Liv Strømme

Allmennlegeklinikken
Albums gate 9 3016 Drammen
Liv Strømme er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Liv Strømme

Ønsker du å bytte og er usikker?

Har hat strømme som fastlege i 19 år. Strømme tar ikke pasientene sine på alvor og derfor anbefaler jeg at dere ikke benytter henne. lange telefon køer opp til 1 time og hun er dårlig med henvisninger . Hun er rask til å jobbe og derfor er dårlig til å lytte, kortere sagt mangel på kommunikasjon. Strømme bruker ikke den tiden hun trenger til pasientene sine. Opplevd flere ganger frekkhet.

Alltid fornøyd med Strømme

Liv Strømme har vært min lege siden 1997. Litt tilfeldig ble hun den gang min lege, på et tidspunkt hvor jeg var alvorlig syk, men hvor andre leger ikke hadde funnet ut hva som feilte meg. Strømme satte i gang et bredt spekter av undersøkelser, og ga seg ikke får hun fikk rett diagnose (som var en variant av kyssesyke som var svært uvanlig). Jeg har i ettertid alltid hatt grunnlag for å stole på hennes faglige vurderinger. Hun har alltid tid til å lytte og tar meg som pasient på største alvor. De gangene jeg har hatt behov for litt ekstra tid har hun sørget for det. Strømme er en lege jeg absolutt vil anbefale til andre.

Burde ta seg sammen

Jeg hadde Strømme som lege et par år, og har endelig byttet. Som tjueåring følte jeg at jeg ble behandlet som et barn, ble til og med sammenlignet med ett på et tidspunkt fordi jeg fikk brekkrefleks av prøve i halsen etter 1 forsøk. Følte aldri at jeg ble hørt, hun avbrøt meg med "vi har dårlig tid" hele tiden og hadde ingen interesse for å høre hva problemene mine var. Hun tvilte på at min forrige lege har satt riktige diagnoser og det virket som hun mente jeg løy. Hun har alltid hatt en nedlatende tone og virket som hun mente hun selv var allvitende. Når jeg kom med forslag til hva jeg trodde det det kunne være, kom hun alltid med en hånlatter som gjorde at jeg gruet meg masse til å komme til henne neste gang. Da min mor ble med meg av ren frustrasjon av å ikke bli tatt seriøst, forandret hun personlighet med en gang. Prøvde seg på dumme vitser om ting hun har sagt til meg før og virket stresset over å ha min mor i rommet. Å ha med meg mamma på en legesjekk som tjueåring burde være helt unødvendig. Ved siste besøk hos denne klinikken fikk jeg en vikar som tok de problemene jeg har prøvd å ta opp med Strømme i flere år seriøst, og henviste meg videre. Servicen jeg fikk av han var en helt annen klasse enn Strømme noen gang har vist.

Anbefaler virkelig ikke denne legen. Hun kan kanskje faget sitt, men det har jeg ikke sett noe av. Fullstendig mangel på empati.
Skjerp deg, Strømme. Eller finn noe annet å gjøre.

Strålende lege

En lege man kan stole på. Jeg har hatt 2 hjerneblødning for 2 år siden. Hun har fulgt meg opp I tykkt og tynnt. Det er en lege du kan stole på . Jeg har ingen å utsette på den hun gjør for meg.
Takk Liv Strømme

Dr. Liv Strømme

Jeg opplevde at Dr. Strømme tok seg for liten tid til å lytte til meg, og at hun ofte hadde en noe nedlatende tone. I tillegg opplevde jeg ofte svært lange ventetider. Selve legekontoret er veldig fint, og annet personale er veldig imøtekommende. I senere tid har jeg fått mye bedre og grundig oppfølging av en annen fastlege.