Helge Hvidsten

Tlf: 32 73 28 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helge Hvidsten er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Helge Hvidsten

Grundig og hjelpsom

En lege som tar psykisk lidelse på alvor, lytter, er løsningsorientert og behjelpelig på alle plan - nav, videre henvisning behandling, legeerklæringer osv.

Det er lang ventetid på dette legekontoret generelt, dette skyldes nok ikke legene da alle pasienter jeg kjenner på dette kontoret som oftest må vente lenge på å komme inn.

Hvidsten er en flott fastlege!

Jeg har hatt han som fastlege siden barndommen, og vet at han tar seg tid til pasientene sine. Helsesekretære bør dessverre enten byttes eller økes i bemanning, mange leger jobber på kontoret og det virker som at de strever med arbeidspresset. Hvitsten derimot er en veteran, føler meg ivaretatt som pasienten hans.

Doctor - Doctor

En mann med erfaring somlytter til kunden og prøver etter beste evne å hjelpe deg i riktig retning - det skulle vært flere av den type leger - respons og handling - "heldig" som fant denne lege :-)))))

En Fantastisk Lege

Dette er en lege som virkelig Gjør alt for å hjelpe sine pasienter. Iallfall meg..! Hadde det ikke vært for Helge hadde jeg ikke levd i dag

Uinteressert og utilgjengelig

Har hatt vedkommende lege i ca 20 år og det er med beklagelse å nevne at vedkommende virker å være mest opptatt av å skrive resepter og regninger enn å følge opp sine kunder og pasienter. Min mye fastlege utviste mer interesse gjennom sitt første møte med meg enn hva har vært tilfelle tilsammen under de forutgående 20 årene.

Tilgjengeligheten er et kapittel for seg. Har stått på venting i mer en 45 minutter hos vedkommende leges sentralbord uten å få svar. Normal ventetid er etter min vurdering mye mer enn hva som kan kalles akseptabelt. Prestasjonen er langt under pari og det finnes langt bedre tilbud enn hva som her tilbys.

Tar pasienten på alvor

Dr. Hvidsten er svært dyktig. Han tar deg på alvor, og forklarer ting på en enkel og forståelig måte.
Det mangler litt på tilgjengelighet på telefon, men behandlingen er vel viktigst?