Per Hofset

Furuveien 3 2020 Skedsmokorset
Per Hofset er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Per Hofset

Dyktig lege

Har hatt Hofset som fastlege til meg og barna i flere år nå. Er veldig fornøyd. Det er ofte litt venting før vi kommer inn, men da har han også tilstrekkelig tid til å høre på meg/oss når vi kommer inn. Opplever han som faglig sterk, interessert og hyggelig. Har flyttet til en annen kommune, men kjører til Skedsmokorset ved behov for lege da jeg ikke vil bytte til en annen lege.

Dyktig lege

Dyktig lege som tar seg tid til pasienten. Vært hos han med noen problemer og han har klart å diagnostisere problemet hver gang. Henviser til gode spesialister dersom det trengs. Som fler nevner er det en del forsinkelser selv om man har avtalt time, men opplever det samme fler steder. Alt i alt er jeg veldig fornøyd! -mann 27

Fastlehe

Min fastlege lytter, men følger dårlig opp. Overholder sjelden tiden av når legetimen begynner mellom 20-40 min forskinket.

Uholdbart

Man skal ikke måtte vente fra 20 min og utover når man har første legetime. Det er faktisk uholdbart!
Jeg har hatt han som lege fra jeg ble født og frem til 2013, da kunne jeg selv ta valget med å bytte fastlege. Har ikke følt meg møtt og respektert de få møtene vi har hatt!! Anbefaler han ikke til noen bekjente.

På tide å bytte lege

Jeg har tidligere gitt gode vurderinger av fastlegen, men kan ikke lengre stå inne for dette. Det er uholdbart å sitte på venterommet i 30 - 50 minutter, til tross for at jeg har timeavtale. Dette er uten unntak et problem. Aldri presis med andre ord.
Når du ført har kommet inn, opplever jeg ikke lengre å bli tatt på alvor. Mine problemer bagatelliseres og overses. Jeg syntes heller ikke legens forslag til behandling mv. harmoniserer med mitt behov eller mine forventninger.
Henvisninger og rekvisisjoner tar lang tid, fryktelig lang tid. Det skal vise seg at fire uker fort blir til fem...