Erik Christian Reine

Losjeplassen 8 3015 Drammen
Erik Christian Reine er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Christian Reine

Tillit, empatisk, grundig

Travel, men tilgjengelig når en trenger. Flink, men henviser til spesialist når nødvendig. Tar pas. På alvor. Grundig.

Flink, empatisk og varm

En enestående lege som virkelig bryr seg. Tar seg alltid tid til og lytte og slenger ofte på litt humor. Setter av tid og virkelig lytter uten å sitte med nesa i pc'en.

Den beste fastlegen!

For snart 6 år siden flyttet jeg fra Drammen, og bor nå i Sandefjord. At jeg likevel beholder Erik som fastlege, og gjerne kjører 1 time for å komme til han, sier vel det meste.... Han lytter, er seriøs, dyktig, henviser videre ved behov, og har alltid en liten spøkefull kommentar på slutten av konsultasjonen - om det passer seg.

Helt Sjef! Sjefen!

Har Brukt Reine så lenge jeg kan huske, Han har hjulpet meg mellom mange uhell og tunge tider, han har altid tatt seg tid til å lytte og tatt tak i tingene. er spesielt takknemlig for all hjelpen jeg har fått etter uhellet i 2001, da jeg fikk en eller annen form for nakkeskade, fremdeles med daglige plager :( .
Han var også veldig behjelpelig med NAV, spesialleger osv.
Han er altid blid å imøtekommende og tåler noen tørre spøker fra min side :D

verdens beste lege

Min familie har hatt Reine som lege helt siden 70-tallet. Både min mor, søster, mormor og morfar har han som lege, og vi har alltid vært fornøyd. Han er alltid blid og imøtekommende. Uansett hvor heltisk det måtte være tar han seg tid og lytter til hva du har å si. Verdens beste lege uten tvil.