Hendrik Hermanus Willem de Groot

Heradsbygda Legekontor Mann, 63 år

Autorisert1994
Ledige plasser 372 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Heradsbygda Legekontor

Heradsbygdveien 20 3518 Hønefoss
Hendrik Hermanus Willem de Groot er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Hendrik Hermanus Willem de Groot

En god og omsorgsfull lege

Dr. Groot tar alltid godt imot meg. Han lytter aktivt til det jeg har å si, og undersøker grundig. Hvis han ikke er helt sikker, sender han meg videre til spesialist. Jeg har stor tiltro til ham som lege.

tar tid..

Åpen tre dager i uken. Det tar tid.. både å komme gjennom på telefonen, og når du har fått time.. Har aldri opplevd å vente mindre enn én time på venterommet. Han bruker tid på pasientene, så man er inne hos legen iallefall 30-40 minutter, om ikke mer. Damen på kontoret er veldig hyggelig og hjelpsom, litt overarbeidet men gjør så godt hun kan. Bruker du dette legekontoret må man tenke på TTT, ting tar tid..

Utilgjengelig lege!

Det har ofte tatt tid å komme i gjennom på telefon til dette legekontoret. Etter utallige forsøk på å komme i gjennom for timebestilling ga jeg opp og møtte personlig. Ble da stående utenfor dør å vente i en halv time. Dette legekontoret har for dårlig bemanning.
Derfor blir ikke telefon besvart. Snakket med folk på venterom og venting er regelen sier mange. Jeg byttet lege. Dette gidder jeg ikke!

DÅRLIG LEGE

Dette have vært mitt dårligste legeopplevelse noensinne.Og jeg har vært på meget mange efter snart 70 leveår.Står til stryk på alle punkter.Usympatisk og arrogansen lyser lang vei

Grei Fastlege

Har tid til å lytte, flink til å henvise videre.
Får time, men kan bli noe venting.
Ulempe at telefon ikke er betjent hele tiden.