Sonja Beathe Lissitza

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Sonja Beathe Lissitza er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Sonja Beathe Lissitza

Veldig fornøyd

Tar seg god tid og viser forståelse. Henviser alltid hvis hun selv er usikker på noe. Ofte endel ventetid, men bruker god tid på meg som pasient.

Arrogant og treg.

Ble tildelt henne som lege etter at hun jeg hadde tidligere gikk ut i permisjon. Har helt sikkert masse kunnskap, men min erfaring med denne legen har vært veldig skuffende. Hun brukte 4 mnd på å skrive en legeerklæring til meg og etter gjentatte purringer var det kun 1! setning i den og den kunne ikke brukes til formålet. Måtte bytte fastlege for å få en riktig erklæring. Følte meg total overkjørt og lite forstått av denne legen. Sjeleglad for at jeg har byttet til en lege som faktisk gjør jobben sin. Anbefales ikke..

Meget bra

Tar pasienten på alvor, sjekker ut om jeg har spørsmål. Følger opp prøvesvar og gir behandling deretter. Videresender til spesialist ved behov

Dyktig fastlege!

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Lissitza. Jeg opplever å bli hørt, samt får gode råd når jeg ber om det. Kan absolutt anbefales.
Det hender det er noe ventetid, men det er fordi hun tar seg tid til den enkelte pasient. Jeg synes også at hjelpepersonellet ved senteret er utrolig dyktige og hyggelige!

Flink og hyggelig lege

Tar seg alltid god tid til å lytte og forklare.
Oppfattes som en mild og trygg person som er veldig flink i jobben sin. Jeg bor 1 time unna, men jeg vil aldri finne på å bytte lege.