Tone Sildnes Greibrok

Sentrum Legekontor Drammen Kvinne, 43 år

Autorisert2001
Ledige plasser 6 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Tone Sildnes Greibrok er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tone Sildnes Greibrok

Super lege

Tone er den beste legen jeg har hatt. Hun ser deg som person og tar deg på alvor. Hun følger deg opp, og selv om det er noen uker siden du har vært der. Virker det som om det bare har vært noen timer, og hun husker hva som feilte deg. Eller hva du trengte hjelp med. Tone passer på at du har det bra, og alt er som det skal. Hun er virkelig en lege du må ha. Jeg syntes det er kjempe trist å slutte hos Tone på grunn av flytting.

Det eneste er at hun er veldig travel, og du kommer ikke ofte inn på tiden, og det kan være lang ventetid. Damene i resepsjonen kan virke uinteressert, og litt arrogante.

FANTASTISK LEGE.

Tone er bare helt super å ha som lege. Hun tar seg god tid og blir godt ivaretatt. Ikke så rart det blir litt ekstra å vente på venteværelset, for hun bruker god tid som er viktig med sine pasienter. Har hatt henne som fastlege før, men bytta pga flytting. Det skulle jeg aldri ha gjort. Skal bytte tilbake så fort hun blir ledig. Ikke så rart at hun har stort sett fulle lister, for Tone er virkelig populær lege. Føler meg så trygg hos henne og ikke minst det å bli hørt og tatt på alvor. Savner virkelig å ha henne som fastlege igjen.

Den beste legen jeg har hatt

selv etter å ha flytta langt,sliter jeg med å skille meg fra tone. har bodd borte nå i 5 år,men vil fortsatt sette meg på buss og tog bare for en time med henne. dessverre en del ventetid og vikarer gjør at jeg med trist hjerte vurderer å skifte,men det vil være den eneste grunnen
vil bli savnet,er et trygt sted å komme til

Tone Sildnes Greibrokk

Det er ikke lett å beskrive henne, hun er kommunikativ, positiv, en som lytter å bryr seg, hun er en du stoler på, og føler seg trygg. Kanskje, det beste er å si, at hun er først menneske, en engel i kvinnens kropp.

Behagelig

Veldig flink oc behagelig. Opplever at hun ikke har så mye kunnskap på felt som er mest relevant for meg (lavt stoffskift) men hun tar seg tid og er veldig forsåelsesfull. Det er alltid lang ventetid, både på å få time og på selve venteværelset. Ventet 3 timer en gang. Har opplevd flere ganger å bli sendt til mannen henne som jobber der og i stedet fordi hun har hatt forsinkelser. Det syns jeg ikke er så greit. Staben der er noe varierende. Kan være lite hyggelige.