Eivind Molven

Legekontoret i Vestfossen, Dr Molven

Storgata 86 3320 Vestfossen
Eivind Molven er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Eivind Molven

Verste legen jeg har hatt..

Han tar seg ikke tid til å høre på hva jeg har å si. Fikk følelsen av at han prøvde å bli ferdig med legetimen min fortest mulig og dytte meg ut døren. Det var ikke snakk om å sette seg ned for en samtale, men istedet så gikk han fra kontor til kontor mens jeg prøvde å ha en samtale med han. Utrolig missfornøyd, kommer til å bytte lege umiddelbart.

Empatisk og trygg fastlege

Er hyggelig og imøtekommende med evnen til å rekvirere nødvendig og korrekt behandling når det trengs... Godt fornøyd med Molven, føler meg vel ivaretatt.

Ryddig og tillitsfull

Min fastlege gjennom mange år.
Jeg føler at han lytter er oppriktig interessert i å gi god behandling.
Går regelmessig til kontroll hver 6. måned.
Får som regel alltid time når det passer meg, men legen kan være litt vanskelig å nå på telefon.
Burde kanskje hatt en e-post adresse med mulighet for å legge igjen beskjed.
Generellt veldig godt fornøyd

Uempatisk og lite imøtekommende

Legen har nesten aldri tid/interesse til å høre på hva jeg har å si eller hjelpe til med problemer som jeg tar opp, føles som å prate til en vegg som vil ha deg til å reise like fort som du kommer, spesielt hvis man prøver å ta opp psykiske problemer da betaler jeg bare for å bli flau over at jeg sliter psykisk og at jeg er skikkelig patetisk siden jeg må ha ha hjelp fordi jeg sliter med angst, depresjoner og søvnproblemer og at jeg bare bør dra og skamme meg over at jeg ikke takler det. Eneste jeg kan si meg fornøyd med er at jeg fikk en resept på antibiotika når jeg hadde fått klamydia og at han som regel klarte å skrive ut resept på faste ADHD medisiner før det var mer enn 2 uker for seint så lenge jeg ringte og minte han på å skrive ut medisinen før det var mer enn 2 uker for sent og han klarte å skrive ut riktig medisin det siste året. Hatt han fast i over 20 år men nå bytter jeg, syntes jeg burde forvente at fastlegen følger opp pasientene sine og som gidder og høre etter og som i det minste kan henvise til psykolog eller lignende når de har en pasient som sliter med å leve et normal liv pga. psykiske problemer.

Engasjert lege som husker deg fra gang til gang

Jeg har hatt Molven som min fastlege siden jeg ble født. Jeg har ikke vært mye syk, men i løpet av de 21 årene jeg har hatt ham som lege har han alltid husket meg. Jeg har alltid hatt et godt og profesjonelt inntrykk av ham.