Linda Ann Nicolette

Helsehuset Stokke - Legene AS

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Helsehuset Stokke - Legene AS
Stokkeveien 55 3160 Stokke
Linda Ann Nicolette er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Linda Ann Nicolette

Lyttende, empatisk og flink

Linda er en fantastisk lege. Jeg har en komplisert og vanskelig sykdomshistorie. Hun tar seg tid til å lytte til hva jeg selv også tenker. Hun er en tillitsfull person som også viser det samme tilbake. Hun strekker seg lenger enn de andre fastlegene jeg har hatt. Jeg trenger aldri å vente lenge, og får alltid svar og tid. Hun er organisert, kunnskapsrik og åpen. Veldig empatisk og jeg føler meg faktisk velkommen. Det er alltid en glede. Sekretærene på legesenteret er også fantastiske.

Veldig hyggelig og flink

All ros til denne legen! Hun bryr seg virkelig om pasientene. Tar seg god nok tid, stiller spørsmål, forklarer, er vennlig og oppmerksom. Hun reiser til og med ut fra legesenteret for å komme til de som har vondt for å reise vekk hjemmefra, til eldre. Burde vært flere leger som henne! Jeg har også vært i en pårørende situasjon med henne, der hun var fantastisk som legen til en av mine nærmeste. Hun var ærlig og forberedte meg på ting som kunne skje. Hun var bestandig tilstede når min nærmeste trengte henne, var snill og ydmyk.

Seriøs, profesjonell og hørsom lege

Min fastlege. Beste legen jeg har hatt. Hun lytter til det man har å si, er profesjonell i sin jobb. Alltid fått den hjelpen jeg har trengt.

beste legen!!

Fantastisk dame som virkelig klarer å sette seg inn i situasjonen til pasientene. Tar deg seriøst og gjør det hun kan for å hjelpe.