Therese Hustad Hansson

Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo
Therese Hustad Hansson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Hustad Hansson

Tydelig og lett og kommunisere med

Jeg startet hos Therese Hustad Hansson januar 2016. Therese har selv samme sykdom som meg, lav stoffskifte. Nå føler jeg vel at jeg endelig har kommet til en fastlege som kan forstå min sykdom. Therese er lyttende og klar i sine tilbakemeldinger. Hun kommer med råd og er villig til å behandle litt utenfor det normale blant fastleger i Norge. Men hun er ikke villig til å gå inn på felt som i det offentlige anses som kontroversielt, f eks binyretretthet. Alt i alt har jeg fornøyd med Therese selv om hun nok ønsker at jeg selv ikke skal kunne så mye om min sykdom.

Håpløst

Dessverre så er Therese tilknyttet Vålerenga Legesenter hvor det kun er rot. Jeg bestilte opprinnelig en time i midten av februar og i dag 05.04.16 kunne jeg endelig gå på legetimen min. I mellomtiden har jeg blitt oppringt av legekontoret 5 ganger for flytting av time pga sykdom/kurs/dobbeltbooket time, samt mottatt sms og mail for flytting. Når jeg kom dit kl.10 fikk jeg beskjed om at jeg skulle vært der kl 0930. Jeg viste frem både sms og mail på at timen min var flyttet til kl 10. Etter en diskusjon på dette (!) fikk jeg lov til å gå inn til vikarierende lege, da Therese er gravid. Hun kunne ikke svare meg på hverken vaksine spørsmål eller fjerne føflekken som var grunnen til at jeg bestilte timen i utgangspunktet (fordi jeg var der 30 min for sent uten å vite det). Jeg fikk tilbud om ny time, noe jeg takket pent nei til etter å måtte betale 145kr for ti minutter med ingenting. Jeg har aldri møtt Therese, men så lenge hun er tilknyttet dette legesenteret fraråder jeg å benytte henne.

Flink lege, men vanskelig tilgjengelig

Har bare godt å si om henne.

Håpløst å komme fram til kontoret med telefon. Sirkelinformasjon, så man kommer fra den ene telefonsvarer til den neste og tilbake igjen. Det er ikke alle som har internett.

Vanskelig med parkering.

Uorganisert og rotete

Søt og hyggelig, men uorganisert og rotete, - lang ventetid, dobbelbooker timer, mangel på oppfølging, og glemmer å sende viktige henvisninger.

Fantastisk lege!

Therese er ung, erfaren og kunnskapsrik! Hun tenker helhet i sitt arbeid som lege! Hun er lydhør for innspill og bruker god tid!