Finn Helge Rodian

Helsehuset Legekontor

1986

Helsehuset Legekontor Telefonnummer32 23 68 0032 23 68 ...
Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Finn Helge Rodian er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Finn Helge Rodian

Erfaren, men virker usikker og rotete, og må mases på

Rodian er nok en god lege, med gode intensjoner, men han har nok for mange pasienter og for mye å gjøre.

Rodian tar seg god tid til pasientene, men kanskje for god tid, for det er alltid veldig lang ventetid på venterommet. Jeg har ofte kommet inn til timen 45-60 minutter etter at jeg egentlig hadde time. Han lytter og gir uttrykk for både empati og forståelse, men virker stresset og usikker, og jeg har ofte følt at jeg vet mer om min egen sykdom enn han gjør. Jeg får ikke tillit til en lege som gir inntrykk av å kunne noe han ikke kan.
I en periode av den tiden jeg hadde ham som fastlege, så hadde jeg behov for at papirer ble sendt til NAV innen en dato, og at ting ble fulgt opp. Jeg måtte alltid ringe til NAV for å sjekke om han hadde sendt papirene, og ofte måtte jeg også purre på legen.

Den best legen jeg noensinne har hatt

Dette er den beste legen jeg har brukt
Har brukt Rodian i over 30 år og har ikke tenkt å bytte lege så lenge han er i praksis. Gruer me hver gang han har ferie men det går greit da han har mange gode kollger på Helsehuset Legekontor i Mjøndalen,Nedre Eiker