Thomas Eugeniusz Durawa

Senjalegen avd. Finnsnes legekontor
Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Thomas Eugeniusz Durawa er en av 16 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Thomas Eugeniusz Durawa

En av de beste legene jeg har hatt!

Han tar seg veldig godt av meg som pasient. Kjempe flink lege! Eg forstår ikke hvorfor noen klager på han.

Arrogant

Må dessverre si at denne legen er noe av det mest arrogante jeg har vært borti. Det minste man bør kunne forvente når man kommer til en lege er at man faktisk blir undersøkt!!!! Han har i tillegg en meget frekk måte å snakke til en på, og får en fort til å føle seg ille til mote. Vil på ingen måte anbefale dennne legen til andre!!!!

Hjelpsom med bena på jorda

Utrolig hyggelig lege med bena godt plantet på jorda. Lytter til hva pasienten har å si, og drar ingen hastige konklusjoner. Tar seg tid til å høre på deg før han forteller hva han ser på som det rette å gjøre. Profesjonell, blid og imøtekommende!
PS! Skjønner ikke hva dere andre her snakker om, var IKKE et slikt inntrykk jeg fikk.

Den beste lege jeg har hatt.

Han er den beste legen som
fins på Finnsnes .Han er omsorgsful hjelpsom og bryr om andre ,han gir mye av seg selv til pasienter og pårørende. Så forstår ikke hva folk snakker her om jeg tror det mye iritasjon at folk ikke får det dem vil som dem er vant til
før, og derfor dem spytter så mye negativitet her som egentlig lege ikke fortjener ikke i det hele tatt. Stå på Thomas du er verd Lege navn.!!!

Meget god lege

Bryr seg om sin pasient. Tar ansvar for sin pasients velvære og bruker til og med sin fritid på dette. Unik lege.