1983

Sylling Helsesenter Meieribakken 1 3410 Sylling
Øystein Skaar er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Øystein Skaar

Dyktig Lege med lang erfaring

Kan på det varmeste anbefale Dr. Skaar og Sylling Helsesenter. En flink allmennlege med lang erfaring og en genuin interesse for mennesket og for pasienten.

Trygg og kunnskapsrik

Dr. Skaar er en dyktig lege. Han er en god lytter og har alltid tid til meg. Han er kunnskapsrik. Er han i tvil henviser han meg raskt videre. Han tar meg på alvor. Han er heller ikke vanskelig å be om å komme på hjemmebesøk dersom jeg ikke klarer å komme meg til legekontoret. Han kommer gjerne etter arbeidstid.

Empatisk og dyktig

Dr.Skaar har vært min og min families fastlege i mer enn 10 år. Vi har alltid fått veldig god oppfølging og føler oss veldig trygge på å bli ivaretatt. Han er veldig lyttende og ser hele mennesket.
Dr.Skaar er en kunnskapsrik og flink lege som ikke nøler med å henvise til spesialister for å få mer utredning. Han er genuint interressert og strekker seg langt for å hjelpe sine pasienter.
Både dr.Skaar og hans assistent Wenche er utrolig positive og flotte mennesker, med mye kunnskap og mye medmennskelighet. Jeg anbefaler på mitt varmeste dette legesenteret !

God lege.

Har hatt Dr. Skaar i snart 20 år og han har vært der for meg og familien hele tiden.
God til å lytte, flink til å forklare.
Stiller opp på viktige møter som omhandler barn i et samboer brud.
Har vært en fin støttespiller i en periode med "hjerteproblemer"
Kan bare si en ting...Bruk Dr. Skaar.
Forværelset sitt personal er bare enestående.

Imøtekommende og seriøs

Dr.Skaar er en fastlege som stiller opp i en hver situasjon og som tar meg som pasient svært seriøst. Han er trygg og tar raskt kontakt med spesialister/sykehus dersom dette er nødvendig.
Etter 16 år som hans pasient vil jeg uten tvil anbefale denne fastlegen til andre. Det skal også nevnes av hans sykepleier på kontoret er meget dyktig og en eksotisk dame.