Linn Elisabeth Thorrud Stenwig

Nymoen legekontor

2007

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nymoen legekontor
Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg
Tlf: 32 77 11 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Linn Elisabeth Thorrud Stenwig er en av 27 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Linn Elisabeth Thorrud Stenwig

Empati og tid

Hun lytter og viser vilje til å komme til bunns i sakene. Aldri noe stress med tid. Alltid god hjelp. Jeg er glad for at Linn er min fastlege.

Forståelsesfull og trygg

Forstår, og føler meg veldig godt ivaretatt. Jeg blir tatt på alvor og hørt. Tar seg tid til å høre på og hjelpe til med det som trengs.

Hun er flink men...

Jeg har hatt henne som fastlege ganske lenge nå(trur det er ca 7 år) og har alltid følt hun har tatt meg seriøst før mitt siste legebesøk. Jeg reiste derfra og følte meg ikke hørt på en måte og litt irritabel. Følte også at jeg måtte forte meg gjennom timen. Nei jeg vet ikke det var ikke en hyggelig opplevelse slik jeg tideligere alltid har hatt med henne. Jeg synes hun er kjempe flott som person og veldig tilstedet men, tenker at hun kanskje må være litt mindre faglig på visse områder og litt mer menneskelig. Når man som pasient går inn hos legen sin og om det er en fysisk eller psykisk bekymring så synes jeg man skal høre på pasienten sine ønsker og innfri de. Det er min mening. Jeg vurderer å bytte til en annen kvinnelig lege etter dette.

Samvittighetsfull, hyggeleg, lett å få tillit til

Samvittighetsfull, hyggeleg, lett å snakke med. Linn er kunnskapsrik og trygg. Det er alltid lett å få time.

Stort sett ikke tilgjengelig

Resepsjon som er umulig å trenge igjennom dersom man føler at man har behov for øyeblikkelig hjelp. Satt og ventet på henvisning til røntgen på sykehuset i 45 minutter med en tiåring med brukket kraveben og store smerter i påvente av at noen skulle bli ferdig med lunsjen.
Møter opp med 18 mnd gammel barn med høy feber, oppkast og pusteproblemer, men får ikke snakke med lege fordi barnet bare hadde hatt symptomer i ett døgn.

De bør gjøre noe med resepsjonen. Legene er stort sett OK dersom man klarer å trenge gjennom resepsjonen

Hyggelig og forståelsesfull

Alltid blid og hyggelig,og har selv ringt hvis det er svar prøver etc.
Hun tar meg alltid på alvor,og er flink til å spørre spm for å finne svar for å hjelpe.hun tar seg god tid,og du føler ikke at du tar opp tiden hennes .

Flink lege. Anbefales!

Faglig dyktig og alltid blid. Lytter til pasienten og man blir tatt på alvor. Flink til å følge opp!

Dyktig

Hun har ett behagelig vesen, og er lett å få tillit til. Hun er imøtekommende, og tar seg tid til å lytte. Hun har alltid tatt meg på alvor. Hun rådfører seg ofte med andre, og dette tar jeg som noe veldig positivt, da hun ikke er bastant på at hennes mening er den eneste rette! Jeg har vært veldig fornøyd!

Ikke fornøyd

Blid og imøtekommende, men virker veldig usikker. Må ofte forhøre seg med kollegaer, og sier ofte at hun ikke vet, eller ikke kan hjelpe.

Dyktig lege

Hun tar deg på alvor og har tid til deg. Har et behagelig vesen og er god til å lytte til det du har å komme med. Flinkere med voksne enn med barn.

Utrolig flink og har god tid

Det er lett å få time, du kan til og med bestille på nett, og dersom det er akutt blir du tatt godt vare på.