Rolf Einar Johansen

Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad
Tlf: 31 28 58 54 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Einar Johansen er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Rolf Einar Johansen

Svært god til å følge opp

Tar pasientene på alvor, har oversikt over pasientens sykehistorie, setter seg inn i nye pasienters historikk, er forberedt og tydelig! I tillegg svært punktlig!

Fastlege i 20 år

Fikk Rolf som lege i 1996 når jeg bodde på Spikkestad og har siden beholdt han selv om jeg har bodd i Drammen i de siste 19 årene. Han er profesjonell, tar seg tid selv om han er forsinket og er tilsynelatende rolig og ikke stresset.
Han tar deg på alvor, undersøker nøye og sender deg raskt videre hvis han mener det må til.
Han dokumentere godt, så er det behov for dokumentasjon ifb. med en eller annen form for uttalelse, så kan Rolf bare skrive ut journal så har du alt du trenger.
Får stortsett time på dagen, når det haster, men så springer jeg ikke dørene ned hos han. Veldig fornøyd med han og han kan aanbefales.

Dokter Rolf

Har hatt samme fastlege i over 15 år og er fornøyd. Jeg bor nesten i Hønefoss og har ikke byttet fastelege. Rolf Johansen kjenner meg og mine barn. Jeg har ingen dårlige erfaringer med han. Han skjønte jeg hadde lavt stoffskifte når andre ga faen.
Han lytter til meg når jeg kommer. Om det går ut over de 15 minutter.
Et godt tegn på en god lege er at man må vente lenger ut over de 45 minutter. Han bryr seg, og har vært en støttespiller for meg i 15 år.
Jeg bor i en annen kommune og det er tungvint å komme til Spikkestad, men ikke vil jeg bytte fastlege.

Lite interessert

Har hatt Johansen som fastlege i mer enn 10 år, men ble mer og mer skuffet. At det alltid var lenge å sitte på venteværelset var en ting, men å bli hørt og lyttet til så lite til , tok på psyken. Jeg byttet lege og er kjempefornøyd!

skal bytte lege

det positive er at man får ganske lett time der. men personlig sliter jeg med å kommunisere med han. vanskelig å åpne seg når han sitter med nesa inn i dataskjermen. har vært der i mange år, men nå er det på tide å bytte. har for mye å gjøre kanskje?

rolf Johansen

En lege du kan stole på og er kjempe snill. Gir deg god tid og lytter alltid til deg. Gir deg alltid hjelp når du trenger det.

Verdens beste lege

Lytter alltid,smiler alltid og får meg til å føle meg trygg. Selvom jeg bor 1,5 time unna så kjører jeg heller den tiden for å komme til Rolf. Han er verdens beste lege!

Profesjonell og tilstedeværende

Dr. Johansen har vært min fastlege i 13 år, og jeg føler meg sett og ivaretatt. Han har alltid god tid (tilsynelatende) og lar meg føle at jeg er den viktigste pasienten han har. Han har vært en god støtte gjennom mange tunge stunder. Selv om jeg har flyttet langt unna nå, kan jeg ikke tenke meg å bytte.

Profesjonell

Legen er vennlig og gir seg nødvendig tid under konsultasjoner. Dersom videre behandling i på sykehus el.l. ordnes dette raskt og effektivt.

Anbefales

Har hatt ham som fastlege i over 20 år. Er profesjonell og er opptatt av meg som pasient. Anbefales.

Alt for glad i dataskjermen

Jeg føler ikke at jeg ble sett som pasient, letvinte konklusjoner på hva som var galt.
Har byttet.

Den beste legen jeg har hatt

Hjelpsom, forståelsesfull, flink til å lytte, tar seg tid til passienten, og tardeg på alvor.

Behagelig og dyktig lege

Tar seg tid og lytter. Kommer med gode råd
Gir seg ikke før han finner ut av ting

Faglig dyktig og med de rette sosiale antennene

Dyktig og samvittighetsfull lege som følger opp og setter seg inn i pasientens medisinske historie for å gi best mulig behandling