Olav Torkil Heie

Tlf: 64 90 51 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olav Torkil Heie er en av 12 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Olav Torkil Heie

Slik en lege skal være.

Min familie har hatt Olav Torkil Heie som fastlege gjennom en årrekke. Han er oppmerksom, tar seg tid og lytter til deg. Snakker åpent og tydelig om det han tenker og finner ut av og er ærlig med deg dersom han er i tvil. Tar nødvendige prøver, og gir alltid tilbakemelding.

Faglig dyktig, omtenksom - en som er der hvis du trenger det

Heie er den beste legen jeg har hatt. Han bryr seg om pasientene og deres problemstillinger. Han tar seg den tiden problemet trenger. Han gir seg ikke hvis det tar tid å komme frem til neste instans. Når kriser oppstår ringer han og spør hvordan det går. Jeg har full tillitt til Olav.

Kjempeflink

En god og omtenksom lege. Tar seg god tid til pasienten og lytter. Er flink til å se løsninger og er til god hjelp. Er ofte litt ventetid, men det er helt i orden. Blir godt ivaretatt av alle på legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt!

Tar seg alltid god tid, det han ikke er sikker på/kan nok om, henviser han videre. Omsorgsfull og lyttende.

Seriøs og flink - og han har ikke reservert seg mot henvisninger videre

Jeg har hatt mer bruk for lege de siste årene - og han hjelper og henviser, trøster og støtter! Flott lege! Kontoret fungerer helt supert! All ære og takk!
Ventetiden skyldes at han tar seg av pasientene. Noen ganger til min fordel - andre ganger må jeg vente. Helt greit.

Rette ånden for en lege

Olav heie jobber i samme ånd som Jens Moe i sin tid gjorde, han har et helt unikt engasjement for pasientene sine, lytter til hva pasientene sier, prøver å finne løsninger og behandlingsmåter som gjerne ligger langt utenfor skolemedisinen, alt for å hjelpe og for å gjøre pasienten så frisk som mulig så fort som mulig. Er ikke redd for alternative behandlingsmåter.
Han tar seg god tid, første han spør om er alltid om jeg vil ha en kaffekopp, noterer det jeg sier, er ikke redd for å slå opp eller spørre andre til råds. Han er ydmyk og rolig, har godt humør og kjenner pasientene sine, er alltid aktiv med å prøve å finne behandlingsformer som fungerer for hver enkelt.
Men dette er ikke legen å gå til hvis man ikke ønsker å "få svar på tiltale", han driver ikke med nonsens og forteller hvor landet ligger om det er nødvendig. Han er åpen og ærlig, rolig og behagelig

Jeg har kun møtt en lege tidligere som har hatt like stort engasjement for pasientene sine og det var Jens Moe som dessverre gikk bort altfor tidlig. Olav Heie og Jens Moe er to leger som jobber i samme ånd. Jeg kan ikke gi en høyere karakter enn det.

Noe ventetid er det på kontoret, men jentene som jobber der er flinke og hyggelige også, sier ifra om det trekker ut og det gjør ikke noe å vente så lenge man vet at kontoret jobber for å gjøre folk friske, ikke bare skrive regning.

Legekontoret er helt unikt i sin behandling av pasienter etter min mening.

En super lege!

Tar seg tid og rynker ikke på nesa hvis man kommer med flere ting. Oppdatert og interessert i pasientens synspunkter. Passe streng, jatter ikke bare med er enig i alt.

Meget dyktig

Beste legen jeg noen gang har hatt. Kjemisk fri for den arrogansen jeg har opplevd så ofte hos andre leger.

den beste legen i drøbak

Olav Heie er en utrolig flink sympatisk lege, ringer meg på kveldstid ang svar på prøver.så skal kontor søstrene Randi og Grete ha skryt, for en vennlighet og service forståelse har ikke opplevd maken.Litt negativt alltid lang ventetid for å komme inn til legen.Men så tar han seg veldig god tid til pasientene. En lege som bryr seg.

Må være beste legen i Norge :)

Veldig forståelsefull, rolig, behagelig vesen, godhjerta, viser medynk, utrolig service, spør alltid om det er noe mer jeg kan hjelpe med.
Jeg flyttet fra Drøbak og byttet da lege, angrer veldig på bytting av lege :(
Minus - var alltid forsinket, antagelig fordi han ville ta seg tid til pasientene sine tilgir deg for det ; )

Den beste legen jeg har vært hos!

Han er utrolig snill og oppriktig interessert i å høre og hjelpe!

Behagelig Lege

Tar seg ALLTID god tid, tar gjerne med en kopp kaffe og lytter til alt man kommer med. Hjelper til, finner løsninger, behagelig og rolig vesen som man føler seg tatt vare på av og trygg rundt. BESTE legen. Har flyttet fra drøbak, pga student, men pendler alltid den 1 times lange veien for å dra til legen for med han VET jeg at jeg får den hjelpen jeg trenger og han kjenner alle pasientene sine godt. BRA JOBBA Dr. Heie.

Dyktig

Meget dyktig, spesielt med barn. Tar seg tid når det trengs.

Fantastisk lege!

Dr. Olav Heie er helt fantastisk. Han tar seg tid til å lytte til pasienten og er flink til å se pasienten. Han er også veldig trygg og rolig med barnepasienter. Tar seg tid til å forklare når man lurer på noe. Han er en behagelig lege som jeg og min familie er svært fornøyd med. Det er ofte forsinkelser, så man må beregne god tid, men det er lett å godta når man vet at det er fordi han tar seg tid til hver enkelt pasient, ingen trenger å gå ut derfra før de er ferdig med det de kom for.

Fantastisk

Fantastisk, seriøs, omtenksom og tar deg på alvor.

kompetent, omsorgsfull og engagert!

denne legen går virkelig den extra mila. leser seg opp i nye tilnærmingsmåter til behandling, og er ikke redd for å spørre spesialister, dersom han mangler kunnskap.

han tar seg tid når man trenger det og hjelper med tilrettelegging for pasientens behov.

dette er den beste legen jeg kjenner!

Ypperlig lege

Olav Heie skaper tillit, har tid til å lytte og meget god kunnskap om det han driver med.

Meget godt fornøyd med dr. Heie

Dr. Heie er svært hyggelig, virker faglig dyktig , tar seg god tid til å lytte og svare.
Lett å kommunisere med. Legekontorets ansatte er også veldig hyggelige, men det virker som de ofte har litt mye å gjøre. Tar ofte lang tid å komme frem på telefonen.