Dorota Katarzyna Thune Iversen

Nøste Legekontor AS

Bachesvei 97 3413 Lier
Dorota Katarzyna Thune Iversen er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Dorota Katarzyna Thune Iversen

Dorota er en erfart og diktig lege

Det er kun to ganger har jeg vart hos Dorota og fant jeg ut at Dorota er erfart og veldig diktig.
Etter bloodprovene fik jeg riktig anbefaling av mediciner.

Jeg er veldig glad i Dorota.

charlotte er ekstremt dyktig vikar for denne fastlegen!!

jeg har stått stille i min kompliserte helse problematik. hun charlotte lytter og faktisk sender deg videre til spesialister samt hun setter seg inn i journalen =) jeg har endelig fått fart i sakene å får nå hjelp etter å ha stått stille i nesten 2 år hos annen fastlege. hun er bestemt og rettferdig. undersøker grundig. beste legen jeg noen sinne har hatt. slipper angst følelsen av å reise til henne å kan prate meg henner om allt uten å føle seg dum! anbefalles på det sterkeste. er godt tilgjengelig og kontakter deg raskt om det er noe. aldrig sett henne uten at hun har smilt heller =)

Den dårligste legen jeg har hatt på mange år

Kanskje er jeg bortskjemt, andre her ser fornøyde ut. Tidligere leger jg har hatt har vært ekstremt dyktige og gode til å lytte samt løsningsorienterte mtp å finne bakenforliggende årsaker og løse disse fremfor å trille piller. Dettr opplever jeg ikke at Dr Iversen er.

I forhold til legekontoret er jeg skeptisk til at personalet har løs hund inne på laboratoriet. Hva med alergikere og astmatikere? Eller folk som generelt er redd for hund? I forhold til hygiene r det kanskje heller ikke så gunstig...

Meget bra lege

God til å lytt, samt er raskt og effektivt. Positiv og direkte på en proffesjonel måte.

Den aller beste legen jeg har hatt!

Kjempe snill og flink til å lytte, tar meg alvorlig og er hjelpsom!