Erik Christian Reine

Grev Wedel Legesenter

1984

Grev Wedel Legesenter Telefonnummer32 80 92 3032 80 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Losjeplassen 8 3015 Drammen
Erik Christian Reine er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Christian Reine

Kunnskapsrik, empatisk, til å stole på

Erik er en fantastisk lege. Har brukt han siden jeg var barn, og han er alltid grundig, empatisk, lytter og følger nøye opp. Han er effektiv og henviser videre ved behov. Nå nærmer det seg hans pensjonisttilværelse, og jeg tror ingen ny lege klarer å gjøre meg så trygg og få min tillit som han. Så det gruer jeg meg til. En rett og slett dyktig og fantastisk lege og menneske. Tommel opp!!!

Kunnskapsrik

Har hatt erik som min fast lege i alle år. Altid hyggelig, blid og glimt i øyet. Seriøs og dyktig lege med god oppfølging i etterkant. Anbefales!

Den beste legen!

Jeg har hatt Reine siden jeg var barn/ungdom og synes han er veldig bra! Tar meg alltid seriøst og har tid til meg. I tillegg slenger han på litt humor, noe som letter situasjonen en del :)

Tillit, empatisk, grundig

Travel, men tilgjengelig når en trenger. Flink, men henviser til spesialist når nødvendig. Tar pas. På alvor. Grundig.

Flink, empatisk og varm

En enestående lege som virkelig bryr seg. Tar seg alltid tid til og lytte og slenger ofte på litt humor. Setter av tid og virkelig lytter uten å sitte med nesa i pc'en.