Linn Elisabeth Thorrud Stenwig

Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg
Linn Elisabeth Thorrud Stenwig er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Linn Elisabeth Thorrud Stenwig

Stort sett ikke tilgjengelig

Resepsjon som er umulig å trenge igjennom dersom man føler at man har behov for øyeblikkelig hjelp. Satt og ventet på henvisning til røntgen på sykehuset i 45 minutter med en tiåring med brukket kraveben og store smerter i påvente av at noen skulle bli ferdig med lunsjen.
Møter opp med 18 mnd gammel barn med høy feber, oppkast og pusteproblemer, men får ikke snakke med lege fordi barnet bare hadde hatt symptomer i ett døgn.

De bør gjøre noe med resepsjonen. Legene er stort sett OK dersom man klarer å trenge gjennom resepsjonen

en lege som bruker ørene!!

Hjelper når pasienten trenger det. Solide kunnskaper, lytter, rask og ordentlig. Setter pris på å ha henne som lege.

Hyggelig og forståelsesfull

Alltid blid og hyggelig,og har selv ringt hvis det er svar prøver etc.
Hun tar meg alltid på alvor,og er flink til å spørre spm for å finne svar for å hjelpe.hun tar seg god tid,og du føler ikke at du tar opp tiden hennes .

Flink lege. Anbefales!

Faglig dyktig og alltid blid. Lytter til pasienten og man blir tatt på alvor. Flink til å følge opp!

Dyktig

Hun har ett behagelig vesen, og er lett å få tillit til. Hun er imøtekommende, og tar seg tid til å lytte. Hun har alltid tatt meg på alvor. Hun rådfører seg ofte med andre, og dette tar jeg som noe veldig positivt, da hun ikke er bastant på at hennes mening er den eneste rette! Jeg har vært veldig fornøyd!