Inger Johanna Jervidalo Meltvedt

Tlf: 32 20 80 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger Johanna Jervidalo Meltvedt er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Inger Johanna Jervidalo Meltvedt

Observant og omsorgsfull

Meget dyktig, trygg og profesjonell!
Observant, og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Har hatt henne som fastlege siden jeg var barn, og hun er fortsatt like god som hun har vært i alle år!
Følger opp pasienter, og er rolig og behersket. Meget behagelig å være pasient hos henne.

Fantastisk lege og person

Meltvedt er enestående som lege, utrolig dyktig og er det noe hun ikke kan så mye om, så gjør hun sitt aller beste for å sette seg inn i saken og finne informasjon om det det gjelder.
Som person er hun lyttende, rolig, behersket, snill, vennlig og meget profesjonell.
Hele legesenteret har en profesjonell holdning, og anbefales på det sterkeste!

Veldig bra lege

Hun er ei veldig lyttende blid og flott lege, man føler seg ivaretatt uansett hva konsultasjonen gjelder. Hun har en smittende "ro" over seg, å hun bryr seg om deg, å kan spørre om ting man tidligere har vert plaget med osv. Full score
Personalet på legekontoret både på lab og i luka er enestående, blide og hyggelige alltid, å møter deg med et smil.

Super lege!

Alltid blid og lyttende. God innsikt i sykdomshistorien. Følger opp pasienten godt. Et veldig behagelig vesen!

Inger Johanne Meltvedt

Hun er en fantastisk lege, hun følger meg opp er ryddig og nøye med alt hun gjør.
dette er den beste legen jeg har hatt,her er det 100%

Drammens beste!

Hun er den beste legen..på alle måter.
Både for voksne og barn!
Varm, dyktig, og gir den tiden du trenger.
Graden av henvisning viser også at hun er trygg og innsiktsfull.

Den beste fastlegen en kan tenke seg.

Jeg har hatt henne som fastlege siden ordningen kom igang. Det synes alltid som om hun har nok av tid til meg når jeg er hos henne. Hun virker aldri stresset. Hun er oppdatert på min historie når jeg kommer. Hun er rolig, tilstede for meg, lydhør, grundig, informerer meget bra, er varm og svært dyktig.
Hun følger alltid opp og tar vare på meg som pasient og menneske.
Jeg kunne ikke tenke meg noen bedre fastlege.

Den beste legen som fins

Flink til å lytte på, har god tid e det er viktig for meg. Derfor synes jeg at hun er flink

Nærværende

For meg en lyttende, hjelpsom og god fastlege. Gir meg tid til å forklare slik at jeg slipper å bli stresset slik jeg har blitt hos andre leger. Selv om vi ikke alltid er enige kommer vi frem til greie løsninger likevel. Henviser,tar prøver og gir tilbakemeldinger. Føler meg trygg på hennes vurderinger. Anbefales!

Bytter aldri!

Jeg har hatt Meltvdt som fastlege i 8-9 år og er superforøyd! Man må beregne litt ventetid, ofte over 30 minutter hvis man har time litt utpå dagen. Hvis man ikke ser på det som noe problem anbefaler jeg henne på det varmeste! Hun bruker nemlig den tiden hun mener hver og en trenger der og da. Noen ganger 10 minutter, andre ganger 30. Meget lyttende, imøtekommende, omsorgsfull og empatisk. Hun "overkjører" ikke, men er trygg nok på seg selv og faget sitt til å ta avgjørelser. Hun forklarer hvorfor på en lettfattelig måte. Jeg føler meg alltid "SETT" Hun har en egen ro over seg så hvis man har litt "legeskrekk" er dette legen å anbefale. Hun er meget menneskelig. Ingen "jeg vet best holdning", men en nysgjerrig og åpen "ikke vitende" holdning overfor pasienten. Faglig er hun dyktig og virker oppdatert. Hun har lang erfaring som fastlege, er spesialist i allmenmedisin. Tar prøver og henviser til spesialister slik en fastlege skal gjøre. Hun følger opp og man får tilbakemelding om hva som har blitt gjort, bl. prøvesvar (om det er noe avvikende) osv. Man får akutt-time samme dag om man virkelig trenger det. Personalet på legesenteret forøvrig er Vennlige, høflige,og serviceminded.
Alt i alt en fantastisk lege, som har hjulpet meg mye :) TAKK.........

En lege som virkelig anbefales

Hun er en utrolig dyktig lege som alltid setter av tilstrekkelig med tid til pasienter. Hun er ikke som de fleste leger og vil ha deg ut fortest mulig. Man får alltid svar på det man lurer på!