Øystein Skaar

Øystein Skaar Mann, 64 år

Autorisert1983
Ledige plasser 585 av 1480
Vil du bytte til denne fastlegen?

Øystein Skaar

Sylling Helsesenter Meieribakken 1 3410 Sylling
Øystein Skaar er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Øystein Skaar

Den verste legen jeg har hatt

Jeg må desverre si at Øystein skal absolutt ikke anbefales. Han har vært fastlegen min i flere år, men har ikke vært til noe hjelp. Lang ventetid, dårlig med diagnoser, brydde seg ikke særlig mye om problemene mine. Ja, han er flink til å lytte, men når det gjelder å finne løsning eller gi en diagnose, så er han helt grusom på det. Utrolig skuffet!

Veldig fornøyd

Har brukt Øystein Skaar en tid nå og er svært fornøyd. Han tar meg alvorlig og henviser videre ved behov. Jeg føler at han lytter og spiller på lag med pasienten.
Jeg anbefaler han selv om det noen ganger er litt ventetid.

Helt fantastisk

Skaar har alt jeg kunne tenke meg hos en fastlege. Han tar seg god tid til pasienten dersom det er behov for det. Jeg føler han alltid tar pasienten på alvor uansett hvilke problemer man måtte legge frem. Dersom han ikke kan gi nødvendig hjelp henviser han videre til spesialist og er ærlig på at problemet ligger utenfor hans kunnskapsområde. Slikt skaper trygghet for min del.
Ellers vil jeg også berømme de øvrige ansatte ved helsesenteret. Fantastisk gjeng med deg som pasient i fokus.
Ingen hemmelighet at det kan være noe ventetid der, men slik blir det når man går til en lege som tar alle på alvor. Ventingen er verdt det. - ta med en bok

Meget fornøyd!

Dette er en lege som er tilgjengelig, god til å se "hele menneske" og henviser til spesialist der han mener det er viktig. Vi er heldige som kan få time nesten alltid på dagen hvis det er alvorlig og det er et gode det ikke er så mye av lenger. Særlig viktig må dette være for barnefamilier. Jeg liker å ha en lege som kan spøke og han er aldri ufin! Hvorfor klage på ventetid på venteværelset? Prat med de andre og ha det hyggelig mens du venter. Jeg har opplevd å sitte der og se at vi nesten ikke har lyst til å bli kalt inn fordi vi har hatt det så hyggelig på venteværelset. Dessuten har jeg fått kaffe\te mens jeg venter. Så folkens - vær glad for at vi har dr. Skaar i Sylling!

Lang ventetid, uinteressert i sykdomsbilde, ingen engasjement i pasientene

Etter å ha hatt denne legen i flere år måtte jeg bytte, da jeg ikke ble henvist videre etter ønske, da han var uinteressert i å finne ut hva problemet var, hva som kunne gjøres videre eller hvordan veien videre skulle gå. En perfekt lege om man vil sykemeldes å få en vissvass diagnose eller som fornyer sykemelding (om du vil) i både uker og mnd.