Galina Arnesen

Parken legesenter DA

2014

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Parken legesenter DA
Storgata 51 2406 Elverum
Tlf: 62 41 61 66 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Galina Arnesen er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Galina Arnesen

Kommunikasjonsproblematikk, men tar seg god tid

Det positive er at hun bruker god tid og er nøye med resepter. Svarer fort på sms.
Negativt er kommunikasjon og utsending med feile opplysninger i dokument. Dette skjer gjentatte ganger.
Resepter endres uten varsler mht doseringer.
Det virker som hun tviler på andre legers avgjørelser og meg som pasient.
Hun virker lite empatisk og stresset. Kan til tider være veldig arrogant og skarp.
Kontorpersonalet er veldig varierende i humør og imøtekommenhet.

Liten kontakt mellom lege og pasient

Føler at det er vanskelig å få kontakt, da det ikke virker som om hun hører etter. Spørsmål blir ofte svart med "det er ikke farlig", selv om man spør etter årsaker eller mulige løsninger på et problem, noe man aldri får svar på. Hun brukte over 20 minutter på å fjerne p-staven min, noe som burde vært gjort på under et halvt minutt. Var også innom for å få en legeerklæring på at jeg normalt har ok puls, men at denne stiger grunnet stress i blodbanken, slik at jeg kunne gi blod. Ingen prøver ble tatt, hun tok ikke engang tid til å ta pulsen min, og fortalte meg bare at "det er normalt, du stresser".

Dårlig lytter

Vært hos legen et par ganger og er ikke fornøyd. Hun viser helt klart at hun har dårlig tid og virker ikke interessert når man snakker. Bytter fastlege.

Umulig å komme igjennom, lytter ikke, apatisk, lytter ikke.

Kommer aldri igjennom på telefonen, normalt så er det mellom 5-10 minutters ventetid, resepsjonen er dårlig betjent. Virker som legen ikke lytter eller bryr seg. Helhets inntrykket med lokaler (som ligger i kjelleren på en boligblokk), hvordan personellet snakker og oppfører seg gjør, samt behandling, gjør at dette legesenteret anbefales ikke. Det tok to besøk, så var jeg ferdig der.

Lytter ikke

Opplever ikke at hun lytter til meg som pasient. Hun sitter alltid vendt mot PC og skriver; ser ikke på meg eller svarer i stor grad på det jeg sier eller spør om. Plutselig er "timen" over og jeg er like "klok". Sammensatte problemer/symptomer er ikke hennes styrke. Bytter fastlege.

Blir ikke forstått

Hun tar seg dårlig tid til å lytte til pasienten. Føler ikke at hun forstår og tar seg tid til å forstå pasienten. Vanskelig med oppfølging. Ikke fornøyd og skifter fastlege.

Flink og imøtekommende

Hun er flink som fastlege, henviser videre om hun er usikker på noe. Veldig nøye på å holde alle regler innenfor Helsevesenet. Dårlig kommunikasjon ved resepter, hun gir lavere antall pakninger å hente på resepter enn vanlig. Dette er vanskelig da man er vant med å kunne hente sin medisin over flere uker, uten at apotek sier resepter er tomme. Apoteket gitt henne instrukser for mine resepter hun dessverre ikke har fulgt. Personalet i resepsjonen er flinke, men vanskelig komme gjennom på tlf. Man kan egentlig bare gi opp å ringe, og prøve å nå dem direkte i resepsjonen. Hvis man er heldig så kommer resept fram på apotek, eller ikke. Dette ofte ført til at man blir medisin-fri og med mange symptomer som smerter bl,a. Vurderer legebytte pga, dette, men skal gi henne en sjanse til. Ny vurdering kommer senere.

Nøye og tar pasienten på alvor

Har hatt en kronisk sykdom hele livet og derfor brukt flere leger gjennom årene.
Er veldig glad for at jeg har kommet inn hos Galina Arnesen. Hun er en kjempedyktig lege som tar seg tid til å lytte til pasienten og følger de opp. Alltid hyggelig. Noe som jeg synes er bra er at hun er opptatt av å tilpasse medisinen etter behov og ikke minst redusering eller fjerning av den medisinen en kanskje ikke trenger...
Det som kunne vært bedre er kontorpersonalet, de er hyggelig men det tar tid.... Vanskelig å komme frem på tlf osv. Positivt at en kan bruke mail og sms til legekontoret.

Godt fornøyd med legen

Høflig, imøtekommende og kunnskapsrik. Litt mindre fornøyd med legekontoret og personalet der. Det går på utforming av venteværelse og ekspedisjon. Blir ofte stående utenfor ekspedisjonen lenge. Virker som om personalet har for mye å gjøre. Vanskelig å komme frem på telefon.