1983

Sylling Helsesenter Meieribakken 1 3410 Sylling
Øystein Skaar er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Øystein Skaar

Kunnskapsrik og lyttende

Hele fam. har brukt Øystein Skaar som fastlege i snart 30 år. Det er det en grunn til. Han er lyttende ,forståelsesfull og interessert i deg som menneske. Han sender deg videre hvis det trengs. Nå er jeg alvorlig syk og oppfølgingen fra Skaar er helt unik, langt over det som forventes av en fastlege.

Kunnskapsrik og reflektert

Jeg byttet til Skaar i januar fordi jeg følte at min forrige fastlege ikke hadde nok kunnskap om det jeg slet med. Jeg kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er. Han tar seg tid til å lytte til deg, han ser deg som menneske, han er kunnskapsrik, han er utrolig reflektert og er genuint interessert i å hjelpe deg som pasient. Han tar seg god tid, og man føler virkelig at man blir både hørt og sett og man blir tatt på alvor. Jeg har bare gode opplevelser ved Sylling Helsesenter, og kan virkelig anbefale Skaar som fastlege

Kunne ikke tenkt meg en annen lege.

Han tar seg alltid god tid for å lytte etter hva jeg eller mitt barn plages med. Blir alltid tatt seriøst og fulgt opp videre. God kommunikasjon og gir god veiledning og råd.

Den verste legen jeg har hatt

Jeg må desverre si at Øystein skal absolutt ikke anbefales. Han har vært fastlegen min i flere år, men har ikke vært til noe hjelp. Lang ventetid, dårlig med diagnoser, brydde seg ikke særlig mye om problemene mine. Ja, han er flink til å lytte, men når det gjelder å finne løsning eller gi en diagnose, så er han helt grusom på det. Utrolig skuffet!

Veldig fornøyd

Har brukt Øystein Skaar en tid nå og er svært fornøyd. Han tar meg alvorlig og henviser videre ved behov. Jeg føler at han lytter og spiller på lag med pasienten.
Jeg anbefaler han selv om det noen ganger er litt ventetid.