Geir André Hillveg

Teiealleen 7 2030 Nannestad
Geir André Hillveg er en av 10 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Geir André Hillveg

Effektiv og kunnskapsrik

Føler meg ivaretatt på en profesjonell måte. Han tar deg på alvor. Videresender når det trengs. Føler at han vet hva han driver med. Ikke noe usikkerhet

Trygg og konsis.

Effektiv og nøye det må jo til i disse tider. Er veldig fornøyd med Hillveg. Er dette som haster får man time.

Min fastlege over mange år ( og jeg skifter ikke)

Dr Hillveg er en no nonsens lege, som er faglig sterk. Han følger opp, og skiller godt imellom det alvorlige og som er mindre alvorlig.

Vil du ha en fastlege som er kort og konsis uten unødvendig «snikksnakk» Så er dette legen for deg.👍

Stabil, men mangel av empati og komfort.

Han er helt grei lege, men skulle ønske at han var litt mer empatisk og imøtekommende. Han kan virke litt kald, men det kan både være positivt eller negativt opp til deg.

Annbefales ikke!!!!

Både jeg og samboeren min har nå hatt Hillveg i 1 år nå, ikke nok med at vi føler vi like fort blir kastet ut som vi kommer inn døra, så er det ikke noen dialog. Synes ikke det er noe fint at legen virker sur når han ser at du er på kontoret og venter. Stort sett alle timer vi har vært på varer MAX 5 min, selv om vi har spørsmål, så får vi slengt et hade før vi får sagt hei en gang. Synes ikke det er slik en lege skal være i det hele tatt!!