Eivind Molven

Legekontoret i Vestfossen, Dr Molven

1973

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legekontoret i Vestfossen, Dr Molven Telefonnummer32 75 75 5032 75 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 86 3320 Vestfossen
Eivind Molven er en av 15 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Eivind Molven

Erfaren, imøtekommende og flink lege

Jeg har hatt dr. Molven som fastlege i over 20 år. Alltid imøtekommende og blid. Bruker tiden godt med samtale, undersøkelse og jeg føler meg alltid godt ivaretatt. Takket være dr.Molvens raske diagnose henviste han meg til akutt innleggelse på sykehus. Det er jeg veldig takknemlig for. Jeg har stor tillit til min fastlege.

Sint dame på telefonen

Når man ringer får å bestille time må man snakke med en veldig sint dame. Kjempe dårlig service og langt ventetid får å få time hos lege.

En god lege

Har gått hos han i 20 år , han har hjulpet meg i noen tøffe perioder . Takker han for at jeg er i full jobb , å ikke uføretrygdet i dag !
Skulle gjerne sett at han var lettere tilgjengelig på tlf .

Verste legen jeg har hatt..

Han tar seg ikke tid til å høre på hva jeg har å si. Fikk følelsen av at han prøvde å bli ferdig med legetimen min fortest mulig og dytte meg ut døren. Det var ikke snakk om å sette seg ned for en samtale, men istedet så gikk han fra kontor til kontor mens jeg prøvde å ha en samtale med han. Utrolig missfornøyd, kommer til å bytte lege umiddelbart.

Empatisk og trygg fastlege

Er hyggelig og imøtekommende med evnen til å rekvirere nødvendig og korrekt behandling når det trengs... Godt fornøyd med Molven, føler meg vel ivaretatt.