Erik Christian Reine

Tlf: 32 80 92 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Christian Reine er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Christian Reine

Kunnskapsrik

Har hatt erik som min fast lege i alle år. Altid hyggelig, blid og glimt i øyet. Seriøs og dyktig lege med god oppfølging i etterkant. Anbefales!

Den beste legen!

Jeg har hatt Reine siden jeg var barn/ungdom og synes han er veldig bra! Tar meg alltid seriøst og har tid til meg. I tillegg slenger han på litt humor, noe som letter situasjonen en del :)

Tillit, empatisk, grundig

Travel, men tilgjengelig når en trenger. Flink, men henviser til spesialist når nødvendig. Tar pas. På alvor. Grundig.

Flink, empatisk og varm

En enestående lege som virkelig bryr seg. Tar seg alltid tid til og lytte og slenger ofte på litt humor. Setter av tid og virkelig lytter uten å sitte med nesa i pc'en.

Den beste fastlegen!

For snart 6 år siden flyttet jeg fra Drammen, og bor nå i Sandefjord. At jeg likevel beholder Erik som fastlege, og gjerne kjører 1 time for å komme til han, sier vel det meste.... Han lytter, er seriøs, dyktig, henviser videre ved behov, og har alltid en liten spøkefull kommentar på slutten av konsultasjonen - om det passer seg.

Helt Sjef! Sjefen!

Har Brukt Reine så lenge jeg kan huske, Han har hjulpet meg mellom mange uhell og tunge tider, han har altid tatt seg tid til å lytte og tatt tak i tingene. er spesielt takknemlig for all hjelpen jeg har fått etter uhellet i 2001, da jeg fikk en eller annen form for nakkeskade, fremdeles med daglige plager :( .
Han var også veldig behjelpelig med NAV, spesialleger osv.
Han er altid blid å imøtekommende og tåler noen tørre spøker fra min side :D

verdens beste lege

Min familie har hatt Reine som lege helt siden 70-tallet. Både min mor, søster, mormor og morfar har han som lege, og vi har alltid vært fornøyd. Han er alltid blid og imøtekommende. Uansett hvor heltisk det måtte være tar han seg tid og lytter til hva du har å si. Verdens beste lege uten tvil.

Imøtekommende

Tar tak i problemet og gir seg ikke før det er løst

Meget bra

Tar pasienten på alvor og holder en tillitsfull atmosfære.

Heeelt sjef!

Han har vært legen min siden jeg ble født(30) år.. Han tar seg god tid å får deg til å føle deg trygg.. gjerne med en dæsj humor.. han er en type lege du ikke kvier deg for å gå til med kleine ting,fordi du vet han skjønner deg.. tipp topp tommel opp!! Men selve ventetiden ved vanlige timer er ikke bra.. på øyblikkelig hjelp er det helt konge service.. ikke unormalt med time kl 18 da npr alle andre har reist hjem:)

Meget god lege

Tilgjengelig, hyggelig , faglig dyktig og lett å forholde seg til. Brukes av hele familien, flink med både voksne og barn.

Fantastisk mann som tar seg tid og lytter

Han er helt utrolig selv om han er travel. Han lytter og gjør alt for å finne ut hva som er galt. Ulempen er at man må vente lenge på time og må noen ganger vente opp til en time grunnet forsinkelser og ø-hjelpstimer. Hovedsaken er at han er en utrolig lege :)

lege nr 1!

Reine er en god og dyktig lege. Han har alltid tatt seg god tid til å lytte og hjelpe, og ved enkelte anledninger bidratt med ekstra service ved behov. ( opp til 2t seint på ettermiddagen når andre som jobber der har gått hjem! )
Helt unik!

Dyktig lege

Reine er en helt fantastisk lege og stiller alltid opp. Han lytter og er veldig forståelsesfull. Det er ingen problem for meg, og andre jeg kjenner som har han som fastlege, og fortelle om problemer eller ubehagelige ting, for han er utrolig tillitsfull, dyktig og flink. Jeg håper han forblir min lege i mange mange år til.

Ønsker plass til denne legen

Jeg var inne hos han kun en gang da min fastlege var på ferie. Han var alene denne dagen på legesenteret og burde ha hatt dårlig tid, men under samtalen følte jeg han var akkurat slik en fastlege bør og skal være. Lyttet til alt jeg ville ta opp og spurte til og med om det var noe mer jeg ville si. Ha kun hørt positive ting om Reine i ettertid.

Helt klart den beste legen

Jeg har brukt han i 30 år, og har alltid hatt en åpen dialog med han om ting. Jeg har full tillit til at de avgjørelser han tar, et de beste for meg. Og han stiller alltid opp, om det er noe viktig.

Erfaren og flink lege

Har brukt denne legen i mange år.
Han er erfaren og oppriktig interessert i pasientene.
Dessverre for mange pasienter allerede. Det er betydelig ventetid selv når du har bestilt time.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Har tid til å lytte og føler jeg blir sjekket grundig hver eneste gang.

Flott lege

Tar pasienten på alvor. Følte meg sett og hørt hos han. Flyttet og måtte derfor bytte lege. Desverre