Marianne Lerberg

Ål Legekontor

2007

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ål Legekontor
Helsetunvegen 3570 Ål
Tlf: 32 08 53 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marianne Lerberg er en av 6 fastleger i Ål

Siste vurderinger av Marianne Lerberg

Hun tar meg alltid på alvor, lytter til det jeg sier og gjør alt hva hun kan for å finne ut hva som er galt eller hva som er beste løsningen.Ved nød har jeg fått telefontime samme dag eller fått komme til legevakten hvor hun møter meg. Hun er sympatisk og varm, og vil virkelig hjelpe. Ingen spørsmål er dumme og hun er virkelig en lege man kan stole på.
At hun er borte av og til er ikke noe jeg vil klandre hun for. Hun er også menneske og blir syk i blant. Og jeg må si hu er en fantastisk lege!

Dyktig

Opplever at hun er kinnskapsrik,tar meg på alvor, lytter og nøler ikke med å henvise til spesialist ved behov eller om hun er usikker.

En faglig dyktig lege

En veldig søt og dyktig lege som er interessert og viser stor faglig kompetanse. Man blir godt tatt vare på og hun er rask til å ta de riktige avgjørelsene når det er alvorlig.

Veldig flink og lydhør

Hun er flink og lydhør ovenfor pasientene. Tar meg alltid på alvor, selv når det er ting som viser seg og ikke være noe. Føler meg godt i varetatt og føler at hun er dyktig i jobben sin.
Og til den som hadde skrevet at hun var mye borte, så har hun for det første tre? barn (barselpermisjoner?) og hun har tatt videre-/etterutdanning så hun blir en enda bedre lege!
Marianne er en hyggelig og flink lege!

Fastlege, når?

Hvordan kan noen være fastlege når man er borte det meste av tiden?
Kommer som regel til ukjente leger uten kunnskap til pasienten.