Harald Sommerfeldt

Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Harald Sommerfeldt er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Harald Sommerfeldt

Beste fastlegen

Han lytter, ser og hører. En fantastisk fastlege. Selv bor jeg et godt stykke unna - men bytter aldri så lenge han praktiserer. Han tar deg alltid seriøst, men ser også hva som er hypokonderi og hva som er alvor. Det liker jeg. Og jeg kan anbefale han på det sterkeste. Man er heldig som har han som fastlege.

Helt ok.

Har brukt han i flere år,,byttet en gang da jeg mente han ikke tok meg seriøst.
Han jeg byttet til var mye verre,,så etter en samtale med førstnevnte,,ble alt mye bedre for meg,,,og sikkert for han også. Jeg byttet tilbake.
Nå er jeg veldig fornøyd,,han lytter,,,spør,,,og jeg svarer. Veldig bra.

Den beste legen jeg har hatt

Opptatt av at pasienten i utgangspunktet er frisk. Tar allikevel pasienten på alvor og gjør nødvendige grep. God samtalepartner.

Ikke fornøyd

Jeg har kun vært hos legen en gang, og dette forblir den ene gangen også. Skulle ta en helsesjekk (blodprøve) fordi jeg stadig hadde symptomer som kunne ligne at jeg manglet noe. Jeg ville bare være på den sikre siden. Legen begynte nesten å le fordi han mente at det ikke kunne være noe feil med meg i og med at jeg er så ung. Han tar deg ikke seriøst som en pasient. Bryr seg veldig lite og virker som har dårlig tid.

tar meg ikke seriøst

når jeg kommer med en plage eller har vondt så mener han at jeg er ung og sprek og at dette går over av seg selv.

jeg ville sjekke om jeg hadde vitamin mangler med blodprøve. og han sa at det trengte jeg ikke fordi jeg var ung og frisk...