Erik Holum

Tlf: 63 95 95 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Holum er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Erik Holum

En fantastisk lege!!

Jeg hadde bodd i bygda ett års tid da jeg oppsøkte Råholt legesenter for første gang i 1998. Som ny pasient fikk jeg tildelt en lege, og Dr. Erik Holum har vært min fastlege siden den dag. Jeg kunne ikke drømt om å bytte!
Det er en kjent sak at man alltid må påberegne ventetid, men det er verdt de harde stolene i det musestille venteværelset. For selv om han er forsinket tar han seg godt av deg som pasient, og ventetiden er glemt før du forlater kontoret.
En mer dyktig, omtenksom og medmenneskelig lege skal man lete lenge etter!

Bytter ikke frivillig

Rolig, behagelig vesen. Har alltid tid, noe som også betyr at han nesten alltid er forsinket - men det er det verdt. God lytter, har evne til å sette seg inn i pasientens situasjon og dermed gi kloke råd eller ha en god samtale.

Det er ikke denne legen man velger om man kun er ute etter sykemelding, men det er den man velger om man vil være trygg på å få riktig behandling. Nøler ikke med å sende pasienten videre til spesialist dersom han selv er usikker.

Sånn fastleger i utgangspunktet skal være

Han gjør det som burde vært et krav for alle fastleger.
Som f.eks. Og bli godt kjent med pasienten. Å gå grundig tilverks og innhente dukumentasjon fra tidligere behandlere.

Fantastisk og omsorgsfull

En fantastisk lege som tar seg til til å virkelig høre og se deg! Viser god omsorg og en evne til å se hvert individ og deres historie. Føler meg alltid trygg og anerkjent hos han og ville aldri byttet.

Flink lege

Har hatt Dr.Holum som fastlege i over 20 år og er kjempefornøyd.Tar seg god tid og du blir godt undersøkt,men det resulterer i at han ofte er forsinket deverre.
Veldig kunnskapsrik og hvis det er noe han er usikker på så henviser han deg til spesialist fort.
Virkelig glad jeg har han som fastlege.Anbefales!

flink lege.

Har alltid tid. Både lytter og kan gi meg svar på mine spørsmål. Blir i ivaretatt.

En dyktig lege!

Tar meg på alvor uansett hva det måtte være, går grundig til verks når det gjelder å utrede, han har aldri tatt noen snarveier for å bli ferdig med besøket, han tar seg tid og er rett og slett en som kan faget sitt meget godt.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min og er aldri flau for å si noe som helst, han snakker både om psykiske plager og fysiske plager med medmenneskelighet og proff holdning.

God lege

Jeg har hatt Holum som fastlege i hele mitt voksne liv, og bestandig vært fornøyd. Han gjør alt veldig greit, har alltid tatt meg på alvor - også med emosjonelle eller psykiske plager. Han kaster ikke om seg med resepter eller sykemeldinger, noe jeg setter pris på fordi det betyr at han ikke er ute etter å bli kvitt pasienter eller velge enkle løsninger, men derimot komme til roten av problemet.

Det er likevel sant at han ofte er forsinket, men han tar opp igjen for den tapte tiden i kvalitet.

Hyggelig og flink lege

Hyggelig lege, som tar seg tid til å høre på deg. Som regel må du sitte å vent inntil 45 min, før du kommer inn. Det syntes jeg er helt ok, for de han tar seg tid til pasienten.
Han sitter ikke med stoppeklokka, som enkelt andre der oppe på sentret gjør, Han er også kunnskapsrik og erfaren. En kar du får tillit til.

Flink og tillitsfull

Hyggelig lege som stort sett gjør det du ber om selv om det tar tid. Er som regel alltid forsinket.