Harald Sommerfeldt

Nedre Eiker Legesenter

1975

Nedre Eiker Legesenter Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Harald Sommerfeldt er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Harald Sommerfeldt

Ikke helt fornøyd..

Ble flyttet over på denne legen uten forvarsel. Første gang jeg bestilte time måtte jeg vente kjempe lenge med å få en ledig time.
Når jeg kom inn og fortalte min situasjon og plage ble jeg ikke tatt på alvor, følte meg hånet da han lo av meg. Virket ikke som han hadde mye greie på det han snakket om.Virket veldig likegyldig og nektet å sende meg videre til spesialist. Ikke fornøyd.

Hilsen

Ikke ambefales

Den dårligste lege i nedre Eiker legesenteret.
Tá ikke pasienter på alvorlig og hører ikke hva du har til å si. Ingen komme til å savne ham om ham pansjonerer seg! Dårlig!
Omg. personell på resepsjonen er det veldig opp og ned mest ned. Ikke høflig, ikke omsorgsfull, telefonen tid er elendig.

Likegyldig og sliten lege

Jeg opplevde flere ganger at denne legen ikke tok meg seriøst og enten bare bagatelliserte eller lo av tilstander som virket alvorlig på meg. En gang jeg hadde vært i røntgen (etter hans henvisning) med et vondt ledd, kom verdens korteste svarbrev, med tittelen "Leddslitasje" og ingen annen forklaring i posten. Her skulle jeg altså måtte bestille enda en ny time for å få vite litt mer om tilstanden og hva som evt var mulig å gjøre med det? Denne episoden var årsaken til at jeg endelig valgte å bytte lege.

Beste fastlegen

Han lytter, ser og hører. En fantastisk fastlege. Selv bor jeg et godt stykke unna - men bytter aldri så lenge han praktiserer. Han tar deg alltid seriøst, men ser også hva som er hypokonderi og hva som er alvor. Det liker jeg. Og jeg kan anbefale han på det sterkeste. Man er heldig som har han som fastlege.

Helt ok.

Har brukt han i flere år,,byttet en gang da jeg mente han ikke tok meg seriøst.
Han jeg byttet til var mye verre,,så etter en samtale med førstnevnte,,ble alt mye bedre for meg,,,og sikkert for han også. Jeg byttet tilbake.
Nå er jeg veldig fornøyd,,han lytter,,,spør,,,og jeg svarer. Veldig bra.