Alina Maftei-Thordarson

Haug Senter 3514 Hønefoss
Alina Maftei-Thordarson er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Alina Maftei-Thordarson

Den ideelle fastlege

Dyktig, samvittighetsfull, følger opp og er engasjert og selvoppofrende, nesten så man blir bekymret for hennes egen helse.

Den beste legen jeg har møtt!.

Hei jeg er en mann på snart 32 år og har gått hos Aina et års tid. Første inntrykket av henne var imøtekommende, varm, og det viktigste: Alibaba hørte hva jeg hadde og si, (er utredet for panikkangst m/ agorafobi + nonverbale lære vansker (medfødt). Og har hatt 24 anfall over noen år (,noe jeg ikke unner min verste fiende). Henne har fulgt meg opp og gitt meg den medisinen jeg trenger mtp anfallene (epleptiske)/panikkanfall. Og er utrolig glad for at henne har tatt meg alvorlig. Har vært anfallsfri over et år nå, takket være at henne tok meg seriøst og alvorlig, samtidig som hun lytter godt til deg og hun trøsta meg når jeg satt der og gråt. Maken til lege skal du se lenge etter!. Anbefaler Alina på det sterkeste, da hun har fått meg tilbake i "livet" og fungerer normalt hverdag, anfall og angstfri. Takk Alina. Mvh

hyggelig og dyktig lege, flink med barn

Alina er en hyggelig og dyktig lege som tar pasientens bekymringer på alvor. Veldig fornøyd med henne.
Fikk i tillegg raskt time.