Roald Martin Mikkelsen

Autorisert1985
  • Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering
Ledige plasser 503 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Geithus Helsesenter

Geithusveien 9 3360 Geithus
Roald Martin Mikkelsen er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Roald Martin Mikkelsen

Den beste legen jeg vil hatt

En flink lege som lytter til deg som pasient.
Virker veldig tillitsvekkende og har en god porsjon humor.
Her føler man seg hørt. Han tar dine problemer på alvor og er nøye med å følge opp. Man er ikke bare "ei mappe", som man er hos mange andre leger, men et menneske han ønsker å hjelpe. Han har et behagelig vesen og er lett å prate med. Anbefales virkelig....

En ryddig og utrolig flink lege. Kunne ikke fått noen bedre.

Jeg har virkelig følt at jeg blir hørt og blitt tatt godt vare på hoss denne legen. Veldig pertentelig og ryddig , han er arbeidsom å det er aldrig forsteint å ringe opp pasienten med viktig info,har selv modtatt telfon på kveldstid. Han ringer alltid tilbake om dette trengs.han har til å med hoppet over sin egen lunsj for å bli ferdig med meg ,om tiden har blitt for liten. Jeg har også fått dobbel time om det er mye som skal drøftes eller undersøkes. Noe jeg aldrig har opplevd at andre leger har gjort, fantastisk!
Han er informert og holder seg oppdatert ,en virkelig god lege, gjør en solid innsats på å komme til bunns i plager, skader og lyter. Jeg Har alltid følt meg trygg på at han vil finne løsningen på det som måtte feile en. Har sender deg til spesialister nå dette trengs,
har blitt informert om det har kommet noen bedre hjelpe midler. Har aldrig blitt feil behandlet, her er det en lege med gjensidig respekt ,dyktig medisinsk kompetanse og erfaring. Som behandler hele mennesket. Takknemlig !

Den beste legen jeg har møtt

Mikkelsen lytter og ser problemene dine raskt. Han bruker ikke all tid foran pcn,men ser på deg som person, ikke passient. Jeg vil andbefale dr Mikkelsen i høyeste grad.

Faglig dyktig

Brukt Mikkelsen i mange år nå. Får den hjelp jeg trenger og er henvist videre når behovet for det har dukket opp.

God til å lytte tross i at nesa er plantet inn i pc'en. (tar noe tid) :-)

Mikkelsen er gjennom mange år blitt en av de kanskje mest allment faglig dyktige legene i Modum.

Tar ikke pasienter på alvor

Min bror med depresjoner fikk IKKE god hjelp her.. Han hadde ikke tid til å hjelpe han. Ikke spurte han om hvordan han hadde det. Fikk et tlfnr han kunne ringe og et tilbud om piller..