Tone Sildnes Greibrok

Tlf: 32 83 20 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Sildnes Greibrok er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tone Sildnes Greibrok

Super lege

Tone er den beste legen jeg har hatt. Hun ser deg som person og tar deg på alvor. Hun følger deg opp, og selv om det er noen uker siden du har vært der. Virker det som om det bare har vært noen timer, og hun husker hva som feilte deg. Eller hva du trengte hjelp med. Tone passer på at du har det bra, og alt er som det skal. Hun er virkelig en lege du må ha. Jeg syntes det er kjempe trist å slutte hos Tone på grunn av flytting.

Det eneste er at hun er veldig travel, og du kommer ikke ofte inn på tiden, og det kan være lang ventetid. Damene i resepsjonen kan virke uinteressert, og litt arrogante.

FANTASTISK LEGE.

Tone er bare helt super å ha som lege. Hun tar seg god tid og blir godt ivaretatt. Ikke så rart det blir litt ekstra å vente på venteværelset, for hun bruker god tid som er viktig med sine pasienter. Har hatt henne som fastlege før, men bytta pga flytting. Det skulle jeg aldri ha gjort. Skal bytte tilbake så fort hun blir ledig. Ikke så rart at hun har stort sett fulle lister, for Tone er virkelig populær lege. Føler meg så trygg hos henne og ikke minst det å bli hørt og tatt på alvor. Savner virkelig å ha henne som fastlege igjen.

Den beste legen jeg har hatt

selv etter å ha flytta langt,sliter jeg med å skille meg fra tone. har bodd borte nå i 5 år,men vil fortsatt sette meg på buss og tog bare for en time med henne. dessverre en del ventetid og vikarer gjør at jeg med trist hjerte vurderer å skifte,men det vil være den eneste grunnen
vil bli savnet,er et trygt sted å komme til

Tone Sildnes Greibrokk

Det er ikke lett å beskrive henne, hun er kommunikativ, positiv, en som lytter å bryr seg, hun er en du stoler på, og føler seg trygg. Kanskje, det beste er å si, at hun er først menneske, en engel i kvinnens kropp.

Behagelig

Veldig flink oc behagelig. Opplever at hun ikke har så mye kunnskap på felt som er mest relevant for meg (lavt stoffskift) men hun tar seg tid og er veldig forsåelsesfull. Det er alltid lang ventetid, både på å få time og på selve venteværelset. Ventet 3 timer en gang. Har opplevd flere ganger å bli sendt til mannen henne som jobber der og i stedet fordi hun har hatt forsinkelser. Det syns jeg ikke er så greit. Staben der er noe varierende. Kan være lite hyggelige.

Tone

Tone er den beste legen jeg har vært hos, hun kombinerer kunnskap og forståelse og vennlighet perfekt. tror ingen kan måle seg med henne.

Bedre lege vil være vanskelig å finne!

Som mange har nevnt her, så er hun vanskelig å få time hos, altså at ventetiden er veldig langt. Men vil heller vente 3 uker, enn å ha time hos en annen lege med en gang.
Hun lytter, har en avslappet tone som jeg nok tror gjør pasientene med komfortable hos henne, og hun skjønner hva det er du snakker om.
Har hatt flere fastleger, og ingen kan måle seg med henne. Enten har de vært gretne, ser ut som om de er lei av å høre deg, og/eller rett og slett utrolig vanskelige å snakke ordentlig med. Har hatt tone i over et halvt år, og kunne ikke være mer fornøyd med henne som lege.

Men har opplevd at jeg har bestilt time hos tone, men blitt ropt inn av hennes mann, Salve Greibrok istedet, uten noen varsel eller spørsmål om det er greit. Dette er for min del aldeles ikke OK, gi heller beskjed eller forskyv timen fram eller lenger bak.

Personalet der i mot kunne gjerne smilt mye mer, og være litt mer hyggelige.

Tone er den beste legen jeg har vært hos, hun kombinerer kunnskap og forståelse og vennlighet perfekt. pga flytting må jeg nå bytte, tror ingen kan måle seg med henne...

Tone er Helt fantastisk!!

Hun tar seg til til DEG! Selv med lang ventetid, er hun verdt å vente på. Syns også resten av saben er flinke! Tone er en super duper lege og jeg skal ALDRI skifte fastlege så lenge hun er lege!

Tone og sentrum legekontor

Er VELDIG fornøyd med både Tone og resten av gjengen på sentrum legekontor!
Tone er snill og forståelsesfull, tar seg tid, og ja rett og slett den beste legen jeg har hatt! Vil aldri bytte fastlege så lenge jeg har henne!!! :-)
Kontordamene er hyggelige, og i godt humør, og man føler seg velkommen når man kommer dit!
Har i perioder vært der veldig ofte, og er alltid like fornøyd med dem! :-)

Tone gjør legekontoret bra, men det er hun helt og holdent alene om!

Tone er fantastisk! Hun er faglig dyktig, lytter, tar seg tid til meg selv om køen er lang og hun er forsinket, og hun ser MEG, ikke bare min journal. Hun viser interesse når jeg prater og undersøker så fort jeg sier jeg er bekymret for noe.

Fordi jeg også har hatt en psykisk diagnose, føler jeg at alle andre leger jeg har møtt alltid viser til dette hver gang jeg har somatiske smerter. Tone, derimot, undersøker alt annet før hun sier at det kanskje kan være det.

Jeg føler meg sett av henne og respektert. Hun ser potensialet i meg og forteller meg at hun har tro på meg. Hun er en empatisk lege, som virkelig gjør Sentrum legekontor til et ivaretagende sted. Det er langt mer enn hva jeg kan si om hennes mann, Salve Greibrok. Han er faglig dyktig, det er det ingen tvil om, men mannen viser ingen tegn på empati, dessverre. Og hvis ikke ting gjøres på hans måte, da er det feil måte.

Det som derimot er trist med Sentrum legekontor er at det slettes ikke er gitt at man får time hos sin fastlege, til tross for at man har en bestemt fastlege. Tone er populær, og med grunn, men Salve har en tendens til å ta over pasientene hennes når det blir kø. Da bare tropper han opp og roper meg inn uten å spørre meg om det er greit. Det hadde vært helt ok om Salve hadde vært som Tone, men det er virkelig, virkelig ikke tilfellet. Dessverre. Det virker som om de fører felles pasientliste uten å opplyse om det.

Det er ofte lang ventetid hos Tine, men jeg venter lett lenge på en time hos henne fordi hun er den hun er, men hadde det ikke vært for henne hadde jeg bytta fastlege for lengst! Det er Tone som gjør Sentrum legekontor til et førstevalg, men det er hun helt og holdent alene om! Legesekretærene virker stresset og sure, Salve er uempatisk og bedreviter, men heldigvis finnes Tone!

god lege

Tone er en veldig bra lege. Rolig, lyttende og flink i jobben sin. Det eneste som trekker ned er at hun er vanskelig å få tak i.

Fantastisk!

Om alle leger bare hadde vært som henne! Er mye syk, og hadde vært innom mange fastleger før jeg kom til henne og for første gang opplevde å bli tatt på alvor, bli hørt og få den hjelpen jeg trengte. Hun er den roligste personen jeg vet om, kjempesnill, medfølende, tar seg tid til pasientene og gjør alt hun kan for å gi den beste hjelpen hun kan gi, eller henviser til andre som kan. Legekontoret derimot er jeg ikke så fornøyd med, prøvetakingsrommet kunne vært mer stille og privar og de ansatte i resepsjonen løper frem og tilbake mellom telefoner som ringer og pasienter som skal ta blodprøver med bare et lite gardin mellom andre pasienter som venter.

Uengasjert

Jeg kom til Tone når jeg ble gravid. Følte at hun var svært uengasjert, og mest slappet av på timene mine.

Føler meg veldig godt ivaretatt.

Tone er en lege som gir deg 100 % oppmerksomhet der og da. Når jeg sitter hos henne får jeg en følelse av at hun legger all sin interesse i mitt kasus. Det minste signal fra min side om at jeg er bekymret for noe besvarer hun med å lytte, undersøke, berolige eller om nødvendig iverksette henvisning til annen spesialist, ta noen blodprøver eller henvise meg til røntgen. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og fulgt opp.

En av de beste fastlegene i Drammen

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen. Tone er vennlig, medmenneskelig, omtenksom og dyktig. Anbefales på det varmeste!

En fastlege du kan stole på !

Tone er en veldig grei fastlege!
Hun tar seg god tid, og tar problemer seriøst.
Jeg vil anbefale henne på det varmeste!

Ivaretakende og hyggelig lege

Tone Greibrokk er en av de beste legene jeg har møtt. Hun er oppmerksom og man føler seg godt ivaretatt. Hos andre leger har jeg hatt opplevelse av å være til bry eller som om jeg forstyrrer, noe jeg ikke opplever hos Tone! Anbefales!

Fantastisk menneske

Tone Greibrokk ett fantastisk medmenneske som alltid stiller opp når du trenger det. Hun ringer hvis det er ønskelig med mer utdypende tilbakemeldinger på feks blodprøver etc Du føler at hun virkelig bryr seg om deg.
Fagmessig er hun også meget god. Kan anbefales på det sterkeste

Den beste legen jeg har hatt

Kjempebra lege. Tar seg alltid god tid til å høre på pas.
Får god medisinsk behandling. Tar pasienter på alvor, lytter, godt medmenneske