Thomas Eugeniusz Durawa

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Tlf: 77 87 15 18 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Eugeniusz Durawa er en av 17 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Thomas Eugeniusz Durawa

En av de beste legene jeg har hatt!

Han tar seg veldig godt av meg som pasient. Kjempe flink lege! Eg forstår ikke hvorfor noen klager på han.

Arrogant

Må dessverre si at denne legen er noe av det mest arrogante jeg har vært borti. Det minste man bør kunne forvente når man kommer til en lege er at man faktisk blir undersøkt!!!! Han har i tillegg en meget frekk måte å snakke til en på, og får en fort til å føle seg ille til mote. Vil på ingen måte anbefale dennne legen til andre!!!!

Hjelpsom med bena på jorda

Utrolig hyggelig lege med bena godt plantet på jorda. Lytter til hva pasienten har å si, og drar ingen hastige konklusjoner. Tar seg tid til å høre på deg før han forteller hva han ser på som det rette å gjøre. Profesjonell, blid og imøtekommende!
PS! Skjønner ikke hva dere andre her snakker om, var IKKE et slikt inntrykk jeg fikk.

Den beste lege jeg har hatt.

Han er den beste legen som
fins på Finnsnes .Han er omsorgsful hjelpsom og bryr om andre ,han gir mye av seg selv til pasienter og pårørende. Så forstår ikke hva folk snakker her om jeg tror det mye iritasjon at folk ikke får det dem vil som dem er vant til
før, og derfor dem spytter så mye negativitet her som egentlig lege ikke fortjener ikke i det hele tatt. Stå på Thomas du er verd Lege navn.!!!

Meget god lege

Bryr seg om sin pasient. Tar ansvar for sin pasients velvære og bruker til og med sin fritid på dette. Unik lege.

Burde ikke vært lege.

Var hos Thomas Durwa i dag og det er den verste opplevelsen jeg har hatt på ett legekontor.
Han var arrogant og frekk da jeg prøve å forklare hvorfor jeg var der.
Stiller diagnoser i hytt og pine uten å ta undersøkelser eller tester.
Burde starte med å lytte til pasientene sine istedenfor å få de fortest mulig ut døra.

Arrogant og uviten

Arrogant oppførsel. Snakker med pasienten på en arrogant måte, får pasienten til å føle seg lite verdt. Virker som om denne legen har lite kunnskap om det han holder på med. Mye gjetning og synsing. Lite konkrete tiltak.

Arogant

Vil ikke høre på hva man har og si,sitter og ser på klokka si hele tiden under legetimen,burde ikke vært lege den mannen der,gikk der ifra i sinne da mannen umulig kunne ha gått på noe normal lege skole,byttet lege og alt tipp topp

Den beste fastlegen på Finnsnes!

Utrolig dyktig og flink lege som lytter, gir gode råd og en god behandling. Anbefales på det varmeste.

Fornøyd!

I en periode der mine andre fastleger sluttet på rekke og rad, fikk jeg Thomas som fastlege en liten periode.
Min opplevelse er veldig positiv. Han lytter, og tar seg god ting, og har ikke inntrykk av at han opptrer som bedreviter.
Jeg anbefaler han!

Oppmerksom og interessert

Jeg har i dag hatt min første konsultasjon hos Thomas, og kortversjonen er at jeg opplever ham som interessert, lyttende og initiativrik.

En lege som er rett på sak og tydelig, uten å være utfordrende eller ubehagelig på noe vis.

Jeg planlegger definitivt å forholde meg til Thomas framover, om ikke noe skulle endre seg voldsomt.

Den aller beste legen jeg har hatt i mitt 62-årige liv.

Traff han første gang i september 2014 og skjønte fort at han var meget dyktig og menneskelig. Jeg fikk hjerneslag i juni samme år og ble først behandlet av en turnuslege som ikke "klarte" å gi meg riktig medisin engang. Den 4. September da Thomas kom til meg på Bellevy, sa han med en gang at den medisinen var helt feil for meg. Ny og rett medisin ble levert dagen etter, og stor bedring kom fort. Han flyttet dessverre til Finnsnes den 7. April 2015, men jeg fikk heldigvis "være med på lasset". Thomas har ringt meg flere gang i uka og fulgt meg opp, noe mindre selvfølgelig etter at han begynte på Finnsnes. Jeg har hørt at han skal ha sagt at han behandler alle sine pasienter som sin egen mor, og det tror jeg virkelig på. For meg er han blitt en trofast venn. Skulle gjerne fulgt han til verdens ende som lege. Stooooor klem til deg, Thomas.

Tragisk

Fullstendig mangel på empati og dømmekraft! Ikke gå til han hvis du er syk og trenger hjelp! Byttet lege etter 2.konsultasjon da d fremdeles ikke var hjelp å få. Burde finne seg et annet yrke.

Ikke komme her,og komme her type!

Veldig arrogant og bedre viten lege .
Han vet hva som er feil uten å undersøke meg.
Han må lære seg å høre på pasienten og deres ønsker .

God i sin jobb.

Durawa tar tak i ting kjapt. Han er veldig flink til å følge opp. Gjør alltid det som han sier han skal gjøre.

Ikke i rett yrke.

Jeg har hatt en konsultasjon hos denne legen én gang, og den varte i ca. 5 minutter. ALDRI mer. Jeg opplevde at legen var arrogant og lite empatisk. Fikk ikke komme til ordet og hver gang jeg tok ordet og skulle snakke, så snakket legen "over" meg. Han antydet også at han viste mer om min form og hvordan jeg følte det enn det jeg selv gjorde. Legen sammenlignet sin egen helse og situasjon med min uten å vite min helsemessige historikk. Fikk ikke undersøkelse av bihullene som jeg etterspurte, men heller ett arrogant svar om at jeg måtte bruke saltvannsspray. Jeg var såpass oppgitt over møtet med denne legen at jeg begynte å gråte da jeg kom ut fra kontoret. Om denne legen behandler alle pasientene sine på denne måten, er det ett mirakel at han enda har jobb.

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig flink lege!
Hjelper og finne ut koffør jeg har ont, og er rask med hennvisning hvis det trengs.