Piotr Jan Margula

Tlf: 32 78 10 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Piotr Jan Margula er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Piotr Jan Margula

Presisjons diagnostikk

Analyse av alle symptomer på sykdommen.
Høy personlig kultur. Veldig mye kunnskap. Mye tid brukt til diagnostikk. Holistisk tilnærming til pasienten.

Hjertevarm lege

Veldig, veldig flink lege. Han lytter etter og vil gjøre det beste for å hjelpe - det virker som om han setter seg inn i situasjonen til pasienten, noe som er vet veldig stort pluss.
Han bruker god tid og har aldri fått en følelse av å bli avvist/ikke brukt tiden på, noe jeg derimot har opplevd hos min forrige fastlege.

Margula er den beste fastlegen jeg har hatt!

Fantastisk

Margula har vært fastlegen min hele livet, og jeg har ingenting vondt å si. Han er veldig tilstede med den pasienten han snakker med der og da, og han har glimt i øyet.

En flink lege som kan både sy deg sammen og være et medmenneske.

Trofast og ljoial lege som lytter på hva passienten sier

Han er en meget oppegående lege som lytter på hva passienten har på hjertet uten å avbryte og komme med egene konklusjoner som andre leger gjør,jeg har bare gode erfaringer med legen,han er effektiv . Dette er en lege det burde vært flere av.

Helt okei

Han er en flink lege. Har alltid tid til deg og slår gjerne av en prat.
Dessverre kan det være vanskelig å forstå hva han sier da han har veldig dialekt. Han er også flink til å dele ut sykemeldinger, som kan både være en positiv og negativ ting.

Den beste!!!

Er utrolig flink til og lytte og ikke minst SE pasienten, hvordan jeg er fra gang til gang!!
Flink til og sende videre til undersøkelser og JOBBE for pasienten sin!!

En lege jeg skulle ønske og ha livet ut!
Meget varm og støttende lege!

Bra lege

Er flink til å sende videre når han ikke er sikker. Kunne prate litt mindre om seg selv. Føler iblant at det er jeg som er lege. Margula har nesten alltid funnet løsninger på mine problemer, selv om det tar en tid. Stiller alltid opp for pasienten.

lett å få det du vil

en ja lege/"snill"lege, men de fleste er fornøyd med han- han sjekker grundig, men kan ty lett til litt for sterke alterativer uten å prøve ut mildere form først

Meget god lege

Er utrolig fornøyd med Margula som lege, han er rask og dyktig. har ingen negative tilbakemeldinger å komme med. En lege jeg trygt anbefaler til mine nærmeste.

Virker ikke interessert i å lytte

Han sitter gjerne med ryggen til pasienten. Han skriver da på pcen, men det oppleves som om han ikke hører etter. Vanskelig å forstå når han snakker. Ved to anledninger har han bommet totalt på sykemeldingsårsak, hva slags medisin som skulle stå på resepten samt henvisning.
Følte meg ikke ivaretatt som pasient.
Han er rask til å henvise pasienten til sykehus mm- hvilket er et pluss.

Har tid til deg

Er svært nøye med undersøkelsene. Er svært lydhør og forteller utfyllende og forklarende om ditt sykdomsbilde

Min beste lege

Lett tilgjengelig. Flink til oppfølging. Alltid blid og hyggelig