Rolf Einar Johansen

Spikkestadlegene Mann, 60 år

Autorisert1986
Ledige plasser 25 av 1980
Vil du bytte til denne fastlegen?

Spikkestadlegene

Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad
Rolf Einar Johansen er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Rolf Einar Johansen

Fastlege i 20 år

Fikk Rolf som lege i 1996 når jeg bodde på Spikkestad og har siden beholdt han selv om jeg har bodd i Drammen i de siste 19 årene. Han er profesjonell, tar seg tid selv om han er forsinket og er tilsynelatende rolig og ikke stresset.
Han tar deg på alvor, undersøker nøye og sender deg raskt videre hvis han mener det må til.
Han dokumentere godt, så er det behov for dokumentasjon ifb. med en eller annen form for uttalelse, så kan Rolf bare skrive ut journal så har du alt du trenger.
Får stortsett time på dagen, når det haster, men så springer jeg ikke dørene ned hos han. Veldig fornøyd med han og han kan aanbefales.

Dokter Rolf

Har hatt samme fastlege i over 15 år og er fornøyd. Jeg bor nesten i Hønefoss og har ikke byttet fastelege. Rolf Johansen kjenner meg og mine barn. Jeg har ingen dårlige erfaringer med han. Han skjønte jeg hadde lavt stoffskifte når andre ga faen.
Han lytter til meg når jeg kommer. Om det går ut over de 15 minutter.
Et godt tegn på en god lege er at man må vente lenger ut over de 45 minutter. Han bryr seg, og har vært en støttespiller for meg i 15 år.
Jeg bor i en annen kommune og det er tungvint å komme til Spikkestad, men ikke vil jeg bytte fastlege.

Lite interessert

Har hatt Johansen som fastlege i mer enn 10 år, men ble mer og mer skuffet. At det alltid var lenge å sitte på venteværelset var en ting, men å bli hørt og lyttet til så lite til , tok på psyken. Jeg byttet lege og er kjempefornøyd!

skal bytte lege

det positive er at man får ganske lett time der. men personlig sliter jeg med å kommunisere med han. vanskelig å åpne seg når han sitter med nesa inn i dataskjermen. har vært der i mange år, men nå er det på tide å bytte. har for mye å gjøre kanskje?

rolf Johansen

En lege du kan stole på og er kjempe snill. Gir deg god tid og lytter alltid til deg. Gir deg alltid hjelp når du trenger det.