Geir André Hillveg

Teiealleen 1 2030 Nannestad
Geir André Hillveg er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Geir André Hillveg

Kjempefin lege!

Jeg har vært pasient hos Hillveg i ca 20 år, og bedre fastlege kunne jeg ikke hatt! Det er lett å få time, og han har alltid sendt meg videre for nærmere utredning når det har vært nødvendig. Hadde han ikke gjort det, hadde heller ikke min alvorlige diagnose vært oppdaget på et så tidlig tidspunkt! Jeg får også raskt time hvis det er noe som haster. Han følger meg alltid opp, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt!

Kritikken han får av enkelte på denne siden, er for meg helt uforståelig!

Mer enn god nok!!

Hatt Hillveg som fastlege for meg og ungene i over 10 år.
Kommer alltid til på telefon, får time raskt hvis det er viktig og han er en veldig flink lege medisinsk sett. Henviser gjerne videre og følger opp i etterkant. Kanskje ikke av den mest utadvendte og snakkesalige typen, men hsn gjør en god jobb og er faglig meget dyktig.

bytt jobb

Denne legen er helt ubrukelig,ikke interisert i deg som pasient.Alt er virker vanskelig og slitsomt for ham.Begriper ikke hvorfor han har valgt dette yrket.Sekretæren hans er sur og lite hjelpsom!

Verste fastlegen!!!

Smiler så vidt, har null forståelse, virker så gretten hver gang jeg var hos han... Eneste han gjør er å sitte på den pcen med ryggen til!
Aldri har jeg sett en så uproff fastlege i hele mitt liv.

Skjerpings!

Introvert og dårlig førsteinntrykk

Byttet fastlege til Hillveg og min første time idag.
Ikke hilste han . Ikke så han meg i øynene. Han hadde ikke lest seg opp på epikrise som var oversendt i god tid.
Hillveg virket uinteressert og spurte ikke om noe.
Når jeg får resultatene av blodprøvene torsdag bytter jeg fastlege.
Makan til ubrukelig sosial adferd og uprofesjonell fremtoning.
Også teknisk lavmål .. Blodtrykket ble tatt på gammelmåten. Stetoskop og to tester . Det finnes apparater som tester automatisk 10 ganger og finner en riktigere middelverdi. Når han målte fikk jeg ikke vurdering av resultatet før jeg spurte .
Hillveg fortjener ikke 1267 fastlegekunder .. Eller de fortjener bedre enn å ha denne legen tildelt .

Hvor er interessen for pasienten?

En fastlege - en som skal følge opp pasienten sin og som aldri ser deg i øynene - hvordan kan han da få en oppfatning av hvordan du egentlig har det? Det er skremmende hvor lite interessert han er!
Handler ikke det å ha en fastlege om gjensidig tillit og samarbeid? Er det ikke engang nødvendig med vanlig høflighet når man er fastlege?

Flink på det fysiske

Har hatt denne legen i noen år nå og føler som de andre skriver at han aldri ser på pasienten men på data. Det er veldig ''inn og ut'' av kontoret hans. Han er flink til å henvise videre men når det gjelder forståelse av psykiske problemer og utbrendthet føler jeg at han ikke har nok empati / evne til å forstå pasienten.

Er også utrolig vanskelig å komme gjennom på telefon de gangene jeg har ringt har jeg måtte ringt inntil 2 dager/ møtt opp på kontoret for å bestille time.

Dyktig lege

Effektiv og dyktig lege. Føler meg i gode hender og føler at jeg blir tatt på alvor. Gruer for den dagen Hillveg ikke lenger jobber som lege

A "deed-doctor", not a "talk-doctor"

Not much talking but much knowing. Old school doctor. Like him very much!

Enser deg ikke

Har vært hos ham 4-5 ganger, og han har aldri sett meg i øynene. Han virker veldig utbrent og dessverre virker det ikke som pasienten er i fokus.

dårlig lege

Ser aldri på pasienten, bare på pcn. Virker ikke som han bryr seg så mye om det han egentlig skal gjøre. Snakker veldig lite med pasienten..

En uinteressert lege

Han ser ikke på deg. Sitter bare å skriver på pc'n, og gir deg medisiner. Så er han ferdig.

Løsningsorientert

En meget dyktig og bra lege som tar alle problemer seriøst. Den beste legen jeg har hatt.

En lege jeg stoler på.

Virker trygg og dyktig, sender pas. videre om han selv er usikker. Skulle ønske han kunne kommunisere bedre, er noe "kort" i talen og ønsker han ser på pasienten sin og ikke bare datamaskin.

Helt grei lege

Flink til å finne ut av problemer, på den måten at han sender deg videre til folk som kan hjelpe. er lite til stedeværende, bruker som regel 7/10 på å skrive på data uten å se noe mere på deg, enn å faktisk finne problemet. snakker ikke så mye, og er litt grumpy

Dyktig

Dette er en lege som har gitt meg intrykk av at han har lang erfaring og han har vist meg flere ganger at han tar meg/ oss seriøst.
Da min datter trengte hjelp henviste han oss umidellbart uten noe om og men.
Takk og pris for det! :)

En faglig flink lege..

Den beste legen jeg har hatt, kommer med løsningsforslag til løsninger som er best for meg.

En meget god lege

Meget fornøyd, det viktigste for meg er at jeg føler meg trygg etter et besøk hos legen. Tar ting alvorlig.