Magnar Hofstad

Lampeland Legekontor Mann, 67 år

Autorisert1976
Ledige plasser 76 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lampeland Legekontor

Lampelandhagan 7 3623 Lampeland
Magnar Hofstad er en av 4 fastleger i Flesberg

Siste vurderinger av Magnar Hofstad

Ikke å anbefale etter mange år som fastlege

Etter mange år med denne personen som fastlege, da jeg ikke viste hvor lett det var å bytte, angrer jeg ikke på det.
Personen er sikkert flink på mange måter
det positive er at han prøver å få deg inn til time så fort som mulig, MEN den timen blir et kjapt besøk, med spørsmål hva jeg tror kan hjelpe, hvor lenge jeg trenger sykemelding etc,etc.før det er på hodet ut, uten å sjekke om ting har blitt rett. inn og ut operasjon som aldri har vart lengre enn selve ventetiden...
Fikk følelsen av han skulle finne ut alt selv uansett hva det skulle være, og skulle nesten aldri henvises videre.
ble tilslutt bare å få sagt ifra når jeg trengte sykemelding (de få gangene det trengte) og ikke ville dra til lege ved smerter eller lignende ting.
kunne nok nevnt mange andre grunner også, men syntes det blir litt ufint...

IKKE bruk denne legen, mer useriøs lege skal man lete lenge etter.

Tar ikke pasienter på alvor i alvorlige situasjoner. Fremstår sløv og lite imøtekommende. Snakker utydelig, og ikke før han må svare på noe. Kommer ikke med forslag til andre behandlingsformer eller behandlingsforslag. Pasienten må "fine på» behandling selv. Spørsmål som: hva tror du vil hjelpe da? Vil unngå papirarbeid for enhver pris. Svar som: men dette er det da ikke noe vi kan få gjort noe med osv i situasjoner hvor han burde henvist videre eller sagt det var utenfor hans fagfelt. IKKE fornøyd, på høytid at han pensjonerer seg. Fremstår uintresert i pasienter og uvillig til å yte som helst form for service.

Bytter ikke fastlege igjen!

Må bare si det - hele familien gruer oss allerede til Hofstad blir pensjonist.

Han er immøtekommende, tar pasienten på alvor, og er grundig. Føler alltid han har tid til pasienten (sjøl om man da blir litt forsinka).
Liker også at han har litt glimt i øyet, noe som kan gjøre et ellers småkjipt besøk betydelig bedre. (Og, ja, han vet når det ikke passer seg!)

Slapt organisert

Manglende service og tilgjennelighet, selv om sommerstille også på pasientsiden.
Fikk kun snakke med kontordamen.

Pålitelig

Har bruk Hofstad i over 20 år. Har alltid fått de råd og den hjelp jeg trenger for å bli frisk når jeg har vært syk. Ville valgt han på nytt som fstlege