Thomas Eugeniusz Durawa

Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Thomas Eugeniusz Durawa er en av 17 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Thomas Eugeniusz Durawa

Hjelpsom med bena på jorda

Utrolig hyggelig lege med bena godt plantet på jorda. Lytter til hva pasienten har å si, og drar ingen hastige konklusjoner. Tar seg tid til å høre på deg før han forteller hva han ser på som det rette å gjøre. Profesjonell, blid og imøtekommende!
PS! Skjønner ikke hva dere andre her snakker om, var IKKE et slikt inntrykk jeg fikk.

Den beste lege jeg har hatt.

Han er den beste legen som
fins på Finnsnes .Han er omsorgsful hjelpsom og bryr om andre ,han gir mye av seg selv til pasienter og pårørende. Så forstår ikke hva folk snakker her om jeg tror det mye iritasjon at folk ikke får det dem vil som dem er vant til
før, og derfor dem spytter så mye negativitet her som egentlig lege ikke fortjener ikke i det hele tatt. Stå på Thomas du er verd Lege navn.!!!

Meget god lege

Bryr seg om sin pasient. Tar ansvar for sin pasients velvære og bruker til og med sin fritid på dette. Unik lege.

Burde ikke vært lege.

Var hos Thomas Durwa i dag og det er den verste opplevelsen jeg har hatt på ett legekontor.
Han var arrogant og frekk da jeg prøve å forklare hvorfor jeg var der.
Stiller diagnoser i hytt og pine uten å ta undersøkelser eller tester.
Burde starte med å lytte til pasientene sine istedenfor å få de fortest mulig ut døra.

Arrogant og uviten

Arrogant oppførsel. Snakker med pasienten på en arrogant måte, får pasienten til å føle seg lite verdt. Virker som om denne legen har lite kunnskap om det han holder på med. Mye gjetning og synsing. Lite konkrete tiltak.