Einar Sagberg

Nordbyveien 75 3038 Drammen
Einar Sagberg er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Sagberg

Kunnskapsrik og imøtekommende

Einar Sagberg har vært min fastlege i åtte år og jeg er så glad for at jeg byttet til ham. Han tar seg god tid til å lytte (selv når det er snakk om akuttime) og tar meg på alvor. Han kontakter annen ekspertise når det er nødvendig og gir medisiner når det trengs.

Hyggelig og kunnskapsrik

Dyktig, tilstede og føler meg alltid sett og hørt både over telefon og når jeg er tilstede. Valgte å beholde han som lege selv når jeg flyttet et stykke unna.

Useriøs og lite kunnskap

Tar ikke pasienten på alvor, har gjentatte ganger hørt " Det går over av seg selv." Henviser ikke til spesialist. Måtte betale for en vanlig time når jeg glemte sykemelding for skolen og var inne i 5 min.

Tar deg ikke alvorlig

Han henviser aldri videre til spesialister. Har forsøkt å få henvisning til ulike spesialister over flere år, og sliter fortsatt daglig med symptomer. Opplever det er som å stange hodet mot en vegg. Føler ikke han forstår meg, eller tar meg alvorlig.
Legesekretærene er skikkelig sure og avvisende. Den ene sliter med å forstå norsk, og misforstår derfor mye. Mange gjentagelser.

Ung, uerfaren regelrytter.

En leges oppgave er å hjelpe en pasient som trenger hjelp. Når legen selv ikke klarer dette er det HELT essensielt å henvise videre. Ikke til stadighet prøve å behandle selv uten godt resultat. Det er en grunn til at det finnes egne leger innenfor spesifikke felt. Det er der ekspertisen finnes. Man trenger heller ikke som pasient å høre en leges egne meninger rundt en situasjon som angår pasienten. Som nevnt tidligere, Sagberg er mer opptatt av regler og egne meninger enn pasientens ve og vell.
Lite profesjonelt personale for øvrig og ekstrem lang ventetid før man kommer inn til timen sin.