Olav Torkil Heie

Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak
Olav Torkil Heie er en av 11 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Olav Torkil Heie

Slik en lege skal være.

Min familie har hatt Olav Torkil Heie som fastlege gjennom en årrekke. Han er oppmerksom, tar seg tid og lytter til deg. Snakker åpent og tydelig om det han tenker og finner ut av og er ærlig med deg dersom han er i tvil. Tar nødvendige prøver, og gir alltid tilbakemelding.

Faglig dyktig, omtenksom - en som er der hvis du trenger det

Heie er den beste legen jeg har hatt. Han bryr seg om pasientene og deres problemstillinger. Han tar seg den tiden problemet trenger. Han gir seg ikke hvis det tar tid å komme frem til neste instans. Når kriser oppstår ringer han og spør hvordan det går. Jeg har full tillitt til Olav.

Kjempeflink

En god og omtenksom lege. Tar seg god tid til pasienten og lytter. Er flink til å se løsninger og er til god hjelp. Er ofte litt ventetid, men det er helt i orden. Blir godt ivaretatt av alle på legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt!

Tar seg alltid god tid, det han ikke er sikker på/kan nok om, henviser han videre. Omsorgsfull og lyttende.

Seriøs og flink - og han har ikke reservert seg mot henvisninger videre

Jeg har hatt mer bruk for lege de siste årene - og han hjelper og henviser, trøster og støtter! Flott lege! Kontoret fungerer helt supert! All ære og takk!
Ventetiden skyldes at han tar seg av pasientene. Noen ganger til min fordel - andre ganger må jeg vente. Helt greit.