Aram Movafagh

Tlf: 31 29 48 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aram Movafagh er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Aram Movafagh

Flink og nøye lege

Aram er en person som er dyktig i flere fag. Medisinsk vurdering, deg som person, valg av språkbruk og evnen til å formidle informasjon. Rett og slett en flink og nøye lege som ønsker å hjelpe.

Verdens beste lege

Fin lege som tar seg tid og ser hele personen. Dersom jeg noengang flytter vil jeg ta han med meg. (Og siden det ikke går, flytter jeg ikke)

En som tar godt vare på deg

Aram er den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg valgte å beholde han i flere år selv om jeg hadde flyttet til Oslo, bare fordi han var genuint opptatt av at jeg skulle ha det bra.
Han tok meg alltid seriøst, han ga seg ikke før han fant en løsning, han tok alle nødvendige prøver for å ha tilstrekkelig med fakta og han søkte alltid informasjon fra flere kilder for å danne seg et korrekt bilde.
Han tok seg tid til å forklare på en måte jeg forstod, han tok meg alltid i hånden ved ankomst og da timen var over, han var blid og hyggelig, rett og slett alt det man ønsker seg av en lege. Jeg savner Aram!

Fornøyd med legebehandling

Aram har tid til å lytte, tar pasientene seriøst og følger opp. I motsetning til mange andre som ikke engang har tid til å se på meg når jeg snakker. Aram vil jeg ha som lege. Han henviser også videre i stedet for å drive forsøksmedisinering dersom symptomer er utenfor hans kompetansefelt. Anbefales på det sterkeste.

Omsorgsfull og flink

Fantastisk lege og søte omsorgsfulle sekretærer!
Movafagh gir god oppfølging i vanskelige situasjoner og svarer alltid raskt på Mail. Den beste legen jeg kunne bedt om.

Et godt legesenter

Opplever service fra jeg ringer og til jeg er ute etter legetimen. Blide og faglig dyktige ansatte.

Den beste legen vi har hatt.

Dr.Movafagh er flink,flink til å lytte og ikke minst
flink til å forklare.
Han er flink til å sende deg videre til spesialister
hvis det er nødvendig.
Han er mao en lege du setter pris på.

En lege som strekker seg for pasienten

Aram Movafagh er en lege som ser og tar pasienten på alvor. Han henviser raskt om noe er utenfor hans kompetanse. Han lytter, forstår og er svært imøtekommende. Jeg er takknemlig for å ha hatt han som fastlege for meg og mine barn i mer enn 10 år. Han er en svært god lege og menneskekjenner som ser sammenhenger.

Kjempeflink lege

Siden jeg skiftet til Movafagh som min fastlege, har han hjulpet meg på en del vanskelige medisinsk problemer som min tidlige fastlege ikke tok alvorlig, eller ikke kunne.
Jeg føler at han høre på hva jeg har å si, og han tar tak i problemer med en gang.
Etter min mening er han en meget flink og forståelsesfull lege. Jeg er meget fornøyd med ham som leger.

Han var den beste men, nå bare sorgen.

Han har vært den beste legen jeg noen gang har hatt men det tok slutt i 2012. Nå så er det det verste lege kontoret som jeg har hatt. Veldig synd men sånn er det. Ikke ringer han når han skal og ringer jeg tilbake får jeg kjeft. Ikke får jeg informasjon om noen ting. Nå er jeg veldig skuffet over behandlingen jeg har fått der. Før så hadde han tid til å snakke og jeg ble hørt. .nå så er det hele tiden forsinkelser og jeg føler at han ikke bryr seg. Så dette er min vurdering.

Dyktig og ekte

Har vært hos Aram i mange forskjellige settinger, både for egen og ungenes del. Jeg føler meg alltid godt mottatt og ivaretatt. Dette er ikke en resept og sykemeldingslege, han tar den tiden det tar for å komme til bunns i ting og det er viktig å få stillt en diagnose for å finne rett behandling, evt henvisning videre. I tillegg til å være en dyktig lege er han også en imøtekommende, varm og empatisk fyr. Han sørger også for å holde seg oppdatert med kursing osv. Jentene på kontoret er også kjempesøte og dyktige! Det som måtte trekke ned er ventetid på telefonen, men alt i alt et sted man virkelig blir sett og hørt.

Svært dyktig, tillitsvekkende og sympatisk lege

Dr. Movafagh viser en oppriktig interesse og faglig dyktighet, er imøtekommende og tar pasienten på alvor.

Svært dyktig lege

God lytter og faglig oppdatert. Jeg er svært fornøyd med å ha Movafagh som min livlege.

Meget imøtekommende på alle punkter

Alltid god tid og viser stor interesse, henviser videre med en gang vi er blitt enige om dette. Flink til å følge opp og svare på nett hvis jeg skriver spørsmål eller ønsker nye resepter.

En trivelig og imøtekommende lege.

Dr. Movafagh er en trivlig lege som er imøtekommende og viser forståelse for situasjonen din. Han er en god lytter og løsningsorentert.
Han viser at han bryr seg og vil gjøre det beste for deg og din situasjon, og han er oppdatert på nye behandlingsmetoder o.l. Han strekker seg lenger enn forventet og er positiv og blid. Her føler jeg at jeg blir godt tatt imot og ivaretatt av legen.

Ambivalent

Når man først kommer inn til Dr. Movafagh, treffer man en lege som tar seg god tid til å høre på deg og er behjelpelig med henvisninger der hvor det er nødvendig og virker faglig dyktig. Dr. Movafagh fremstår som genuint interesert.

Det som drar ned er ventetid på telefon. Timelistene er fulle og man blir oppfordret til å benytte seg av en turnuslege, noe som ikke nødvendigvis er ønskelig. Tar man ikke timen hos turnuslegen må man vente to uker på time. Man blir også sittende og vente lenge på å få komme inn til lege og det er ikke det man trenger, i hvert fall ikke når resepsjonistene er lite behjelpelig og lite hyggelige.

Jeg har rett og slett ikke tålmodighet til dette legesenteret, dessverre, for Dr. Movafagh har jeg vært veldig fornøyd med.