert men smilende og sikkert grei personlig. Har gått der i mange år, men tror ikke jeg har vært der noen gang over 5 minutter ennå jeg har bedt om dobbeltime.

Lyttende og engasjert

Min opplevelse er at hun utviser forståelse og omsorg for pasienten. Lytter til og henviser videre ved behov. viser engasjement.