Sonja Beathe Lissitza

Solbergmoen Legehus

2010

Solbergmoen Legehus Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Sonja Beathe Lissitza er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Sonja Beathe Lissitza

sluttet

Jeg byttet til Sonja etter mye bra jeg hørte om henne. Rakk å møte henne en gang før hun plutselig hadde satt inn en annen lege for seg. Første og eneste legetime satt hun av god tid og virket hyggelig. Men LANG ventetid. må bestille legetime iallefall en måned i forveien. Legen hun har satt inn for seg virket veldig ung og uviten. Nå har jeg fått beskjed om at Sonja har sluttet for godt, og den andre legen slutter neste mnd. så nå sitter jeg her helt uten lege.

Ingen vits i å prøve å ringe til legekontoret. de tar ikke telefonen.

Deltagende og medfølende

En fastlege jeg setter stor pris på etter å ha slitt med psykiske og tildels fysiske problem. Setter av god tid til samtaler om problemene.

Anbefales på det sterkeste

Jeg (jente 25) har vært veldig fornøyd med Sonja, som jeg har vært hos pga flere småting de siste årene. Hun lytter til mine symptomer og innspill og gir meg følelsen av å bli sett og hørt. Synes det er kjipt at jeg dessverre må bytte fastlege pga flytting.

Svært godt inntrykk av denne legen!

Jeg har bare gode erfaringer av å bruke Sonja som fastlege. Hun gjør et godt faglig inntrykk og ikke minst tar hun seg tid når det er påkrevet. Det eneste som kan være litt negativt er at det av og til kan være litt ekstra ventetid. Jeg velger å tolke dette som at hun tar seg ordentlig tid med den enkelte pasient.

Veldig fornøyd

Tar seg god tid og viser forståelse. Henviser alltid hvis hun selv er usikker på noe. Ofte endel ventetid, men bruker god tid på meg som pasient.