Marianne Omdal

Sandsværveien 228 3615 Kongsberg
Marianne Omdal er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Marianne Omdal

Verdens beste fastlege

Føler meg 100% trygg på at jeg får/blir søkt til den beste behandling jeg kan få. Hun har en evne til å møte meg som om det er akkurat meg hun har sittet og gledet seg til skal komme. Opplever aldri at hun har dårlig tid.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Faglig dyktig kombinert med ydmyk for legestandens/skolemedisinens begrensninger. Veldig flink til å hendvise videre/ kontakte annen kompetanse ved behov. Arbeider grundig. God til å kommunisere med barn. Viser empati og personlig interesse når hun blir kjent med deg og din situasjon. ( Tar ofte litt tid, bestill derfor dobbeltime hvis du er ny pasient, og har et komplekst sykdomsbilde. Og ha litt tålmodighet. .:-))

Helt grei

Hyggelig, men opplever at hun ikke er så altfor dyktig faglig. Ikke alltid oppdatert på hva vi snakket om timen før og ikke flink nok til å sende til spesialist. Helt grei lege. Ganske lett å få time men noen ganger vanskelig å komme igjennom til kontorets telefon.

Forandret etter ett års opphold i India

Hennes oppfatning av mine problemer, er at vi i Norge må bli mere harde. Siden hun har da vært i india og sett mye rart, og at vi nordmenn må tåle mere og bli harde. Så skulle gå ut døra og løse problemet mitt selv for alt det som var vondt psykisk og fysisk var BARE livetsutfordring :)

En av de beste

Alltid oppmerksom, lytter, undersøker. Grundig!
Tar problemer alvorlig, gir ærlige svar. Åpen for alternativ medisin.