Rolf Einar Johansen

Spikkestadlegene

1986

Spikkestadlegene Telefonnummer31 28 58 5431 28 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad
Rolf Einar Johansen er en av 13 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Rolf Einar Johansen

Trygg

Har vurdert her før, og sa da jeg ikke ville bytte. Jeg har hatt Rolf som lege siden 2001. På grunn av avstand er jeg dessverre blitt nøtt til å bytte fastlege likevel. Etter en kraftig overveielse og undersøkelser fant jeg en her jeg bor.

Har sjelden problemer med å komme igjennom på telefon, selv om det røyner på før helligdagene.
Er alltid blitt tatt på alvor og forstått.
Har også kunnet møte opp med akutte ting, og kommet til, selv ut på dagen.
Har egentlig ikke noe negativt å si om dr. Rolf.

Svært god til å følge opp

Tar pasientene på alvor, har oversikt over pasientens sykehistorie, setter seg inn i nye pasienters historikk, er forberedt og tydelig! I tillegg svært punktlig!

Fastlege i 20 år

Fikk Rolf som lege i 1996 når jeg bodde på Spikkestad og har siden beholdt han selv om jeg har bodd i Drammen i de siste 19 årene. Han er profesjonell, tar seg tid selv om han er forsinket og er tilsynelatende rolig og ikke stresset.
Han tar deg på alvor, undersøker nøye og sender deg raskt videre hvis han mener det må til.
Han dokumentere godt, så er det behov for dokumentasjon ifb. med en eller annen form for uttalelse, så kan Rolf bare skrive ut journal så har du alt du trenger.
Får stortsett time på dagen, når det haster, men så springer jeg ikke dørene ned hos han. Veldig fornøyd med han og han kan aanbefales.

Lite interessert

Har hatt Johansen som fastlege i mer enn 10 år, men ble mer og mer skuffet. At det alltid var lenge å sitte på venteværelset var en ting, men å bli hørt og lyttet til så lite til , tok på psyken. Jeg byttet lege og er kjempefornøyd!

skal bytte lege

det positive er at man får ganske lett time der. men personlig sliter jeg med å kommunisere med han. vanskelig å åpne seg når han sitter med nesa inn i dataskjermen. har vært der i mange år, men nå er det på tide å bytte. har for mye å gjøre kanskje?