Gunnar Espolin Johnson

Vintergt 19 3048 Drammen
Gunnar Espolin Johnson er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gunnar Espolin Johnson

God oppfølging - seriøs - dyktig

Beste legen jeg har hatt.
Flyr ikke ned dørene, men de få gangene vi har kontakt har jeg bare gode erfaringer. Veldig rolig og har alltid tid.

Dårlig

En blid lege, men tar ikke det pasienten forteller på alvor. Har vært der mange ganger med samme problem, men blir aldri sendt videre til noe utredning.

Kjempe dårlig lege

Dårlig oppfølging. Jeg har vært hos han mange ganger på grunn av samme problem, men ble aldri videresendt til en spesialist. Han er en blid person, men gjør ikke jobben bra. Dårlig til å gi tilbakemelding.

Et prakteksemplar av en lege!

Mitt første møte med Johnson var på Hallermoen skole. Han var profesjonell, lyttende, effektiv, vennlig og utstrålte integritet. Som min fastlege gjennom 15 år har han hjulpet meg mange ganger på svært god måte. Dette er en lege jeg føler jeg kan "komme med alt til". Måtte han orke å ta seg av folk i mange år til!

AI

Verdens beste lege!

Dyktig lege! Jeg har hatt han i alle år, og kunne aldri tenke meg å bytte. Har alltid fått time samme dagen om nødvendig, og han er alltid blid og hyggelig. Jeg får alltid svar, hjelp og veiledning. Verdens beste lege!