Rolf Arthur Holth

Tlf: 64 85 94 94 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Arthur Holth er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Rolf Arthur Holth

Helt grei lege

Jeg byttet fastlege til Holth, etter at en bekjent sa de var veldig fornøyd med han, men kan dessverre ikke si det samme. Han hadde en litt avvisende holdning, og forklarte situasjonen min med noen veldig innviklede medisinske ord og gikk inn i den anatomiske delen av det hele, som var ikke helt lett å forstå. Jeg hadde også et annet problem, som han ikke kunne finne løsningen på etter å ha bare sett på blodprøven, og avsluttet bare saken der, uten noe som helst råd eller alternative løsninger.

Den beste legen

Jeg har brukt Dr.Holth i snart 38 år prøvde en annen lege men er overlykkelig for å komme tilbake.
Han er bare best. Super flink til å høre på deg, sende deg vidre, han er den beste legen som finnes.
Og ikke minst et hyggelig lege kontor.

En god lege

Litt stresset og rask, hører noen ganger ikke etter hva du forteller. Misforstår relativt ofte, og man må snakke ganske tydelig, men han er godhjertet og har humor - så jeg velger å ikke bytte lege så lenge han er tilgjengelig. Han er flink til å sjekke om medisiner går overens med hverandre og nøler ikke med å ringe sykehuset og høre dersom han er usikker på noe de har skrevet om pasienten. Veldig kjekt at han kan utføre svangerskapskontroller med ultralyd.

Snakker mye om seg selv.

Rolf Arthur Holt er en hyggelig pratsom mann, som er veldig glad
i å snakke om temaer som gjelder Rolf Arthur Holt. Han er derimot
ikke like flink til å lytte, annet enn en kort stund etter min erfaring.
Etter at jeg har sagt noen setninger merker jeg at han blir litt fjern i
blikket.På meg virker det som om han mister litt interessen før jeg er
ferdig med å forklare.I stedet setter han i gang i å snakke om noe han har opplevd, som ikke har noe med det jeg er der for å gjøre.
Han burde bli flinkere til å bruke den begrensette tiden en pasient
har til konsultasjon til først og fremst å konsentrere seg om det pasientene er der for.Ellers har jeg ikke noe å utsette på Rolf Arthur
Holt. Han har gjort det han skulle.

Bruker ikke tid på pasienten.

Det blir ikke gitt nok tid til og sette seg inn i problematikken. Som kan medføre mye feil og mangler. Mangelfull opplysninger i henvisninger. Mulig bedre lege for Pensjonister.

Svært kunnskapsrik og dyktig lege

Jeg føler at Rolf alltid har tatt meg på alvor og han har svært kunnskapsrik innenfor feltet. Jeg har alltid følt at jeg har vært i trygge hender.

Den grundige legen

Alltid vært veldig opptatt av å undersøke alle symptomer grundig og foreskriver ofte til spesialister for å få en grundig vurdering.

For effektiv?

Har hatt Rolf Hotlh som lege i mange år, men byttet nå fordi jeg har følt meg til bry de siste gangene jeg har vært der. Rolf blir mer og mer "effektiv" og den siste tiden har han virket stresset og som om han har dårlig tid. Har du behov for omsorg eller å snakke om vanskelige ting er ikke Rolf legen for deg. Det kan føles vanskelig å bli hørt. Han følger ikke alltid opp slik han sier han skal. Utover det er han som sagt veldig effektiv og også veldig hyggelig. Mye posititvt, desverre også en del negativt.

Profesjonell og tillitsvekkende lege

Hatt ham som fastlege i halve livet, veldig flink til å forstå problemet og gir gode løsninger som virker som bygger på mye erfaring. Hele legekontoret anbefales forsåvidt for staben har alltid vært veldig flinke med meg, men har kun hatt Holth som fastlege.

Engasjert men vanskelig tilgjengelig lege.

Det er veldig lang ventetid for aa faa time, kan godt ta en maaned. Lege-
kontoret har akutttimer, men det er helsemessige situasjoner som ikke er
direkte akutte, men hvor en maaned er vel lenge aa vente.
Dr. Holth har brukt mer tid og visst mer interesse enn tidligere fastleger.
Men vi har ogsaa hatt helt forskjellige oppfatninger om evnt. behandling.
Han har ikke forstaat situasjonen. Det har tildels vaert vanskelig aa komme
i kontakt med legen.Han har ikke alltid ringt den dagen han har sagt han
skulle ringe, men han har da ringt noen dager senere. Han har kommet paa
hjemmebesok ved alvorlig sykdom.Det er mye positivt med Dr. Holth.

Kun i nødstilfeller

Føler meg oversett og til bry når jeg er der. Prioriterer ikke deg som pasient, du får følelse av at han har dårlig tid. Tar seg gjerne to eller tre turer ut i løpet av ditt besøk for å sjekke opp andre pasienter. Han har kun kontakt med pc'en i løpet av besøket, og når han evt skal sjekke noe så bare setter han i gang uten så mye som ett ord. Har ikke noe i mot effektivitet, men han her tar det noen skritt videre.

Beste legen jeg kunne tenke meg, men sentralbordet kunne vært bedre..

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Holth!! Har hatt han som fastlege i fra jeg var ett år gammel, altså i 20 år. Jeg føler meg trygg i hans hender, han tar ting seriøst og ringer hjem på kvelden hvis det er noe feil med prøveresultatene. Han er tillitsfull så man tør å ta opp ting med han. Han er interessert i det du sier, og lett å prate med. Han er lett å få time hos når du er inne hos han og han setter opp timen selv.

De på sentralbordet er jeg imidlertid ikke fullt så fornøyde med. Opplever til tider at de er sure i telefonen og lite imøtekommende. Måtte avbestille timen en gang og da var de sure for at jeg gjorde det den dagen timen var på. Kunne ikke få ny time før om en mnd, men når jeg er inne hos han, er det null stress. Jaja, men han er ihvertfall best! :D

Meget fornøyd

God lege som tar meg på alvor. Flink med barn også. Tar gjerne ultralyd uoppfordret og.

God lege

Lyttende, flink med barna og grundig. Ringer hjem utenom åpningstid med prøveresultater. Hele kontoret fungerer veldig bra. Lett å få time.

Pålitelig!

En oppdatert og pålitelig lege som man får time hurtig hos. Alltid hyggelig og blid, lytter og tar deg på alvor. Videresender til spesialist, om han ikke kan ta det selv.

Den beste legen i Ski

Hyggelig, får raskt time, ringer tilbake hvis det er aktuelt, sender deg fort videre til undersøkelser som han ikke kan ta. MEGET FORNØYD

Bra

Dyktig, effektiv, interessert, noe presset på tid?

Jeg får alltid hjelp

Har hatt Holth som fastlege i 20 år og har aldri opplevd å bli avvist eller måttet vente særlig lenge. Han ringer deg hjem om kvelden med prøveresultater om nødvendig og hele kontoret hans fungerer svært godt.

Beste legen jeg vett om,

aldri følt usikker med ham som legen min, at han ikke tar sjanser som de legene jeg har hatt før,

tja

Kanskje ikke best i tlf kontakt men når du gjør der og er en av hans faste pasienter går det kun timer til du får hjelp. Og hjelpen du får er veldig bra :-) Alle gode tanker for Mr.Rolf Holth