Tord Wang Haflan

Konnerud Legesenter

1982

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Tord Wang Haflan er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tord Wang Haflan

Dyktig lege

Har brukt denne legen i 20 år han er dyktig og lytter til pasienten. Har aldri opplevd noe negativt.

Virker fraværende

Kommer inn uten å måtte vente lenge. Usedvanlig rolig, men også taus. Ingen spørsmål om hvordan det står til. Overlater kommunikasjonen til meg. Ingen blodtrykkmåling. Heller ingen lytting til hjerte/lunger. Stiller ingen spørsmål iløpet av de 10 tilmålte minuttene. Hele legekontorets atmosfære virker litt tungt og trykkende. Ingen som smiler! Må se meg om etter et annet sted, men gode leger er vell for de som kan betale på et privat legekontor

En doktor som ikke lytter til deg og ikke bryr seg om deg

Lytter ikke og det virker ikke som han bryr seg om hva du sier. Bare interessert i kvikke losninger. Kvikk og enkel, men ikke fokusert paa aa virkelig hjelpe deg.

Bortkastet tid

Har hatt Haflan som lege i under et år, men er allerede på utkikk etter ny fastlege. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor i det hele tatt, og det virker dessverre som at han er fullstendig lei av jobben sin. Jeg ble heller ikke tatt på alvor av resepsjonistene, og fikk ikke time på egenhånd; jeg er i 20-årene og bor for meg selv, men foresatt måtte ringe for at jeg skulle få time uten å måtte vente 3 uker, til tross for svært dårlig helsetilstand.
Man må be om videre henvisning/undersøkelse hvis han ikke har svaret på tilstanden din umiddelbart, ellers forsøker han å sende deg ut igjen etter 2 minutter og ber deg "se an" formen videre (selv om det er time nr 3 for samme årsak). Anbefales på ingen måte!

Flink med barn

Godt fornøyd med Tord.
Han er spesielt flink til å snakke med og lytte til barn.
Behagelig og rolig person.Tar seg tid til å høre på pasienten /pårørende og trekker samtidig egne slutninger.
Ikke vanskelig å få time,har sjeldent måttet vente mer enn 15 minutter over bestilt time.
Veldig godt fornøyd,han kan absolutt anbefales!