Einar Sagberg

Nordbyveien 75 3038 Drammen
Einar Sagberg er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Sagberg

Elendig på lavt stoffskifte

Ser kun på TSH, nekter å vurdere symptomer på lavt stoffskifte. Blodprøver er det eneste som betyr noe. Kan lite om stoffskifte, men hevder han kan mye. Ser ikke helhet. Nektet å rekvirere til spesialist (endokrinolog). Opplevde IKKE å bli tatt på alvor og respektert.

Grundig og hyggelig

Sagberg er en flink lege som jeg er godt fornøyd med. Jeg har opplevd å bli tatt på alvor, og han er en lege som er engasjert og tenker helhetlig rundt pasientene sine. Han er også trivelig å komme til.
Det øvrige personalet ved legekontoret er også hyggelige og imøtekommende.

Bra lege, DÅRLIG LEGESENTER

Forferdelig dårlig legesenter. UMULIG å komme gjennom på tlf, UMULIG å bestille time via app eller sms, da de HVER GANG gir time til et tidspunkt som er oppgitt å ikke passe. DRITSURE resepsjonister. Frarådes! Einar er forsåvidt en ok lege, men ikke verdt all frustrasjon rundt kontakt med legesenteret.

Dyktig lege som er flink til å lytte

Har vært veldig fornøyd med Einar Sagberg. Lyttende og faglig dyktig. Føler meg ivaretatt og "sett". Pga. flytting har jeg dessverre ikke kunnet fortsette hos han.

Tar seg tid og lytter.

En flott lege som tar seg tid til deg når du er der. Positiv og blid. Har kun godt og si om Einar Sagberg.

Regelrytter

Er mer opptatt av egne oppfatninger av rett og galt enn pasientens ve og vel. Spiller ikke på lag.

Den beste legen jeg har hatt!

Han er flink til å lytter, høre godt på problemene igjen ta det på alvor. Han er alltid blid og hyggelig når jeg kommer inn til han:)

God og lyttende

Dyktig lege! faglig flink og føler meg "sett", og godt ivaretatt. Føler han tar seg tid og er oppmerksom.