Rolf Arthur Holth

Stasjonstorget legesenter, Postboks 400 1401 Ski
Rolf Arthur Holth er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Rolf Arthur Holth

Helt grei lege

Jeg byttet fastlege til Holth, etter at en bekjent sa de var veldig fornøyd med han, men kan dessverre ikke si det samme. Han hadde en litt avvisende holdning, og forklarte situasjonen min med noen veldig innviklede medisinske ord og gikk inn i den anatomiske delen av det hele, som var ikke helt lett å forstå. Jeg hadde også et annet problem, som han ikke kunne finne løsningen på etter å ha bare sett på blodprøven, og avsluttet bare saken der, uten noe som helst råd eller alternative løsninger.

Den beste legen

Jeg har brukt Dr.Holth i snart 38 år prøvde en annen lege men er overlykkelig for å komme tilbake.
Han er bare best. Super flink til å høre på deg, sende deg vidre, han er den beste legen som finnes.
Og ikke minst et hyggelig lege kontor.

En god lege

Litt stresset og rask, hører noen ganger ikke etter hva du forteller. Misforstår relativt ofte, og man må snakke ganske tydelig, men han er godhjertet og har humor - så jeg velger å ikke bytte lege så lenge han er tilgjengelig. Han er flink til å sjekke om medisiner går overens med hverandre og nøler ikke med å ringe sykehuset og høre dersom han er usikker på noe de har skrevet om pasienten. Veldig kjekt at han kan utføre svangerskapskontroller med ultralyd.

Snakker mye om seg selv.

Rolf Arthur Holt er en hyggelig pratsom mann, som er veldig glad
i å snakke om temaer som gjelder Rolf Arthur Holt. Han er derimot
ikke like flink til å lytte, annet enn en kort stund etter min erfaring.
Etter at jeg har sagt noen setninger merker jeg at han blir litt fjern i
blikket.På meg virker det som om han mister litt interessen før jeg er
ferdig med å forklare.I stedet setter han i gang i å snakke om noe han har opplevd, som ikke har noe med det jeg er der for å gjøre.
Han burde bli flinkere til å bruke den begrensette tiden en pasient
har til konsultasjon til først og fremst å konsentrere seg om det pasientene er der for.Ellers har jeg ikke noe å utsette på Rolf Arthur
Holt. Han har gjort det han skulle.

Bruker ikke tid på pasienten.

Det blir ikke gitt nok tid til og sette seg inn i problematikken. Som kan medføre mye feil og mangler. Mangelfull opplysninger i henvisninger. Mulig bedre lege for Pensjonister.