Harald Sommerfeldt

Nedre Eiker Legesenter Mann, 67 år

Autorisert1975
Ledige plasser 151 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nedre Eiker Legesenter

Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Harald Sommerfeldt er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Harald Sommerfeldt

Den beste legen jeg har hatt

Opptatt av at pasienten i utgangspunktet er frisk. Tar allikevel pasienten på alvor og gjør nødvendige grep. God samtalepartner.

Ikke fornøyd

Jeg har kun vært hos legen en gang, og dette forblir den ene gangen også. Skulle ta en helsesjekk (blodprøve) fordi jeg stadig hadde symptomer som kunne ligne at jeg manglet noe. Jeg ville bare være på den sikre siden. Legen begynte nesten å le fordi han mente at det ikke kunne være noe feil med meg i og med at jeg er så ung. Han tar deg ikke seriøst som en pasient. Bryr seg veldig lite og virker som har dårlig tid.

tar meg ikke seriøst

når jeg kommer med en plage eller har vondt så mener han at jeg er ung og sprek og at dette går over av seg selv.

jeg ville sjekke om jeg hadde vitamin mangler med blodprøve. og han sa at det trengte jeg ikke fordi jeg var ung og frisk...

Lite interessert i pasientene

virker veldig lite interessert i pasienten sin. Lite øye kontakt og føler meg så apsolutt ikke tatt seriøs når jeg forteller om smerter.

Distré lege..

Vært familiens lege fra 2007. Heldigvis har hatt bare noen få besøk hos dette senteret.
Sist har vært der med min to og et halvt åring som hadde 40 C i feber, har legen lot oss å vente på han i over en time! Når han var endelig ferdig med lunsjpausen sin, valgte han heller å ta imot en tenåring.. Helt elendig service....