Tore Næss

Ringerike Medisinske Senter

1984

Ingen på venteliste

Ringerike Medisinske Senter Telefonnummer32 17 91 5032 17 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Tore Næss er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Tore Næss

Angrer ikke :)

Beste fastlegen jeg har hatt siden jeg var liten.

Byttet til Næss 1 januar i år, å angrer absolutt ikke.
Blid, Hyggelig, tar pasienten på alvor, lytter, sender videre hvis han er usikker på noe :)

Fastlege med beste anbefaling!

Meget dyktig både faglig og menneskelig. Rask og effektiv, men likevel flink til å lytte. Sørger for effektiv prøvetaking fortløpende ved besøk. Henviser til spesialist etc. uten sløsing med tid. Svarer på spørsmål og gir råd uten å være "fordømmende".

Meget effektivt bestillingssystem med time samme dag, men dessverre ikke tilgjengelig mer enn tre dager i uken.

Burde heller ikke være nødvendig med forsinkelse på 15-30 minutter i forhold til avtalt tid tidlig på dagen. Min tid er også verdifull, og koster penger. Ved forsinkelse kunne legekontoret ved hjelp av samme fine system gjerne sende SMS med informasjon.

Ikke fornøyd

Hadde denne legen som bedriftslege for noen år siden, og følte han var mer på lag med bedriften enn meg som pasient.
Jeg slet med pust og lunger som følge av mange år i en sveisebedrift, men ble aldri tatt alvorlig.
Ba om å få med et brev til bedriften hvor legen anbefalte friskluftsmaske. Dette bare lo legen av og sa det ville bli altfor dyrt for bedriften om alle som hostet litt skulle få slike dyre masker.

En MEGET flink og lyttende lege

Han gir deg enkle og greie svar på det du måtte lure på slik at du ikke blir sittende igjen og ikke forstå svarene. Han er veldig hyggelig og imøtekommende som person, en du lett får tillitt til. Altså en VELDIG bra lege.

En av de beste legene i distriktet

Behandler deg med respekt, lytter og er ærlig. Det blir som regel en spøk eller to også, noe jeg anser som viktig. Er veldig kunnskapsrikt og jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse der. Han har vært legen min i over 10 år.