Erik Holum

Råholt Legesenter

Autorisasjon (1983)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Erik Holum er en av 20 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Erik Holum

En dyktig lege!

Tar meg på alvor uansett hva det måtte være, går grundig til verks når det gjelder å utrede, han har aldri tatt noen snarveier for å bli ferdig med besøket, han tar seg tid og er rett og slett en som kan faget sitt meget godt.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min og er aldri flau for å si noe som helst, han snakker både om psykiske plager og fysiske plager med medmenneskelighet og proff holdning.

God lege

Jeg har hatt Holum som fastlege i hele mitt voksne liv, og bestandig vært fornøyd. Han gjør alt veldig greit, har alltid tatt meg på alvor - også med emosjonelle eller psykiske plager. Han kaster ikke om seg med resepter eller sykemeldinger, noe jeg setter pris på fordi det betyr at han ikke er ute etter å bli kvitt pasienter eller velge enkle løsninger, men derimot komme til roten av problemet.

Det er likevel sant at han ofte er forsinket, men han tar opp igjen for den tapte tiden i kvalitet.

Hyggelig og flink lege

Hyggelig lege, som tar seg tid til å høre på deg. Som regel må du sitte å vent inntil 45 min, før du kommer inn. Det syntes jeg er helt ok, for de han tar seg tid til pasienten.
Han sitter ikke med stoppeklokka, som enkelt andre der oppe på sentret gjør, Han er også kunnskapsrik og erfaren. En kar du får tillit til.

Flink og tillitsfull

Hyggelig lege som stort sett gjør det du ber om selv om det tar tid. Er som regel alltid forsinket.