Pål Steiran

Vikersund Klinikk Mann, 59 år

Autorisert1986
Ledige plasser 12 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vikersund Klinikk

Badeveien 1 3370 Vikersund
Pål Steiran er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Pål Steiran

bra lege som tar tak.

veldig fornøyd med han som lege. Han tar tak i ting og er effektiv. Bruker tid på meg som pasient. Følger opp

Arrogant NAV lege.

Ny lege for meg. Arrogant og hoven. Sliter du psykisk, er dette IKKE legen for deg. For min del ble det med den ene gangen.

Virket kyndig og var vennlig og profesjonell

Fikk time samme dag.
Hadde smerter i hælen etter et fall. Han hørte på min beskrivelse og undersøkte hælen. Gav meg henvisning til røntgen på Ringerike Sykehus og, i tilfelle brudd henvisning til ortoped.
Meget fornøyd.

Helt OK

Steiran er en helt ok fastlege for meg. Er sjelden innom, og kun for småting. Han er meget rask og er inne på kontoret i som regel 2-5min. Lite interessert i dypdykk i lidelsen. Fungerte ikke forrige medisin så skriver han kjapt ut en ny resept på noe annet og man blir nesten "kastet" ut. Han er også lite tilgjengelig, da han kun jobber 2-3 dager i uken.

Personalet på Vikersund Klinikk er lite serviceinstilte. Har opplevd å komme dit for å booke time, men det var ingen hjelp å få fordi alle var til lunsj. Det satt en legeassistent i resepsjonen, men da jeg banket på ruten bare så hun på meg og gikk. De er heller ikke spesielt hyggelige å prate med på telefon, virker som det er et ork at det ringer folk for timebestilling.

Jeg er stort sett innom kun for å fornye resepter, hadde jeg vært en større "bruker" av Vikersund Klinikk hadde jeg nok byttet sted.

Et pluss er at det som regel er veldig liten ventetid.

Mer opptatt av NAV enn av pasienten

Det første denne legen sa til meg var; jeg er nav-lege og det er derfor viktig å være objektiv.
Etter det har han kun sittet med ryggen til meg ved alle konsultasjoner. Det er vanskelig å komme til, han skriver hele tiden. Hvordan skal han kunne gi en objektiv uttalelse til nav, når han ikke engang hører lenge nok til å kunne gi en diagnose på riktig grunnlag?
Mye rot med timebestillinger, og ikke lett å komme i kontakt pr telefon.