Geir André Hillveg

Nannestad Legesenter AS
Teiealleen 7 2030 Nannestad
Geir André Hillveg er en av 10 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Geir André Hillveg

Min fastlege over mange år ( og jeg skifter ikke)

Dr Hillveg er en no nonsens lege, som er faglig sterk. Han følger opp, og skiller godt imellom det alvorlige og som er mindre alvorlig.

Vil du ha en fastlege som er kort og konsis uten unødvendig «snikksnakk» Så er dette legen for deg.👍

Stabil, men mangel av empati og komfort.

Han er helt grei lege, men skulle ønske at han var litt mer empatisk og imøtekommende. Han kan virke litt kald, men det kan både være positivt eller negativt opp til deg.

Annbefales ikke!!!!

Både jeg og samboeren min har nå hatt Hillveg i 1 år nå, ikke nok med at vi føler vi like fort blir kastet ut som vi kommer inn døra, så er det ikke noen dialog. Synes ikke det er noe fint at legen virker sur når han ser at du er på kontoret og venter. Stort sett alle timer vi har vært på varer MAX 5 min, selv om vi har spørsmål, så får vi slengt et hade før vi får sagt hei en gang. Synes ikke det er slik en lege skal være i det hele tatt!!

Meget god lege som følger opp pasientene.

Hillveg er en meget god lege som følger opp pasientene på en god måte. Han har god oversikt, er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende pasienten videre hvis det trengs. Både jeg og min familie er veldig fornøyd med han som fastlege.
Trenger man time på dagen, så lar dette seg så og si alltid seg gjøre. Tommel opp, Geir Andre er topp!

Forferdelig

Forventer du at legen har øyekontakt, hører på hva du har å si og ønsker å føre en samtale? Styr vekk fra Hillveg.
Et menneske som har mindre engasjement og empati skal en lete lenge etter. Du får knapt et hei i døra, han stirrer inn i pcen hele legetimen, kommer ikke med oppfølgingsspørsmål. En gruer seg til å ta opp et tema med han, for du føler deg absolutt ikke velkommen til timen.
Pcen inneholder 40faner i internettbrowseren, som bl.a facebook, vg, instagram og andre sosiale medier.

En forferdelig userriøs lege. Om en er fornøyd med han, har man faktisk ikke opplevd en god lege.

STYR UNNA