Tord Wang Haflan

Konnerud Legesenter

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tord Wang Haflan er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tord Wang Haflan

Flink med barn

Godt fornøyd med Tord.
Han er spesielt flink til å snakke med og lytte til barn.
Behagelig og rolig person.Tar seg tid til å høre på pasienten /pårørende og trekker samtidig egne slutninger.
Ikke vanskelig å få time,har sjeldent måttet vente mer enn 15 minutter over bestilt time.
Veldig godt fornøyd,han kan absolutt anbefales!

Positivt inntrykk

Jeg byttet fastlege i forbindelse med flytting. Denne legen fikk jeg øyeblikkelig tillit til. Rolig og vurderende. Rask til å trekke konklusjon.
Jeg tror jeg blir kjempefornøyd.

Ventetid etter avtalt time 15 minutter. Det synes jeg er akseptabelt.

Tillitvekkende og ryddig

Behagelig vesen, tillitvekkende og empatisk. Virker ryddig og rutinert, lytter til pasienten. En god lege for familien i flere livsfaser.

Uinteressert

Jeg har nå byttet fastlege etter å ha brukt Tord i 25 år. Det er alltid veldig lang ventetid på kontoret, selv om man har bestilt time god tid i forveien. Når man først har kommet inn, virker han totalt uinteressert, og ser deg knapt. Du må selv stille en diagnose, og istedenfor at han foreslår prøver han kan ta, eller henviser deg videre, spør han bare pasienten om hva han skal gjøre, og hvor lang sykemelding du vil ha, uten å gidde å ta tak i problemet. Det virker som om han ikke har noe interesse i faget sitt lenger. Han har alltid vært hyggelig, men han virker desverre utbrent.

Som leger flest

Har hatt han i alle år og er en helt grei lege som gjør så godt han kan.