Geir André Hillveg

Autorisert1986
  • Allmennmedisin
  • Generell kirurgi
Ledige plasser 35 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 1 2030 Nannestad
Geir André Hillveg er en av 8 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Geir André Hillveg

Mer enn god nok!!

Hatt Hillveg som fastlege for meg og ungene i over 10 år.
Kommer alltid til på telefon, får time raskt hvis det er viktig og han er en veldig flink lege medisinsk sett. Henviser gjerne videre og følger opp i etterkant. Kanskje ikke av den mest utadvendte og snakkesalige typen, men hsn gjør en god jobb og er faglig meget dyktig.

bytt jobb

Denne legen er helt ubrukelig,ikke interisert i deg som pasient.Alt er virker vanskelig og slitsomt for ham.Begriper ikke hvorfor han har valgt dette yrket.Sekretæren hans er sur og lite hjelpsom!

Verste fastlegen!!!

Smiler så vidt, har null forståelse, virker så gretten hver gang jeg var hos han... Eneste han gjør er å sitte på den pcen med ryggen til!
Aldri har jeg sett en så uproff fastlege i hele mitt liv.

Skjerpings!

Introvert og dårlig førsteinntrykk

Byttet fastlege til Hillveg og min første time idag.
Ikke hilste han . Ikke så han meg i øynene. Han hadde ikke lest seg opp på epikrise som var oversendt i god tid.
Hillveg virket uinteressert og spurte ikke om noe.
Når jeg får resultatene av blodprøvene torsdag bytter jeg fastlege.
Makan til ubrukelig sosial adferd og uprofesjonell fremtoning.
Også teknisk lavmål .. Blodtrykket ble tatt på gammelmåten. Stetoskop og to tester . Det finnes apparater som tester automatisk 10 ganger og finner en riktigere middelverdi. Når han målte fikk jeg ikke vurdering av resultatet før jeg spurte .
Hillveg fortjener ikke 1267 fastlegekunder .. Eller de fortjener bedre enn å ha denne legen tildelt .

Hvor er interessen for pasienten?

En fastlege - en som skal følge opp pasienten sin og som aldri ser deg i øynene - hvordan kan han da få en oppfatning av hvordan du egentlig har det? Det er skremmende hvor lite interessert han er!
Handler ikke det å ha en fastlege om gjensidig tillit og samarbeid? Er det ikke engang nødvendig med vanlig høflighet når man er fastlege?