Linn Elisabeth Thorrud Stenwig

Nymoen Legekontor AS

2007

Nymoen Legekontor AS Telefonnummer32 77 11 7732 77 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg
Linn Elisabeth Thorrud Stenwig er en av 29 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Linn Elisabeth Thorrud Stenwig

Empati og tid

Hun lytter og viser vilje til å komme til bunns i sakene. Aldri noe stress med tid. Alltid god hjelp. Jeg er glad for at Linn er min fastlege.

Forståelsesfull og trygg

Forstår, og føler meg veldig godt ivaretatt. Jeg blir tatt på alvor og hørt. Tar seg tid til å høre på og hjelpe til med det som trengs.

Hun er flink men...

Jeg har hatt henne som fastlege ganske lenge nå(trur det er ca 7 år) og har alltid følt hun har tatt meg seriøst før mitt siste legebesøk. Jeg reiste derfra og følte meg ikke hørt på en måte og litt irritabel. Følte også at jeg måtte forte meg gjennom timen. Nei jeg vet ikke det var ikke en hyggelig opplevelse slik jeg tideligere alltid har hatt med henne. Jeg synes hun er kjempe flott som person og veldig tilstedet men, tenker at hun kanskje må være litt mindre faglig på visse områder og litt mer menneskelig. Når man som pasient går inn hos legen sin og om det er en fysisk eller psykisk bekymring så synes jeg man skal høre på pasienten sine ønsker og innfri de. Det er min mening. Jeg vurderer å bytte til en annen kvinnelig lege etter dette.

Samvittighetsfull, hyggeleg, lett å få tillit til

Samvittighetsfull, hyggeleg, lett å snakke med. Linn er kunnskapsrik og trygg. Det er alltid lett å få time.

Stort sett ikke tilgjengelig

Resepsjon som er umulig å trenge igjennom dersom man føler at man har behov for øyeblikkelig hjelp. Satt og ventet på henvisning til røntgen på sykehuset i 45 minutter med en tiåring med brukket kraveben og store smerter i påvente av at noen skulle bli ferdig med lunsjen.
Møter opp med 18 mnd gammel barn med høy feber, oppkast og pusteproblemer, men får ikke snakke med lege fordi barnet bare hadde hatt symptomer i ett døgn.

De bør gjøre noe med resepsjonen. Legene er stort sett OK dersom man klarer å trenge gjennom resepsjonen