Inger Johanna Jervidalo Meltvedt

Fjell Legesenter

Autorisasjon (1989)

Fjell Legesenter Telefonnummer32 20 80 9032 20 80 ...
Lauritz Hervigsvei 13 3035 Drammen
Inger Johanna Jervidalo Meltvedt er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Inger Johanna Jervidalo Meltvedt

Det verste jeg har vært med på

Jeg kom hit i en forferdelig vanskelig situasjon og hun kunne ikke brydd seg mindre. Nedlatende, mistroisk og ga rett og slett blaffen i at jeg satt gråtende på hennes kontor. Var overhodet ikke interessert i å høre på meg, og empatien var på minussiden. Angrer fryktelig på at jeg valgte denne personen, for hun knakk meg fullstendig og jeg følte meg uendelig lite verdt etter en "konsultasjon" med henne.

Mye kunnskap

Dyktig lege med mye kunnskap. Bra med oppfølging. Litt lang ventetid, men ellers er alt perfekt. Fornøyd!

Observant og omsorgsfull

Meget dyktig, trygg og profesjonell!
Observant, og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Har hatt henne som fastlege siden jeg var barn, og hun er fortsatt like god som hun har vært i alle år!
Følger opp pasienter, og er rolig og behersket. Meget behagelig å være pasient hos henne.

Fantastisk lege og person

Meltvedt er enestående som lege, utrolig dyktig og er det noe hun ikke kan så mye om, så gjør hun sitt aller beste for å sette seg inn i saken og finne informasjon om det det gjelder.
Som person er hun lyttende, rolig, behersket, snill, vennlig og meget profesjonell.
Hele legesenteret har en profesjonell holdning, og anbefales på det sterkeste!

Veldig bra lege

Hun er ei veldig lyttende blid og flott lege, man føler seg ivaretatt uansett hva konsultasjonen gjelder. Hun har en smittende "ro" over seg, å hun bryr seg om deg, å kan spørre om ting man tidligere har vert plaget med osv. Full score
Personalet på legekontoret både på lab og i luka er enestående, blide og hyggelige alltid, å møter deg med et smil.