Hendrik Hermanus Willem de Groot

Heradsbygdveien 20 3518 Hønefoss
Tlf: 32 11 07 22 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hendrik Hermanus Willem de Groot er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Hendrik Hermanus Willem de Groot

Dyktig lege, som har tid til deg.

Føler meg svært godt ivaretatt hos legen og han nøler ikke med å sende videre hvis han er i tvil om noe. Jeg føler alltid at han har tid til meg.
Dessverre er det som regel, minimum en times, forsinkelse, ikke sjelden et par timer og vel så det. Dette er ikke bra.
Hyggelig helsesekretær!

En god og omsorgsfull lege

Dr. Groot tar alltid godt imot meg. Han lytter aktivt til det jeg har å si, og undersøker grundig. Hvis han ikke er helt sikker, sender han meg videre til spesialist. Jeg har stor tiltro til ham som lege.

tar tid..

Åpen tre dager i uken. Det tar tid.. både å komme gjennom på telefonen, og når du har fått time.. Har aldri opplevd å vente mindre enn én time på venterommet. Han bruker tid på pasientene, så man er inne hos legen iallefall 30-40 minutter, om ikke mer. Damen på kontoret er veldig hyggelig og hjelpsom, litt overarbeidet men gjør så godt hun kan. Bruker du dette legekontoret må man tenke på TTT, ting tar tid..

Utilgjengelig lege!

Det har ofte tatt tid å komme i gjennom på telefon til dette legekontoret. Etter utallige forsøk på å komme i gjennom for timebestilling ga jeg opp og møtte personlig. Ble da stående utenfor dør å vente i en halv time. Dette legekontoret har for dårlig bemanning.
Derfor blir ikke telefon besvart. Snakket med folk på venterom og venting er regelen sier mange. Jeg byttet lege. Dette gidder jeg ikke!

DÅRLIG LEGE

Dette have vært mitt dårligste legeopplevelse noensinne.Og jeg har vært på meget mange efter snart 70 leveår.Står til stryk på alle punkter.Usympatisk og arrogansen lyser lang vei

Grei Fastlege

Har tid til å lytte, flink til å henvise videre.
Får time, men kan bli noe venting.
Ulempe at telefon ikke er betjent hele tiden.

Blid, hyggelig og med god kompetanse.

Jeg og min familie har hatt De Groot som fastlege siden han begynte sin praksis i Heradsbygda. Hyggelig, hjelpsom og meget dyktig lege som tar seg god tid til sine pasienter.