Tord Wang Haflan

Konnerud Legesenter Mann, 63 år

Autorisert1982
Ledige plasser 66 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Konnerud Legesenter

Thorsbergv 6 3032 Drammen
Tord Wang Haflan er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tord Wang Haflan

En doktor som ikke lytter til deg og ikke bryr seg om deg

Lytter ikke og det virker ikke som han bryr seg om hva du sier. Bare interessert i kvikke losninger. Kvikk og enkel, men ikke fokusert paa aa virkelig hjelpe deg.

Bortkastet tid

Har hatt Haflan som lege i under et år, men er allerede på utkikk etter ny fastlege. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor i det hele tatt, og det virker dessverre som at han er fullstendig lei av jobben sin. Jeg ble heller ikke tatt på alvor av resepsjonistene, og fikk ikke time på egenhånd; jeg er i 20-årene og bor for meg selv, men foresatt måtte ringe for at jeg skulle få time uten å måtte vente 3 uker, til tross for svært dårlig helsetilstand.
Man må be om videre henvisning/undersøkelse hvis han ikke har svaret på tilstanden din umiddelbart, ellers forsøker han å sende deg ut igjen etter 2 minutter og ber deg "se an" formen videre (selv om det er time nr 3 for samme årsak). Anbefales på ingen måte!

Flink med barn

Godt fornøyd med Tord.
Han er spesielt flink til å snakke med og lytte til barn.
Behagelig og rolig person.Tar seg tid til å høre på pasienten /pårørende og trekker samtidig egne slutninger.
Ikke vanskelig å få time,har sjeldent måttet vente mer enn 15 minutter over bestilt time.
Veldig godt fornøyd,han kan absolutt anbefales!

Positivt inntrykk

Jeg byttet fastlege i forbindelse med flytting. Denne legen fikk jeg øyeblikkelig tillit til. Rolig og vurderende. Rask til å trekke konklusjon.
Jeg tror jeg blir kjempefornøyd.

Ventetid etter avtalt time 15 minutter. Det synes jeg er akseptabelt.

Tillitvekkende og ryddig

Behagelig vesen, tillitvekkende og empatisk. Virker ryddig og rutinert, lytter til pasienten. En god lege for familien i flere livsfaser.