Harald Sommerfeldt

Nedre Eiker Legesenter

1975

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nedre Eiker Legesenter Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Harald Sommerfeldt er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Harald Sommerfeldt

Trygg og erfaren lege.

Tar seg tid til å lytte, og lager alltid en plan for oppfølging av mine problemet. Kan ikke ønske meg mer av en lege.

Bedrevitende og kan være nedlatende

Her føler man at man står med lua i hånda. Mer opptatt av at du neppe har peiling på diagnosen selv enn å være imøtekommende og vennlig. Har nok glemt at pasienten er hans «kunde» som bør pleies og ikke møtes med skepsis. Faglig sett er han sikkert rutinert og kunnskapsrik, men det må man jo kunne ta for gitt.

Ikke helt fornøyd..

Ble flyttet over på denne legen uten forvarsel. Første gang jeg bestilte time måtte jeg vente kjempe lenge med å få en ledig time.
Når jeg kom inn og fortalte min situasjon og plage ble jeg ikke tatt på alvor, følte meg hånet da han lo av meg. Virket ikke som han hadde mye greie på det han snakket om.Virket veldig likegyldig og nektet å sende meg videre til spesialist. Ikke fornøyd.

Hilsen

Ikke ambefales

Den dårligste lege i nedre Eiker legesenteret.
Tá ikke pasienter på alvorlig og hører ikke hva du har til å si. Ingen komme til å savne ham om ham pansjonerer seg! Dårlig!
Omg. personell på resepsjonen er det veldig opp og ned mest ned. Ikke høflig, ikke omsorgsfull, telefonen tid er elendig.

Likegyldig og sliten lege

Jeg opplevde flere ganger at denne legen ikke tok meg seriøst og enten bare bagatelliserte eller lo av tilstander som virket alvorlig på meg. En gang jeg hadde vært i røntgen (etter hans henvisning) med et vondt ledd, kom verdens korteste svarbrev, med tittelen "Leddslitasje" og ingen annen forklaring i posten. Her skulle jeg altså måtte bestille enda en ny time for å få vite litt mer om tilstanden og hva som evt var mulig å gjøre med det? Denne episoden var årsaken til at jeg endelig valgte å bytte lege.