Geir André Hillveg

Nannestad Legesenter AS

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nannestad Legesenter AS
Teiealleen 1 2030 Nannestad
Geir André Hillveg er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Geir André Hillveg

Annbefales ikke!!!!

Både jeg og samboeren min har nå hatt Hillveg i 1 år nå, ikke nok med at vi føler vi like fort blir kastet ut som vi kommer inn døra, så er det ikke noen dialog. Synes ikke det er noe fint at legen virker sur når han ser at du er på kontoret og venter. Stort sett alle timer vi har vært på varer MAX 5 min, selv om vi har spørsmål, så får vi slengt et hade før vi får sagt hei en gang. Synes ikke det er slik en lege skal være i det hele tatt!!

Meget god lege som følger opp pasientene.

Hillveg er en meget god lege som følger opp pasientene på en god måte. Han har god oversikt, er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende pasienten videre hvis det trengs. Både jeg og min familie er veldig fornøyd med han som fastlege.
Trenger man time på dagen, så lar dette seg så og si alltid seg gjøre. Tommel opp, Geir Andre er topp!

Forferdelig

Forventer du at legen har øyekontakt, hører på hva du har å si og ønsker å føre en samtale? Styr vekk fra Hillveg.
Et menneske som har mindre engasjement og empati skal en lete lenge etter. Du får knapt et hei i døra, han stirrer inn i pcen hele legetimen, kommer ikke med oppfølgingsspørsmål. En gruer seg til å ta opp et tema med han, for du føler deg absolutt ikke velkommen til timen.
Pcen inneholder 40faner i internettbrowseren, som bl.a facebook, vg, instagram og andre sosiale medier.

En forferdelig userriøs lege. Om en er fornøyd med han, har man faktisk ikke opplevd en god lege.

STYR UNNA

Null empati

Denne legen kan jeg virkelig ikke anbefale til noen, han er totalt uinteressert i deg som pasient.
Han lytter ikke, spør heller ei om spørsmål - noe som resulterer i at man ikke alltid får sagt det man kanskje vil si.
Såvidt man får et hei idet man kommer inn døren - og sitter kun å stirrer inn i pcen sin, selv når man prøver å fortelle om det man er der for å ta opp.

Dette er så lavmål at vi nå en hel familie på 4 har valgt å bytte til et annet fastlegekontor.

Kjempefin lege!

Jeg har vært pasient hos Hillveg i ca 20 år, og bedre fastlege kunne jeg ikke hatt! Det er lett å få time, og han har alltid sendt meg videre for nærmere utredning når det har vært nødvendig. Hadde han ikke gjort det, hadde heller ikke min alvorlige diagnose vært oppdaget på et så tidlig tidspunkt! Jeg får også raskt time hvis det er noe som haster. Han følger meg alltid opp, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt!

Kritikken han får av enkelte på denne siden, er for meg helt uforståelig!