Sonja Beathe Lissitza

Solbergmoen Legehus

2010

1 person

Solbergmoen Legehus Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Sonja Beathe Lissitza er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Sonja Beathe Lissitza

Deltagende og medfølende

En fastlege jeg setter stor pris på etter å ha slitt med psykiske og tildels fysiske problem. Setter av god tid til samtaler om problemene.

Anbefales på det sterkeste

Jeg (jente 25) har vært veldig fornøyd med Sonja, som jeg har vært hos pga flere småting de siste årene. Hun lytter til mine symptomer og innspill og gir meg følelsen av å bli sett og hørt. Synes det er kjipt at jeg dessverre må bytte fastlege pga flytting.

Svært godt inntrykk av denne legen!

Jeg har bare gode erfaringer av å bruke Sonja som fastlege. Hun gjør et godt faglig inntrykk og ikke minst tar hun seg tid når det er påkrevet. Det eneste som kan være litt negativt er at det av og til kan være litt ekstra ventetid. Jeg velger å tolke dette som at hun tar seg ordentlig tid med den enkelte pasient.

Veldig fornøyd

Tar seg god tid og viser forståelse. Henviser alltid hvis hun selv er usikker på noe. Ofte endel ventetid, men bruker god tid på meg som pasient.

Arrogant og treg.

Ble tildelt henne som lege etter at hun jeg hadde tidligere gikk ut i permisjon. Har helt sikkert masse kunnskap, men min erfaring med denne legen har vært veldig skuffende. Hun brukte 4 mnd på å skrive en legeerklæring til meg og etter gjentatte purringer var det kun 1! setning i den og den kunne ikke brukes til formålet. Måtte bytte fastlege for å få en riktig erklæring. Følte meg total overkjørt og lite forstått av denne legen. Sjeleglad for at jeg har byttet til en lege som faktisk gjør jobben sin. Anbefales ikke..