Tord Wang Haflan

Thorsbergv 6 3032 Drammen
Tlf: 32 88 81 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tord Wang Haflan er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tord Wang Haflan

En doktor som ikke lytter til deg og ikke bryr seg om deg

Lytter ikke og det virker ikke som han bryr seg om hva du sier. Bare interessert i kvikke losninger. Kvikk og enkel, men ikke fokusert paa aa virkelig hjelpe deg.

Bortkastet tid

Har hatt Haflan som lege i under et år, men er allerede på utkikk etter ny fastlege. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor i det hele tatt, og det virker dessverre som at han er fullstendig lei av jobben sin. Jeg ble heller ikke tatt på alvor av resepsjonistene, og fikk ikke time på egenhånd; jeg er i 20-årene og bor for meg selv, men foresatt måtte ringe for at jeg skulle få time uten å måtte vente 3 uker, til tross for svært dårlig helsetilstand.
Man må be om videre henvisning/undersøkelse hvis han ikke har svaret på tilstanden din umiddelbart, ellers forsøker han å sende deg ut igjen etter 2 minutter og ber deg "se an" formen videre (selv om det er time nr 3 for samme årsak). Anbefales på ingen måte!

Flink med barn

Godt fornøyd med Tord.
Han er spesielt flink til å snakke med og lytte til barn.
Behagelig og rolig person.Tar seg tid til å høre på pasienten /pårørende og trekker samtidig egne slutninger.
Ikke vanskelig å få time,har sjeldent måttet vente mer enn 15 minutter over bestilt time.
Veldig godt fornøyd,han kan absolutt anbefales!

Positivt inntrykk

Jeg byttet fastlege i forbindelse med flytting. Denne legen fikk jeg øyeblikkelig tillit til. Rolig og vurderende. Rask til å trekke konklusjon.
Jeg tror jeg blir kjempefornøyd.

Ventetid etter avtalt time 15 minutter. Det synes jeg er akseptabelt.

Tillitvekkende og ryddig

Behagelig vesen, tillitvekkende og empatisk. Virker ryddig og rutinert, lytter til pasienten. En god lege for familien i flere livsfaser.

Uinteressert

Jeg har nå byttet fastlege etter å ha brukt Tord i 25 år. Det er alltid veldig lang ventetid på kontoret, selv om man har bestilt time god tid i forveien. Når man først har kommet inn, virker han totalt uinteressert, og ser deg knapt. Du må selv stille en diagnose, og istedenfor at han foreslår prøver han kan ta, eller henviser deg videre, spør han bare pasienten om hva han skal gjøre, og hvor lang sykemelding du vil ha, uten å gidde å ta tak i problemet. Det virker som om han ikke har noe interesse i faget sitt lenger. Han har alltid vært hyggelig, men han virker desverre utbrent.

Som leger flest

Har hatt han i alle år og er en helt grei lege som gjør så godt han kan.

Drittlei

Har nå byttet fastlege etter å aldri bli hørt. Tror aldri jeg har fått komme inn når jeg har time. Blir som oftest minimum 30min etter avtalt tid. Og blir sendt ut igjen 2minutter etter.

Grei lege -hvis du vet hva som feiler deg

Har følt at jeg blir tatt i mot på en grei måte. Men opplevd at jeg selv må ta initiativ til å få tatt prøver og sjekket ut ting. Har opplevd at han ikke tar tak i problemene mine, foreslo ikke annen faglig kompetanse da det var å anbefale. Jeg har opplevd han som en lege det er utfordrende å snakke med. Har følt meg overlatt til meg selv. Enkelt å få time dersom det haster.

Veldig fornøyd!

Har hatt Tord som fastlege i alle år, og det har fungert veldig bra!
Dyktig lege, som kommer med gode råd, og lytter til meg som pasient. Responstiden er også kort, får oftest time i løpet av den samme uken, og har aldri kommet inn mer enn 2 minutter senere enn oppsatt time!