Inger Helene Lyngstad

Ringerike Medisinske Senter Kvinne, 59 år

Autorisert1987
Ledige plasser 19 av 900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ringerike Medisinske Senter

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Inger Helene Lyngstad er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Inger Helene Lyngstad

Elendig lege

En elendig lege. Aldri tilgjengelig, alltid forsinket. Tar deg ikke seriøst, lytter ikke til deg eller setter seg ikke inn i problemet. Vil helst bare få deg ut så fort så mulig og alt er tydeligvis så vanskelig å få til. Totalt fraværende gjennom hele tiden. Skal definitivt få byttet fastlege så fort jeg kan.

Lite forståelsesfull.

Tar seg ikke tid til å høre hva pasienten sier, virker uinteressert og holder avstand og innbyr ikke pasienten til å utlevere seg. Hun er ikke empatisk, evner ikke å sette seg inn i pasientens opplevelse av helse veldig opptatt av å fortelle at tiden er brukt opp.Lite behjelpelig ved spørsmål om hjelp til å fylle ut søknader.
Er i ferd med å bytte lege.

Bra lege

Hun hører på deg, kjenner deg igjen fra tidligere og spør hvordan resten av familien har det.
En veldig effektiv og profesjonell lege. Det hun ikke vet finner hun ut av.

Enestående lege

Super flink lege som alltid er tilgjengelig! Alltid besvart spørsmålene mine uansett hvor trivielle de kan virke, samtidig som hun har hjulpet meg med allergier og migrene.

En elendig lytter

Tar seg ikke tid til å høre hva pasienten sier, virker uinteressert og redd pasienten, holder avstand og innbyr ikke pasienten til å utlevere seg. Hun er ikke empatisk, evner ikke å sette seg inn i pasientens opplevelse av helse/uhelse/situasjon.
Jeg har byttet lege fordi hun ikke er troverdig, virker faglig usikker.