Therese Hustad Hansson

Vålerenga Helsesenter

2010

Vålerenga Helsesenter Telefonnummer22 68 20 5522 68 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo
Therese Hustad Hansson er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Hustad Hansson

Bra lege men forværelset et et stooort problem

Forværelset/ sekretærene ødelegger for alle legene her, timer slettes, de brukte nylig 9 dager på å sende en henvisning videre. Bare surr. Før var det en dyktig på forværelset som hadde stålkontroll- nå har det bare vært kaos de siste månedene.

God lege, men "aldri" til stede

Therese har fremstått som en veldig god lege de få gangene har sett henne de siste årene - hun har vikar etter vikar etter vikar... Etter å ha vært borte i flere omganger, har hun nå vikar for vikaren, og det skal komme en ny vikar i slutten av august, fikk jeg nylig oppgitt etter 9 minutters ventetid på telefon. Umulig å forholde seg - en fastlege skal kunne følge deg opp. Nå bytter jeg fastlege til en som er mer stabil og tilstedeværende.

Kunnskapsrik, rolig og vennlig.

Kunnskapsrik, rolig, vennlig, god menneskekjenner, lyttende, konstruktiv, ærlig, tydelig. Har hatt henne siden tidlig 2015, og til begge barna mine. Vålerenga legesenter er vanskelig å komme gjennom til på telefon, og hr opplevd at de har glemt å skru på igjen svarer etter lunsj, men timebestilling på sms fungerer veldig bra. Effektive på prøvetaking og tilbakemelding på prøver.

Lyttende og dyktig

Får god oppfølgning, hun tar problemene mine på alvor og lytter til det jeg har å si. Hun er en lege som tenker helhet og viser en bredere kunnskap enn andre leger jeg har benyttet tidligere.

Beste legen jeg har vært til

Therese er en fantastisk dyktig lege. I tillegg er hun varm, empatisk og tar seg tid. Hun har alltid en lur og gjerne uventet løsning på problemet. Hun tenker utenfor boksen. Beste legen jeg noensinne har hatt.