Pål Steiran

Vikersund Klinikk

1986

1 person

Vikersund Klinikk Telefonnummer32 78 66 5532 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Badeveien 1 3370 Vikersund
Pål Steiran er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Pål Steiran

Merkelig lege!

Jeg blir usikker på legen. Han ser på meg litt rart, og stresser veldig mye. Har liten tid, er en ny lege for meg. Virker dominerende. Han er arrogant, sitter bare og skriver, før han ser opp og flirer. Det er nok ikke en lege som forstår unge kvinner. Det eneste bra var at jeg fikk time fort. Skygg unna. Guffen type.

Saklig og effektiv med et "lurt smil" :)

Jeg oppfatter han som profesjonell og seriøs. Jeg har full tillit til Pål og de vurderingene han tar. Han framstår som faglig dyktig. Han er saklig og effektiv. Han er lett å snakke med og har ofte et lurt smil om munnen.

En faglig dyktig lege.

Konsultasjonene er alltid preget av meget gode samtaler. De medisinske vurderingene og konklusjonene er basert på god forståelse av sykdomsbildene.

bra lege som tar tak.

veldig fornøyd med han som lege. Han tar tak i ting og er effektiv. Bruker tid på meg som pasient. Følger opp

Arrogant NAV lege.

Ny lege for meg. Arrogant og hoven. Sliter du psykisk, er dette IKKE legen for deg. For min del ble det med den ene gangen.