Erik Holum

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Erik Holum er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Erik Holum

En fantastisk lege!!

Jeg hadde bodd i bygda ett års tid da jeg oppsøkte Råholt legesenter for første gang i 1998. Som ny pasient fikk jeg tildelt en lege, og Dr. Erik Holum har vært min fastlege siden den dag. Jeg kunne ikke drømt om å bytte!
Det er en kjent sak at man alltid må påberegne ventetid, men det er verdt de harde stolene i det musestille venteværelset. For selv om han er forsinket tar han seg godt av deg som pasient, og ventetiden er glemt før du forlater kontoret.
En mer dyktig, omtenksom og medmenneskelig lege skal man lete lenge etter!

Bytter ikke frivillig

Rolig, behagelig vesen. Har alltid tid, noe som også betyr at han nesten alltid er forsinket - men det er det verdt. God lytter, har evne til å sette seg inn i pasientens situasjon og dermed gi kloke råd eller ha en god samtale.

Det er ikke denne legen man velger om man kun er ute etter sykemelding, men det er den man velger om man vil være trygg på å få riktig behandling. Nøler ikke med å sende pasienten videre til spesialist dersom han selv er usikker.

Sånn fastleger i utgangspunktet skal være

Han gjør det som burde vært et krav for alle fastleger.
Som f.eks. Og bli godt kjent med pasienten. Å gå grundig tilverks og innhente dukumentasjon fra tidligere behandlere.

Fantastisk og omsorgsfull

En fantastisk lege som tar seg til til å virkelig høre og se deg! Viser god omsorg og en evne til å se hvert individ og deres historie. Føler meg alltid trygg og anerkjent hos han og ville aldri byttet.

Flink lege

Har hatt Dr.Holum som fastlege i over 20 år og er kjempefornøyd.Tar seg god tid og du blir godt undersøkt,men det resulterer i at han ofte er forsinket deverre.
Veldig kunnskapsrik og hvis det er noe han er usikker på så henviser han deg til spesialist fort.
Virkelig glad jeg har han som fastlege.Anbefales!