Finn Helge Rodian

Helsehuset Legekontor Mann, 59 år

Autorisert1986
Ledige plasser 5 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Finn Helge Rodian er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Finn Helge Rodian

Den beste legen jeg har hatt

Rodian er en dyktig lege. Jeg stoler på han og han er snill og tar seg tid til pasienten. Jeg kommet lett i kontakt med han hvis heg lurer på noe. Jeg kommer aldri til å bytte.

Grundig og har tid

Som en annen skriver her inne så er Rodian en fantastisk mann til å lytte og forstå pasienten, men jeg også opplever han som rotete og distre.
Papirer og bekreftelser blir liggende i en stor haug og jeg må purre på legen stadig vekk dersom det er noe som skal sendes videre.

Litt famlende og usikker væremåte, men en erfare og god lege.

Tida på venterommet kan imidlertid være kjedelig og opptil en times forsinkelse er mer regelen enn unntaket...

En god lege!

Han er utrolig dyktig, grundig og tar seg tid til å følge opp. Noe tid påberegnes på venterommet før time, men det er p.g.a. det førstnevnte.

Beste Lege.

beste lege vi har hatt i 13 år... har tid til og lytte,og er veldig omsorgsfull. bytter aldri...

Erfaren, men virker usikker og rotete, og må mases på

Rodian er nok en god lege, med gode intensjoner, men han har nok for mange pasienter og for mye å gjøre.

Rodian tar seg god tid til pasientene, men kanskje for god tid, for det er alltid veldig lang ventetid på venterommet. Jeg har ofte kommet inn til timen 45-60 minutter etter at jeg egentlig hadde time. Han lytter og gir uttrykk for både empati og forståelse, men virker stresset og usikker, og jeg har ofte følt at jeg vet mer om min egen sykdom enn han gjør. Jeg får ikke tillit til en lege som gir inntrykk av å kunne noe han ikke kan.
I en periode av den tiden jeg hadde ham som fastlege, så hadde jeg behov for at papirer ble sendt til NAV innen en dato, og at ting ble fulgt opp. Jeg måtte alltid ringe til NAV for å sjekke om han hadde sendt papirene, og ofte måtte jeg også purre på legen.