Tora Margrethe Johansen

Modumveien 31 3410 Sylling
Tora Margrethe Johansen er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Tora Margrethe Johansen

Veldig fornøyd!

Har brukt Tora i mange år og er veldig fornøyd.
Opplever at hun bruker den tiden hun trenger . Er en god lytter og tar tak i ting med en gang.

God og effektiv lege

Fikk veldig rask og god hjelp med videre henvisning. Får også alltid rask hjelp med resepter når jeg trenger det. Noen ganger kan det ta lang tid å få time på tidspunkter som passer meg.

Aldri mer

Tora har nok gått litt ut på dato. Her er det ikke mye hjelp å få lenger. Ber om henvisning,men da ba hun om å få en begrunnelse fra sykehus som ett familiemedlem blir behandlet samt diagnose. Så skulle hun vurdere om det var nødvendig. Alt for lang ventetid for å få time. Alltid forsinkelse for og komme inn. Legesekretær som kun er der frem til 12. Så skal du ta blodprøve må du komme på formiddagen. Føler at hun ikke hører på hva jeg har på hjertet. At hun er stresset og tenker på neste pasient som skal inn. Er glad jeg nå har byttet og kanskje kan få bedre hjelp

NEI TAKK

Tora Margrethe Johansen er en veldig distré lege. Hun er ikke så flink når det kommer til psykiske lidelser, da kan man føle at hun egentlig mener "ta deg sammen, dette går bra" selv om hun selvsagt ikke sier det. Man går ofte ut og føler ting er halvgjort. Det merkes også at hun er stresset i tillegg til distré, og det er en dårlig kombinasjon.

Dårlig

Bemaningen er veldig dårlig, de er frekke og opprører seg uprofisjonelle