Pål Steiran

Badeveien 1 3370 Vikersund
Tlf: 32 78 66 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Steiran er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Pål Steiran

Saklig og effektiv med et "lurt smil" :)

Jeg oppfatter han som profesjonell og seriøs. Jeg har full tillit til Pål og de vurderingene han tar. Han framstår som faglig dyktig. Han er saklig og effektiv. Han er lett å snakke med og har ofte et lurt smil om munnen.

En faglig dyktig lege.

Konsultasjonene er alltid preget av meget gode samtaler. De medisinske vurderingene og konklusjonene er basert på god forståelse av sykdomsbildene.

bra lege som tar tak.

veldig fornøyd med han som lege. Han tar tak i ting og er effektiv. Bruker tid på meg som pasient. Følger opp

Arrogant NAV lege.

Ny lege for meg. Arrogant og hoven. Sliter du psykisk, er dette IKKE legen for deg. For min del ble det med den ene gangen.

Virket kyndig og var vennlig og profesjonell

Fikk time samme dag.
Hadde smerter i hælen etter et fall. Han hørte på min beskrivelse og undersøkte hælen. Gav meg henvisning til røntgen på Ringerike Sykehus og, i tilfelle brudd henvisning til ortoped.
Meget fornøyd.

Helt OK

Steiran er en helt ok fastlege for meg. Er sjelden innom, og kun for småting. Han er meget rask og er inne på kontoret i som regel 2-5min. Lite interessert i dypdykk i lidelsen. Fungerte ikke forrige medisin så skriver han kjapt ut en ny resept på noe annet og man blir nesten "kastet" ut. Han er også lite tilgjengelig, da han kun jobber 2-3 dager i uken.

Personalet på Vikersund Klinikk er lite serviceinstilte. Har opplevd å komme dit for å booke time, men det var ingen hjelp å få fordi alle var til lunsj. Det satt en legeassistent i resepsjonen, men da jeg banket på ruten bare så hun på meg og gikk. De er heller ikke spesielt hyggelige å prate med på telefon, virker som det er et ork at det ringer folk for timebestilling.

Jeg er stort sett innom kun for å fornye resepter, hadde jeg vært en større "bruker" av Vikersund Klinikk hadde jeg nok byttet sted.

Et pluss er at det som regel er veldig liten ventetid.

Mer opptatt av NAV enn av pasienten

Det første denne legen sa til meg var; jeg er nav-lege og det er derfor viktig å være objektiv.
Etter det har han kun sittet med ryggen til meg ved alle konsultasjoner. Det er vanskelig å komme til, han skriver hele tiden. Hvordan skal han kunne gi en objektiv uttalelse til nav, når han ikke engang hører lenge nok til å kunne gi en diagnose på riktig grunnlag?
Mye rot med timebestillinger, og ikke lett å komme i kontakt pr telefon.

Orker ikke lenger å ikke bli tatt på alvor

Styr unna hvis dere ikke bare har enkle diagnoser som reumatisme, som vises på prøver, eller andre ting som vises på prøver. Ved symptomer som ikke vises på prøver ber han oss bare om å dra på ferie til syden og varmen. Og sier at alle er utmatta om dagen så bare ta deg sammen!

Vikersund Klinikk

Hyggelig, hører etter og skriver ut smertestillende. Han har aldri undersøkt meg, kun pratet om hva som er problemet.

MEGET vanskelig å få time, 3 ukers vente tid, da han kun jobber 2 dager i uken.

Personale på Vikersund Klinikk surrer utrolig mye, under tlf samtale må man få bekreftet 2-3 ganger at man har riktig time, ellers risikerer man å bli satt opp feil. Det har skjedd flere ganger, ikke bare med meg. Hvis man skal ha svar på feks mr/røntgen-undersøkelse må man ringe 2 ganger for å forsikre seg om at bildet blir skannet slik at legen får det inn i journalen.

UNNGÅ Vikersund Klinikk.

Effektiv lege, faglig god.

Men typisk har han problemer med å takle flere saker på en gang. Be derfor om dobbelttime, eller ny time ved multiple saker. :)

Dyktig og hyggelig lege

Er svært fornøyd med dr. Steiran. Hyggelig, ydmyk og serviceinnstilt. Virker faglig dyktig og oppdatert. Alltid hyggelig tone på kontoret.

Faglig dyktig SUPERLEGE

Lege som holder svært høyt faglig og etisk nivå. Tar utgangspunkt i det helhetlige menneske og presenterer alternativer og avgjør behandling i samråd med meg.

En meget dyktig lege

Har brukt denne legen i mange år og er meget godt fornøyd med han som fastlege.