Finn Helge Rodian

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Finn Helge Rodian er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Finn Helge Rodian

aldri sett han

På det året jeg og ungene mine hadde han som fastlege så vi han aldri,alltid vikar.
etter å sitte 1 time og vel så det hver gang vi skal dit og i tillegg aldri kom til den samme legen så har vi nå byttet til vår gamle fastlege igjen.

Den beste legen jeg har hatt

Rodian er en dyktig lege. Jeg stoler på han og han er snill og tar seg tid til pasienten. Jeg kommet lett i kontakt med han hvis heg lurer på noe. Jeg kommer aldri til å bytte.

Grundig og har tid

Som en annen skriver her inne så er Rodian en fantastisk mann til å lytte og forstå pasienten, men jeg også opplever han som rotete og distre.
Papirer og bekreftelser blir liggende i en stor haug og jeg må purre på legen stadig vekk dersom det er noe som skal sendes videre.

Litt famlende og usikker væremåte, men en erfare og god lege.

Tida på venterommet kan imidlertid være kjedelig og opptil en times forsinkelse er mer regelen enn unntaket...

En god lege!

Han er utrolig dyktig, grundig og tar seg tid til å følge opp. Noe tid påberegnes på venterommet før time, men det er p.g.a. det førstnevnte.

Beste Lege.

beste lege vi har hatt i 13 år... har tid til og lytte,og er veldig omsorgsfull. bytter aldri...