Galina Arnesen

Storgata 51 2406 Elverum
Tlf: 62 41 61 66 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Galina Arnesen er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Galina Arnesen

Kommunikasjonsproblematikk, men tar seg god tid

Det positive er at hun bruker god tid og er nøye med resepter. Svarer fort på sms.
Negativt er kommunikasjon og utsending med feile opplysninger i dokument. Dette skjer gjentatte ganger.
Resepter endres uten varsler mht doseringer.
Det virker som hun tviler på andre legers avgjørelser og meg som pasient.
Hun virker lite empatisk og stresset. Kan til tider være veldig arrogant og skarp.
Kontorpersonalet er veldig varierende i humør og imøtekommenhet.

Liten kontakt mellom lege og pasient

Føler at det er vanskelig å få kontakt, da det ikke virker som om hun hører etter. Spørsmål blir ofte svart med "det er ikke farlig", selv om man spør etter årsaker eller mulige løsninger på et problem, noe man aldri får svar på. Hun brukte over 20 minutter på å fjerne p-staven min, noe som burde vært gjort på under et halvt minutt. Var også innom for å få en legeerklæring på at jeg normalt har ok puls, men at denne stiger grunnet stress i blodbanken, slik at jeg kunne gi blod. Ingen prøver ble tatt, hun tok ikke engang tid til å ta pulsen min, og fortalte meg bare at "det er normalt, du stresser".

Dårlig lytter

Vært hos legen et par ganger og er ikke fornøyd. Hun viser helt klart at hun har dårlig tid og virker ikke interessert når man snakker. Bytter fastlege.

Umulig å komme igjennom, lytter ikke, apatisk, lytter ikke.

Kommer aldri igjennom på telefonen, normalt så er det mellom 5-10 minutters ventetid, resepsjonen er dårlig betjent. Virker som legen ikke lytter eller bryr seg. Helhets inntrykket med lokaler (som ligger i kjelleren på en boligblokk), hvordan personellet snakker og oppfører seg gjør, samt behandling, gjør at dette legesenteret anbefales ikke. Det tok to besøk, så var jeg ferdig der.

Lytter ikke

Opplever ikke at hun lytter til meg som pasient. Hun sitter alltid vendt mot PC og skriver; ser ikke på meg eller svarer i stor grad på det jeg sier eller spør om. Plutselig er "timen" over og jeg er like "klok". Sammensatte problemer/symptomer er ikke hennes styrke. Bytter fastlege.