Aram Movafagh

Bryggeveien 90 3470 Slemmestad
Aram Movafagh er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Aram Movafagh

Verdens beste lege

Fin lege som tar seg tid og ser hele personen. Dersom jeg noengang flytter vil jeg ta han med meg. (Og siden det ikke går, flytter jeg ikke)

En som tar godt vare på deg

Aram er den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg valgte å beholde han i flere år selv om jeg hadde flyttet til Oslo, bare fordi han var genuint opptatt av at jeg skulle ha det bra.
Han tok meg alltid seriøst, han ga seg ikke før han fant en løsning, han tok alle nødvendige prøver for å ha tilstrekkelig med fakta og han søkte alltid informasjon fra flere kilder for å danne seg et korrekt bilde.
Han tok seg tid til å forklare på en måte jeg forstod, han tok meg alltid i hånden ved ankomst og da timen var over, han var blid og hyggelig, rett og slett alt det man ønsker seg av en lege. Jeg savner Aram!

Fornøyd med legebehandling

Aram har tid til å lytte, tar pasientene seriøst og følger opp. I motsetning til mange andre som ikke engang har tid til å se på meg når jeg snakker. Aram vil jeg ha som lege. Han henviser også videre i stedet for å drive forsøksmedisinering dersom symptomer er utenfor hans kompetansefelt. Anbefales på det sterkeste.

Omsorgsfull og flink

Fantastisk lege og søte omsorgsfulle sekretærer!
Movafagh gir god oppfølging i vanskelige situasjoner og svarer alltid raskt på Mail. Den beste legen jeg kunne bedt om.

Et godt legesenter

Opplever service fra jeg ringer og til jeg er ute etter legetimen. Blide og faglig dyktige ansatte.