Therese Hustad Hansson

Vålerenga Helsesenter

Autorisasjon (2010)

Therese Hustad Hansson er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Hustad Hansson

Lite tilstede, vikarer av varierende kvalitet

Legen har hatt mange permisjoner og det har vært mange vikarer med varierende kompetanse. Nå er det visstnok ikke ventet at Therese kommer tilbake på lengre tid og nåværende vikar framstår som uerfaren/evner dårlig å sette seg inn i den helhetlige problemstillingen. Har vurdert over tid å bytte fastlege pga stadig nye vikarer, men manglende faglig kompetanse hos ny vikar ble avgjørende for at jeg nå endelig har byttet fastlege.

Bra lege men forværelset et et stooort problem

Forværelset/ sekretærene ødelegger for alle legene her, timer slettes, de brukte nylig 9 dager på å sende en henvisning videre. Bare surr. Før var det en dyktig på forværelset som hadde stålkontroll- nå har det bare vært kaos de siste månedene.

God lege, men "aldri" til stede

Therese har fremstått som en veldig god lege de få gangene har sett henne de siste årene - hun har vikar etter vikar etter vikar... Etter å ha vært borte i flere omganger, har hun nå vikar for vikaren, og det skal komme en ny vikar i slutten av august, fikk jeg nylig oppgitt etter 9 minutters ventetid på telefon. Umulig å forholde seg - en fastlege skal kunne følge deg opp. Nå bytter jeg fastlege til en som er mer stabil og tilstedeværende.

Kunnskapsrik, rolig og vennlig.

Kunnskapsrik, rolig, vennlig, god menneskekjenner, lyttende, konstruktiv, ærlig, tydelig. Har hatt henne siden tidlig 2015, og til begge barna mine. Vålerenga legesenter er vanskelig å komme gjennom til på telefon, og hr opplevd at de har glemt å skru på igjen svarer etter lunsj, men timebestilling på sms fungerer veldig bra. Effektive på prøvetaking og tilbakemelding på prøver.

Lyttende og dyktig

Får god oppfølgning, hun tar problemene mine på alvor og lytter til det jeg har å si. Hun er en lege som tenker helhet og viser en bredere kunnskap enn andre leger jeg har benyttet tidligere.