Sonja Beathe Lissitza

Tlf: 32 23 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sonja Beathe Lissitza er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Sonja Beathe Lissitza

Anbefales på det sterkeste

Jeg (jente 25) har vært veldig fornøyd med Sonja, som jeg har vært hos pga flere småting de siste årene. Hun lytter til mine symptomer og innspill og gir meg følelsen av å bli sett og hørt. Synes det er kjipt at jeg dessverre må bytte fastlege pga flytting.

Svært godt inntrykk av denne legen!

Jeg har bare gode erfaringer av å bruke Sonja som fastlege. Hun gjør et godt faglig inntrykk og ikke minst tar hun seg tid når det er påkrevet. Det eneste som kan være litt negativt er at det av og til kan være litt ekstra ventetid. Jeg velger å tolke dette som at hun tar seg ordentlig tid med den enkelte pasient.

Veldig fornøyd

Tar seg god tid og viser forståelse. Henviser alltid hvis hun selv er usikker på noe. Ofte endel ventetid, men bruker god tid på meg som pasient.

Arrogant og treg.

Ble tildelt henne som lege etter at hun jeg hadde tidligere gikk ut i permisjon. Har helt sikkert masse kunnskap, men min erfaring med denne legen har vært veldig skuffende. Hun brukte 4 mnd på å skrive en legeerklæring til meg og etter gjentatte purringer var det kun 1! setning i den og den kunne ikke brukes til formålet. Måtte bytte fastlege for å få en riktig erklæring. Følte meg total overkjørt og lite forstått av denne legen. Sjeleglad for at jeg har byttet til en lege som faktisk gjør jobben sin. Anbefales ikke..

Meget bra

Tar pasienten på alvor, sjekker ut om jeg har spørsmål. Følger opp prøvesvar og gir behandling deretter. Videresender til spesialist ved behov

Dyktig fastlege!

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Lissitza. Jeg opplever å bli hørt, samt får gode råd når jeg ber om det. Kan absolutt anbefales.
Det hender det er noe ventetid, men det er fordi hun tar seg tid til den enkelte pasient. Jeg synes også at hjelpepersonellet ved senteret er utrolig dyktige og hyggelige!

Flink og hyggelig lege

Tar seg alltid god tid til å lytte og forklare.
Oppfattes som en mild og trygg person som er veldig flink i jobben sin. Jeg bor 1 time unna, men jeg vil aldri finne på å bytte lege.

Anbefaler ikke denne legen.

Har brukt henne i mange år, nå er det nok, er mest opptatt av å gi smertestillende, ikke finne årsak til problemene. Hun passer best til pasienter som ikke har store problemer. Hun er stresset, humørsyk, og svarer ufint, lang ventetid, og har til og med hatt på stoppeklokke i timen.

Ubrukelig!

Kanskje hun favoriserer enkelte pasienter, men har ikke hatt en eneste god opplevelse. Lite imøtekommende, ufin, får ufine tilbakemeldinger på meldinger, nebbete, viser ikke forståelse, svarer ikke på meldinger, umulig å få tak i, virker som hun vil ha deg ut fortest mulig, bruker alt for lang tid på å lage nye resepter osv. Listen er lang! Blitt anbefalt å bytte lege! Meget skuffet da jeg trenger en lege som faktisk lytter og ikke ødelegger for meg:(

Fölger ikke opp

Virker lite interessert og fölger ikke opp, lang ventetid og hun virker meget stresset til tider, kanskje for mange pasienter på en dag. Alltid forsinket. Svarer ikke på den nye eportalen. Har ikke evnen til å lytte, sitter å ser ned på pc. Föler at hun ikke tar deg på alvor og til tider tydelig humörsyk.

Flink og forståelsesfull lege.

Jeg er veldig fornøyd med med Sonja. Har fått veldig god hjelp, både på egne vegne og barnet mitt sine vegne. Det eneste minuset er at det til tider er litt lang ventetid, både for å få time og når man venter på legekontoret. Men jeg ville aldri i verden byttet.

Får ikke svar på SMS hverken i forhold til fornyelse av resepet eller timeavtaler. Virker uinteressert ved timeavtaler.

Har dårlig tid og virker stresset under samtalene.

Fantastisk

Jeg fikk all den hjelpen jeg trengte
!
Alle som sier hun er dårlig vil bare ha medisiner

Ikke hjelp som forventet

Jeg vil ikke anbefale denne legen. Jeg synes ikke jeg fikk den hjelpen jeg forventet og mener jeg hadde krav på. Sitter igjen med en følelse av at hensyn til pasienten kom i andre rekke og at de avgjørelser som ble tatt ikke var til mitt beste.

Lite imøtekommende.

Denne legen opplevde jeg som veldig likegyldig og tildels ufin i flere av kommentarene. Jeg opplevde henne som fordomsfull og direkte nedlatende.

Det som var bra var at jeg fikk time på kort varsel. Ventetid på kontoret var veldig lang.

Mangler forståelse og respekt

Min erfaring med denne legen er at hun er dømmende og ikke opptatt av pasientens beste. Hun viser lite respekt og fordomsfull.

Hyggelig og dyktig lege

Dyktig lege som det er lett å prate med. Viser oppriktig interesse og tar seg tid til pasienten.

En fantastisk lege

Hun lytter, skjønner og leser mennesker. Hun tar seg tid til pasientene og jobber for å finne rett løsning!